نامه سرگشاده مبارزان حزب‌الله خطاب به سید حسن نصرالله

عناصر حزب‌الله در نامه‌ای مملو از عشق و محبت به دبیرکل این حزب، نسبت به تقدیر و دعا برای آنها در سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در نامه‌ای سرگشاده به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نسبت به پیام اخیر ایشان در سخنرانی هفته قبل به مبارزان حزب‌الله لبنان واکنش نشان دادند.

مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در این نامه که بعد از گذشت سه ماه از آغاز عملیات مقاومت در طول مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی در حمایت از مردم و مقاومت غزه و همچنین واکنش به تجاوزهای رژیم صهیونیستی ضد اراضی لبنان صورت گرفته، عشق و محبت خود را نسبت به سید حسن نصرالله اعلام کرده و در عنوان نامه خود نوشتند«ای حضرت عشق و ای پدر مجاهدین و شهدا با سلام و احترام.»آنها در این نامه تاکید کردند که دعای سید حسن نصرالله پشتیبان آنان و یاری کننده آنها در عرصه میدانی است.

نیروهای حزب الله لبنان در این نامه نوشتند که شجاعت و جرأت را از سید و دوست خود فرا گرفته‌اند و آنها سربازان سید هستند که جان خود را به امانت به خداوند سپرده اند و آنها برای حفظ وصیت شهدا کاملاً امانتدار هستند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود خطاب به عناصر مقاومت در جبهه جنوبی که در شرایط سختی مبارزه می‌کنند، از آنها تشکر و قدردانی و تکریم کرده و از خداوند متعال ثبات قدم و پیروزی برای آنها مسئلت و ابراز امیدواری کرد که تیرهای آنها به اهداف مورد نظر اصابت کند و بتوانند با خون خود و شب زنده داری‌ها و خستگی‌های روزانه پیروزی را برای لبنان و فلسطین و تمام امت اسلامی به ارمغان بیاورند.

حزب الله لبنان از زمان ورود به جنگ در روز ۸ اکتبر تاکنون نزدیک به ۷۰۰ عملیات انجام داده و بیش از ۴۸ مرکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف حملات خود قرار داده است.

نیروهای مقاومت چند روز پیش نیز پایگاه استراتژیک هوایی میرون وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را با ۶۲ موشک از انواع مختلف هدف قرار دادند. دیروز نیز حملات متعددی از سوی حزب‌الله لبنان ضد مواضع صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی انجام شد و استحکامات و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    9 5
    نامه سرگشاده چه مفهومی داره
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      1 0
      یه ترجمه الکی زدن، شما به دل نگیر. در عربی فقط میگن نامه.
    • رضا خ IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      درنامه تایید سخنان سید درمورد آمادگی رزمندگان موردتاکید بود کل مفهوم نامه
    • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      نامه قربان صدقه رفتن که نمیگن نامه سر گشاده
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    2 2
    مردان الهی محبتشان حقیقی و استوار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس