ارتش صهیونیستی: از آتش‌بس برای تجهیز مجدد تسلیحاتی استفاده کردیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که صهیونیستها از آتش‌بس در غزه برای تجهیز مجدد تسلیحاتی و استقرار نیرو در این منطقه استفاده کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که جنگ این رژیم علیه مردم غزه، طولانی و نامعلوم خواهد بود.

در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی، روز جمعه گذشته، پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.

زارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است.

هاگاری در عین حال اذعان کرد که ارتش صهیونیستی از آتش‌بس در غزه برای تجهیز مجدد تسلیحاتی و استقرار نیرو در این منطقه استفاده کرده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از این فرمانده صهیونیست گزارش داد: تلاش خواهیم کرد تا در غزه منطقه امن ایجاد کنیم تا از این طریق، از شهروندان خود حمایت کنیم.

وی با این ادعا که مناطقی را در داخل غزه تعیین کرده‌اند که غیر نظامیان به آن بروند، تصریح کرد: حماس همچنین توانمندیهای پیچیده‌ای در زیر زمین دارد.

پیش از این هم، ارتش صهیونیستی مناطقی را برای استقرار مردم غزه تعیین کرده بود که عمدا این مناطق را بمباران کرد و در پی آن، شمار زیادی از این مردم به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته هم اذعان کرد که این رژیم از دوره آتش‌بس، برای افزایش آمادگی خود استفاده کرده است تا بتوانند به جنگ در غزه ادامه دهند.

هاگاری با اشاره به بمباران ۲۰۰ هدف در غزه، ضمن ابراز نگرانی از حملات انصارالله یمن به مواضع صهیونیستها، مدعی شد: اقدامات حوثیها باعث نگرانی همه کشورهای منطقه از جمله کشورهای عربی شده است.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی مصمم به ادامه جنگ است، گفت: به سه خانواده [اسرائیلی] اعلام کردیم که اعضای انان که در غزه زندانی بودند، کشته شده‌اند.

این فرمانده صهیونیست در راستای فرافکنیهای همیشگی برای مقصر جلوه دادن جنبش حماس، ادعا کرد: حماس انتخاب کرد توافق تبادل [اسرا] را که مصر و قطر ناظر بر آن بودند، نقض کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از جنوب دمشق حمله کرده است که در جریان آن تعدادی شهید و مجروح شده اند. حمله اسرائیل به پایگاه مستشاران ایرانی، گفته می شود این حملات به منطقه سیده الزینب انجام شده و برخی منابع می گویند دست کم دو ایرانی در جریان این حملات به شهادت رسیده اند.
  • ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 1
    زامبیهای نجس صهیونیست هیچ غلطی نخواهید کرد و به جز تقویت روحیه مقاومت و شکست ذلت بار و ایجاد تنفر جهانی از وجود منحوس نامشروعتان سودی از این کشتار و جنایت شنیع به دست نخواهید آورد.
  • ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 1
    نسل کشی در متراکم ترین منطقه جهان و رکورد کشتن بیس از ۱۱۱ نفر از نیروی سازمان ملل د کمتر از یک ماه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و حملات بی سابقه در کوک کشی در جهان و تصاویر آخرزمانی از شهر غزه و تکرار آن در شهر دای دیگر فلسطین مانند خان یونس به طوری که همه ارزش های بشری و اخلاقی را زیر سوال برده است
  • ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    نسل کشی در متراکم ترین منطقه جهان و رکورد کشتن بیس از ۱۱۱ نفر از نیروی سازمان ملل د کمتر از یک ماه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و حملات بی سابقه در کوک کشی در جهان و تصاویر آخرزمانی از شهر غزه و تکرار آن در شهر دای دیگر فلسطین مانند خان یونس به طوری که همه ارزش های بشری و اخلاقی را زیر سوال برده است
  • ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    با اون هم دبدبه و کبکبه نیاز به تجهیز مجدد داشتید
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    نه بابا چقدر زرنگ،اسکل حماس هم همین کار رو کرد
  • ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    من حال حوصله دیدن اینهمه جنایت صهیونیستها را ندارم وقتی گزارشها را میخوانم ویا کلیپها وبرشهای کوتاه را می بینم بشدت اعصابم خورد میشود ووقتی فشارم را میگیرم بشدت بالا رفته است چشماهم قرمز میشوند چون فقط می بینم که رسانه ها فقط رسانه اند اما هیچ اقدامی نمیکنند ودرصدد نجات این مردم بی پناه نیستند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس