حزب الله: نمی‌گذاریم هیچ معادله صهیونیستی جدیدی به زیان لبنان محقق شود

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که حزب الله اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی به دست بیاورد و هیچ گونه معادله صهیونیستی جدیدی به زیان حاکمیت لبنان را تحقق ببخشد.

به گزارش مشرق، شیخ نبیل قاووق امروز شنبه در مراسمی در جنوب این کشور گفت: حزب الله اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی به دست بیاورد زیرا حق لبنانی ها حضور و تحرک در سراسر خاک این کشور در جنوب است و این امر به حاکمیت کامل و کرامت ملی لبنانی ها بستگی دارد.

وی افزود: امروزه منطقه با دو روند کاهش نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی و افزایش تأثیر گروههای مقاومت در منطقه مواجه است.

عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد: موضع حزب الله پس از آغاز مجدد تجاوز آمریکایی – صهیونیستی به غزه، هیچ تغییری نکرده است و همواره در خط مقدم کمک به مردم غزه بوده و خواهد بود.

شیخ نبیل قاووق با اشاره به اینکه دشمن شکست خورده و بحران زده است، تأکید کرد: دشمن تلاش می کند در این مرحله امتیازاتی به زیان حاکمیت ملی لبنان به دست بیاورد. همچنین عده ای مطالب و اهداف رژیم صهیونیستی را در داخل و خارج ترویج می کنند و خواستار اصلاح قطفعنامه ۱۷۰۱ و ایجاد یک منطقه حائل در مرزها با هدف اطمینان بخشی به شهرک نشینانی هستند که به دلیل حضور حزب الله لبنان در مرزها، نگران بازگشت به شهرک هایشان هستند، اما این افراد مطمئن باشند که ناامید خواهند شد.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: خون از دستان آمریکایی ها می چکد که از جمله این خون ها، خون کودکان و بیش از ۲۰ هزار شهید غزه است. ما نمی گوییم این یک تجاوز صهیونیستی محض است، بلکه بر این باوریم که یک تجاوز مشترک آمریکایی – صهیونیستی است، زیرا آمریکا تصمیم به آغاز تجاوز گرفته است و امروزه نیز این واشنگتن است که تصمیم به از سرگیری تجاوز گرفته است. بنابراین آمریکا سرچشمه تروریسم و مسئول کلیه مشکلات و آلام و رنج های ملت های فلسطین، سوریه، عراق، یمن و لبنان است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در پایان اضافه کرد، ملی گرایی عربی سازشگر، به غزه و ملت فلسطین خیانت کرده است، اما در لبنان ملی گرایی عربی اصیل در کنار ملت فلسطین قرار گرفته است و با جان خود و عملیات و فداکاری از آن حمایت می کند. بدین ترتیب پیروزی برای غزه رقم خواهد خورد و ما زیباترین تصویر از ملی گرایی عربی اصیل را به نمایش می گذاریم و ملی گرایی عربی ساختگی را برملا می کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 0
    شیوخ مزدور عرب نوکری آمريکا وصهیونیست هستند
  • ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    بابا یه کاری بکنید ازاقصی نقاط عالم نیرو بگیرید و سازمان دهی کنید آموزش های لازم بدهید روانه غزه کنید این بیچاره ها زن وکودک وپیر دراین خانه ها ازبین میروند ترحم برپلنگ تیز دندان ،ستم کاری بود درحق گوسفندان .مگر صدای مسلمان را نمیشنوید که به کمک محتاج هستند بزنید بخط دشمن وراه را باز کنید وجانانه بجنگید .هرکس دراین راه که راه همه شهدای دین ودیانت است شهید محسوب میشود ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله ...
  • ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 1
    ۱۰۰ هزارگردان رزمی فراهم کنید وازهمه طرف براو حمله ببرید سریع پدافند مستقر وهرپرنده ایی را درهوا بزنید اگر آمریکا تکانی بخودش داد تمام آمریکاییها تو منطقه را قلع وقم کنید .تمام گرفتاریهای منطقه اززیر سر اینهاست .بالاخره هزینه وهزینه تحمیل میکنیم دیگه ما مردیم باندازه ویتنام فقیر با چند میلیون پا برهنه و فاقد سلاح نیستیم که پدر آمریکا را درآوردند .منطقه که دستش پرست پس منتظر چی هستید .فلسطین همین الان باید آزاد شود بعضی میگویند نتانیاهو بدنبال گسترش جنگ است آخه وقتی اسرائیلی نباشه دیگه اون مرده ودرک واصل شده است حتی بعقیده من آمریکا را هم میشود ازکل منطقه بیرونش کرد .فلسطین را آزاد کنید نظامش مستقر بعدا براساس نظام خودشان هریهودی خواست بماند زندگی کند ویا دوست داشت هرکجا که علاقه داشت برود .اینطوری نمیشود ما پوزه بایدن را بخاک میمالیم غلط کرده که گفته اگر اسرائیلی وجود نداشت ما آن را بوجود میاوردیم .بکی نیست بزنه تو پوز این پیر خرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس