غضنفرآبادی

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تاکید بر این نکته که قالیباف در زمان مدیریتش بر مجلس یازدهم تحولات زیرساختی زیادی را در این مجلس انجام داد،گفت: وی پیگیری‌های ویژه‌ای در بسیار ی از امور انجام داد.

به گزارش مشرق، موسی غضنفرآبادی با اشاره به نامزدهای ریاست مجلس دوازدهم و تاثیر سوابق اجرایی این نامزدها برای تصدی این کرسی، گفت: در حال حاضر نام نامزدهایی برای تصدی کرسی ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامزدی محمدباقر قالیباف برای تصدی بر ریاست مجلس دوازدهم اظهار کرد: محمدباقر قالیباف طی ۴ سال ریاست مجلس یازدهم را نیز بر عهده داشت که نشان از مدیریت مناسب وی بر کرسی ریاست مجلس دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محمدباقر قالیباف سوابق اجرایی زیادی در بسیاری از امور داشته که نشان می‌دهد وی ویژگی‌های زیادی دارد.

غضنفرآبادی با بیان اینکه محمدباقر قالیباف فردی پرکار و پیگیر مسائل مربوط به مجلس بوده است، ادامه داد: قالیباف، فهم، درایت و هوشمندی زیادی در اجرای امور مربوط به مجلس دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شناخت از مدیریت قالیباف در امور مربوط به مجلس اظهار کرد: با کسب این شناخت، بنده وی – محمد باقر قالیباف - را فردی لایق ریاست مجلس دوازدهم می‌دانم و در این مجلس به وی رأی خواهم داد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف، فردی باایمان، متدین، بااخلاص و پرکار است ادامه داد: محمدباقر قالیباف در زمان مدیریتش بر مجلس یازدهم تحولات زیرساختی زیادی را در مجلس انجام داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محمدباقر قالیباف در جریان مدیریت بر مجلس یازدهم پیگیری‌های ویژه‌ای در بسیاری از امور انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    بابا ول کنید سفره ی مردم این حرفا رو نمیگه
  • مستبد خیرخواه !! IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 4
    وضعیت خاص کشور یک وضعیت خیرخواهانه همراه با قاطعیت نظامی میخواهد !! >>>> البته افراد ایده آل نیستند و هر کس نقاط ضعفی دارد ! >>> اما برای وضعیت موجود خوب است . >>> به ویژه آنکه افراد اقتصادی خوبی در مجلس هستند و در کنار قاطعیت قالیباف میتوانند اصلاحات اقتصادی را به پیش ببرند . >>> { سبک مدیریتی مستبدانه خیرخواهانه } ، شاید تنها سبکی است که در ایران و جوامع مشابه ، جواب میدهد .
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    واقعا به اندازه ای که ترامپ لایق ریاست جمهوری هست قالیباف هم لایق ریاست مجلسه. نمی دونم چرا برخی فکر می کنند ایران قحط الرجال شده؟ چرحش مدیریتی و استفاده از افراد مومن جوان و توانمند که البته تاکید مقام معظم رهبری بارها بر این نکته بوده چی میشه؟ آیا مملکت لایق مدیری جدید، جوان، خوش فکر، خالص و صد البته غیر سرمایه دار نیست؟ کجایند مردان بی ادعا؟
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    دیگر حنای شما رنگی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس