کد خبر 1551975
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
تل‌آویو و چندین منطقه اشغالی دیگر موشک‌باران شد

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان تل‌آویو و برخی مناطق دیگر را را موشک‌باران کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.

همچنین گردان‌های قسام از حمله موشکی به عسقلان خبر داد و اعلام کرد که با استفاده از سامانه موشک‌های کوتاه برد «رجوم» نظامیان و جنگ‌افزارهای دشمن را در مناطق اشغالی «زکیم» و «کیسوویم» و همچنین در شرق دیرالبلح هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که در بازه زمانی شب گذشته تا صبح امروزمبارزان قسام موفق شده‌اند یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب «شواظ» هدف قرار داده و این جنگ‌افزار را از داخل منفجر و منهدم کنند. علاوه بر این قسام تصریح کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند لوله یک تانک صهیونیستی را با راکت یاسین ۱۰۵ و یک خانه در منطقه شیخ رضوان، که نظامیان دشمن در آن حضور داشتند را با راکت «تی بی جی» هدف قراردهند.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیستی اشدود، اشکول، سدیروت و رعیم خبر داد.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی نیز بیان کرد که مبارزان این گردان‌ها توانسته‌اند تجمع نظامیان دشمن و شهرک‌های صهیونیستی را با خمپاره‌های سنگین و موشک هدف قرار دهند.

بر اثر حملات موشکی مقاومت به مناطق مختلف اراضی اشغالی، آژیر هشدار در برخی نقاط از جمله «رحوفوت» در جنوب تل‌آویو و اشدود به صدا درآمد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    اتحاد تمام گروههای فلسطینی بر علیه اشغالگران آنها را فراری خواهد داد، پدران ما هم در اول انقلاب با دستان خالی ولی با اتحاد و وحدت کلمه بر طاغوت زمان پیروز شدن ، قابل توجه محمود عباس سازشکار
  • ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    ۲ حالت داره،یا این راکت ها به هدف میخوره یا توسط راکتهای ۵۰ هزارتامیر دلاری گنبد سوراخین هدف قرار میگیره در هر دو حالت به نفع حماسه
  • ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    فقط حمله زمینی به شهرکهای اسرائیلی باید مجدد شروع شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس