داغ‌ترین روز عملیاتی حزب‌الله لبنان با ۱۴ حمله علیه صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان با ثبت ۱۴ حمله نظامی به مواضع دشمن صهیونیستی یکی از داغ‌ترین روزهای جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را رقم زد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته چندین عملیات علیه صهیونیستی علیه مواضع ارتش اسراییل در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی انجام داده و تاکید کرد که این عملیات‌ها در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه صورت می‌گیرد.

مقاومت اسلامی لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیانیه منتشر کرده و در آنها مسئولیت ۱۴ عملیات علیه مواضع و تجمع‌های ارتش اسراییل در بخش‌های شرقی و غربی مرزهای لبنان را بر عهده گرفت.

در بخش‌های شرقی، نیروهای مقاومت تجمع نظامیان اسراییلی در منطقه رویسة العاصی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و از وقوع تلفات قطعی در میان نیروهای دشمن خبر داد. حزب‌الله همچنین مواضع نظامیان اشغالگر در مثلث الطیحان را هدف حمله قرار داده و از اصابت مستقیم به این منطقه سخن گفت. همچنین حمله‌ای نیز علیه موقعیت زبدین در مزارع اشغالی شبعا و حمله‌ای دیگر در موقعیت بیاض بلیدا صورت گرفت که این حملات به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

نیروهای حزب‌الله همچنین با پهپادهای هجومی موقعیت المطلة را هدف قرار دادند. حزب‌الله لبنان در واکنش به حمله اشغالگران صهیونیستی به یک موقعیت ارتش لبنان که به شهادت ستوان عبدالکریم مقداد منجر شد، تجمع نظامیان اسراییلی در شهرک المنارة را با موشک را رهگیر هدف قرار داده و اعلام کرد که این حمله به وقوع تلفات و جراحات قطعی در نزد نیروهای دشمن منجر شده است.

در مرزهای غربی لبنان و رژیم صهیونیستی نیز مقاومت موقعیت‌های جل العلام و الضهیره و همچنین تجمع نظامیان اسراییلی در خلة وردة را با تجهیزات مناسب هدف گرفته و اعلام کرد که این حملات نیز با تلفات و جراحات مستقیم نیروهای اسراییلی همراه شده است.

موشک‌های رهگیر حزب‌الله همچنین منطقه تلة‌الکوبرا در جنوب علماالشعب را هدف قرار دادند و حزب‌الله همچنین از حمله با تسلیحات مناسب به مواضع نظامی دشمن در برکة ریشا و رامیا و پایگاه برانیت خبر داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    نمی دانم چرا انتظارات ازحزب الله زیاد است
  • ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    انشالله که صهیونیستها تلفات سنگینی داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس