انتشار تصاویر ادعایی محمد ضیف برای رژیم صهیونیستی دردسرساز شد

دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی که تلاش داشت انتشار تصویر ادعایی جدید از محمد ضیف را دستاورد اطلاعاتی برای خود قلمداد کند، با دردسر تازه‌ای مواجه شده است.

به گزارش مشرق، اقدام رژیم صهیونیستی برای انتشار تصاویر احتمالی از «محمد ضیف» فرمانده نظامی حماس که در راستای تلاش تل‌آویو برای بهبود وجهه سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی انجام شده بود، به درد سری تازه برای این رژیم تبدیل شده و افکار عمومی داخل سرزمین‌های اشغالی آن را شکستی دیگر بعد از شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی توصیف کردند.

بر اساس مطالبی که نشریه صهیونیستی «مارکر» منتشر کرده، ۷ تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور محمد ضیف فرمانده نظامی جنبش حماس با شکستی سخت مواجه شده و نتوانسته غافلگیری‌های سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در تمامی شاخه‌های خود را متوقف کند. تا یک ماه پیش تمامی سرویس‌های امنیتی تل‌آویو تصور می‌کردند که ضیف در نتیجه ترورهایی که انجام شده، معلول شده و جز با کمک افراد نزدیک خود قدرت تحرک ندارد و نمی‌تواند دست و پاهای خود را تکان دهد و روی صندلی چرخدار حرکت می‌کند.

انتشار تصاویر ادعایی محمد ضیف برای رژیم صهیونیستی دردسرساز شد

این نشریه می‌افزاید که بعد از اقدام سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر انتشار تصاویر جدید از محمد ضیف میزان تفاوت در ادعاهای ارتش اسرائیل و واقعیت‌های میدانی روشن می‌شود، چرا که کسی که بعد از السنوار در جایگاه دومین فردی که در لیست ترور اسرائیل قرار دارد، و تصور می‌شد که دست و پا ندارد، در حالتی در تصویر دیده می‌شود که با آرامش در کنار محمد حدیدی که او نیز از رهبران حماس است، نشسته است و دستان خود را تکان می‌دهد.

این روزنامه عبری زبان در گزارش خود نوشت که انتشار این تصویر جنجال زیادی را در سایت‌های اجتماعی ایجاد کرده است. برخی از مخاطبان اعلام کرده‌اند که محمد الضیف دستانش را بهتر از تعداد زیادی از اعضای ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی تکان می‌دهد و گروه دیگر نیز اعلام کرده‌اند که هدف اسرائیل از انتشار این تصویر تلاشی ناامیدانه برای منحرف کردن افکار عمومی از عقب‌نشینی‌های کابینه در خصوص اسرای اسرائیلی است.

یکی از صهیونیست‌ها در واکنش خود در فضای صفحه مجازی ایکس (توئیتر سابق) ضمن تمسخررژیم صهیونیستی و تصاویری که در مورد لنگه کفش یحیی السنوار در حمله به منزل وی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم منتشر شده بود، نوشته است که به نظر می‌رسد که کفشی که در کنار فرمانده جنبش حماس وجود دارد، کفش یحیی السنوار است! خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این با حضور در شهر خان یونس و تهیه گزارشی از این منطقه مدعی شده بود که در این حملات لنگه کفشی به دست آمده است که به نظر می‌رسد مربوط به یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه باشد. این گزارش به شدت مورد تمسخر افکار عمومی داخل سرزمین‌های اشغالی قرار گرفت.

یکی دیگر از کاربران صهیونیست نیز ضمن تمسخر سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و شکست اطلاعاتی آنها نوشت که به نظر می‌رسد محمد ضیف برای خلاف تصور سابق یک فرد کاملاً ورزشکار است.

این روزنامه عبری زبان در ادامه گزارش خود تاکید کرد که اطلاعات جدید در خصوص ضیف شکی باقی نمی‌گذارد که شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که از ۷ اکتبر گذشته آغاز شد، همچنان ادامه دارد و برخلاف ادعاهای سرویس‌های جاسوسی اسرائیل که طی سه دهه گذشته ۷ بار اقدام به ترور ناکام محمد ضیف کرده اند، وی در سلامتی کامل به سر می‌برد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 1
    ای وای این عکس یپبه ادعای شما فتوشاپ بود حالا شد مهم
  • مصطفی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 0
    رژیم کودک کش از فرط بد حالی به هذیان گویی افتاده و شب خواب های پریشان می بینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس