رادیو ارتش اسرائیل دروغ لو رفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با گذشت سه روز از لو رفتن دروغ رسانه‌های این رژیم درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه‌ای در غزه، باز هم خبری درباره آن منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رادیو گلگلتز متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در سایت خود خبر دروغ دیگری درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه‌ای در غزه منتشر کرد.

سه روز پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبری دروغ درباره اسارت اعضای حماس در مدرسه‌ای در غزه را به همراه ویدئویی منتشر کردند. این رسانه‌ها همچنین با هدف عملیات روانی علیه القسام ویدئویی که تعدادی از اسرای برهنه را نشان می‌داد، منتشر و ادعا کردند که این افراد، اعضای به اسارت گرفته شده حماس هستند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» شامگاه روز یکشنبه (دیشب) فاش کرد که آن افراد، غیرنظامی بودند و بیشترشان لباس جدید گرفته و آزاد شدند.

ساعتی بعد سخنگوی ارتش این رسوایی را انکار کرد و گفت، ویدئوهای منتشر شده (که مورد محکومیت وسیع در افکار عمومی قرار گرفت) از طرف ارتش منتشر نشده است !

اکنون در چنین فضایی که دروغ ارتش اسرائیل رسوا شده، رادیو گلگلتز متعلق به ارتش اسرائیل، در سایت خود خبر دروغ دیگری از این اسرا منتشر کرده و به نقل از اسرا نوشته «ما ارتباطمان با فرماندهی را از دست دادیم و اسیر شدیم».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    صهیونیستها موجویت براساس دروغ بوده این رژیم صهیونیستی هیچ یک گقته هایش راست نیست مثل باباش امریکا دروغ می گوید
  • ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    زنهای خانه دار ودخترهایی هم که ازخانه ها بیرون کشیدن فرماندهان واعضای حماس بودن؟!هدف اونا فقط جنگ روانیه کشتن حداکثری مردم وزنان وکودکان ویرانی خانه ها ونابودب کاروکسب مردم وتحت فشارگذاشتنشان فقط برای دست کشیدن اونهاازحمایت حماسه می‌خوان اونهاروازرهبران این جنبش متنفرکنن ولی کورخواندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس