مشاور نتانیاهو: حماس هنوز شکست نخورده و موشک شلیک می‌کند

مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی اذعان کرد که جنبش حماس هنوز شکست نخورده و به شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد.

به گزارش مشرق، «مارک رگیو» مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی اذعان کرد که حماس هنوز در غزه شکست نخورده و به شلیک موشک علیه اسرائیل می‌پردازد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «ما هرگز بازگشت به واقعیتی که پیش از ۷ اکتبر بوده را نخواهیم پذیرفت و این تهدید را هرگز برای بار دیگر نمی‌پذیریم».

روزنامه جروزالم پست روز جمعه گزارش داد که یک مقام امنیتی اسرائیلی گفته حماس پیش از انجام حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اسرائیل را به‌خوبی فریب داده است.بر اساس این گزارش، «برخی منابع امنیتی اسرائیل برآورد می‌کنند که سران حماس [از جمله] محمد ضیف [فرمانده کتائب القسام] و یحیی السنوار [رئیس حماس در غزه] از نظارت شدید دستگاه اطلاعات اسرائیل باخبر بوده‌اند و از شیوه‌هایی سِری برای انتقال پیام‌ها [میان خود] استفاده می‌کرده‌اند».

مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش اضافه کرد: «شهروندان غزه کاملا می‌دانند که مناطق امن کجا بوده و این ادعا را که مکان امنی در غزه وجود ندارد، رد می‌کنم».

رگیو گفت: «ما باید در غزه بمانیم تا مانع از بازگشت مجدد حماس شویم».

وی اضافه کرد: «اسرائیل نیازمند کمربند امنیتی در غزه پس از جنگ بوده و کنترل امنیتی خود در این منطقه را گسترش خواهیم داد».

مشاور نخست وزیر رژیم صیونیستی افزود: «پایان حکم‌رانی حماس در غزه نه تنها به نفع اسرائیل بلکه به نفع ساکنان غزه نیز می‌باشد».

رگیو مدعی شد: «هیچ قصدی برای اشغال غزه نداریم و تمام چیزی که می‌خواهیم پایان دادن به حکمرانی حماس و ایجاد واقعیتی جدید در آنجاست».

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    از قدس دست بردارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس