۶۰ زن فلسطینی همچنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند 

انجمن اسیران فلسطینی اعلام کرد که ۶۰ زن فلسطینی همچنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی نگهداری می‌شوند. 

به گزارش مشرق، انجمن اسیران فلسطینی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۵۶ نفر از ۶۰ زن زندانی در زندان‌های این رژیم را بعد از عملیات طوفان الاقصی بازداشت کرده است.

این سازمان غیردولتی محلی تصریح کرد: مقامات اسرائیلی همچنان ۶۰ زن فلسطینی را در زندان نگه داشته‌اند که اکثر آنها پس از ۷ اکتبر (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) بازداشت شده‌اند.

امل سرهنه، مسئول رسانه‌ای جامعه اسرای فلسطین (PPS) در گفت و گو با آناتولی گفت: ارتش اسرائیل ۵۶ زن و دختر فلسطینی را در موج بزرگ دستگیری‌ها در کرانه باختری اشغالی و قدس شرقی بازداشت کرد.

سرهنه افزود که اسرائیل طی چهار روز گذشته ۳۳ زن فلسطینی را بر اساس قرارداد مبادله اسیران با گروه مقاومت حماس مستقر در غزه آزاد کرده است.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پیشتر گفته بود که تل‌آویو با آزادی ۵۰ زن فلسطینی در تبادل اسرا با حماس موافقت خواهد کرد.

قبل از ۷ اکتبر، تعداد فلسطینی‌های بازداشت شده در زندان‌های رژیم صهیونیستی حدود ۵۲۰۰ نفر بود که بیش از ۱۰۰۰ نفر از آنها بدون اتهام یا محاکمه در بازداشت اداری به سر می‌بردند.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، نزدیک به ۲۴۰ فلسطینی از ۷ اکتبر در کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی به شهادت رسیدند و بیش از ۲۸۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    4 2
    مجرمن
    • ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      حرف نزن عمله اسراییل
  • ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    واقعا ارتش رژیم موقت صهیونیستی فقط زورش به کودکان و زنان می رسه در رویاروئی با رزمندگان مقاومت وشک لازمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس