مقام اسرائیلی: بندر ایلات با اقدامات نیروی دریایی یمن ۸۵ درصد درآمد خود را از دست داد

مدیر بندر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: اقدامات نیروی دریایی یمن در جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین موجب از دست رفتن ۸۵ درصد درآمدهای این بندر شده است.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مدیر بندر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین اضافه کرد که تهدیدات نیروی دریایی ارتش یمن مانع ورود کشتی‌های حامل ۱۴ هزار خودرو به این بندر شده است.

وی افزود: ۸۵ درصد درآمد ما از واردات خودرو است و تهدیدات نیروی دریایی یمن مانع این درآمدها شده است.

طی چند روز گذشته، رسانه‌های «اسرائیلی» و خبرگزاری‌های خارجی گزارش‌های زیادی درباره تاثیرات عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ بر اقتصاد رژیم صهیونیستی منتشر و عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ را «ضربه‌ای به تجارت بین رژیم اسرائیل و کشورهای آسیایی توصیف کرده‌اند.

این رسانه ها به نقل از مقامات و واسطه های بخش کشتیرانی تاکید کرده اند که این موضوع شرکت‌های کشتیرانی مرتبط با دشمن صهیونیستی را در معرض خطر قرارداده و این شرکت ها از همکاری با شرکت های صهیونیستی اجتناب می‌کنند.

پیشتر نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد از عبور و مرور کشتی‌های کلیه کشورهای جهان به طرف سرزمین‌های اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: فرمان جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از موفقیت در جلوگیری از تردد کشتی‌های رژیم اشغالگر قدس در دریای سرخ و دریای عرب صادر شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه و هدف قرار دادن مردم بی دفاع این منطقه کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 16
    چه اهمیتی دارد. مهم این است که مردم غزه اماده مهاجرت بزرگ به هر جایی شده اند
    • ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      3 0
      عربستان هزینه بازسازی که چه عرض کنم ساخت دوبارهٔ غزه را بعهده گرفته
  • رضا ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 0
    انشاءالله به صفر درصد برسه
    • ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      دیگه از فلسطین آبی برای صهیون ها گرم نخواهد شد و حماس دیگر صهیون ها را راحت نخواهد گذاشت بهتر است صهیون ها خودشون چمدون ببندند و به کشورهاشون برگردند .
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    20 0
    یکدهم غیرت یمنیهاتووجودمردم دنیا باشه .کل مشکلات دنیای اسلام و۱۵جهان حل میشه
  • ایران سربلند ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    الحمدلله رب العالمین... ان شاءالله هرچه زودتر نابودی اسرائیل رو ببینیم
  • ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    سلام و درود خداوند بر ملت مظلوم و سربلند یمن خوب گفتن هر درختی از ریشه خود بالا میاد از قوم قبیله جوانمرد دلاوری چون مالک اشتر رحمت بی‌پایان خدا بر او باد جز این انتظاری نیست
  • ناصرامرایی ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    کاش ما هم مثل یمنی ها یه کاری برا مظلومان غزه میکرریم
  • حسین ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    پیغمبر بزرگ ما گفت که بوی بهشت از یمن میاد و غیرت این مردم این رو ثابت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس