کد خبر 1556216
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
وزیر کشور: تروریست ها لحظه ای آرامش نخواهند داشت

 وزیر کشور با اشاره به اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، گفت: شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند .

به گزارش مشرق، وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی افزود: این عزیزان در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وزیر کشور تاکید کرد: فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، تاکید کرد: شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 0
    رجز خوندن ک دردی دوا نمیکنه تازه دشمن را امیدوار میکنه به اینکه ضربه ی کاری زده. باید اول کار را کرد و بعد بیانیه داد
  • ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 1
    آمریکا در برابر کشته شدن یکی از سربازان خودش، خاک طرف مقابل رو به توبره میکشه، دهها نفر از طرف مقابل میکشه. شما چکار میکنید جز وعده الکی به نام انتقام سخت؟؟ کامنت های این دو روز خوانندگان سایتتون رو بخونید. همه به عمق تهدید های توخالی شما پی بردن. از هر جایی مردم ما رو میزنن و شما فقط رجز الکی میخونین. هیچ وقت بازدارندگی ایجاد نکنید ترسوها. باشه؟؛
  • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    این تهدیدهازمانی کارسازوبازدارنده خواهدبودکه همان کاری راکه باگروهک تروریستی کومله درکردستان عراق کردیم درمورداین وحشیهای تروریست هم انجام دهیم..! بایدمواضع این تروریستهادرآن سوی مرزها باپهپاد وموشکهای نقطه زن شخم زده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس