نیروهای اسرائیلی ۲ فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند

نظامیان اسرائیلی که به صورت غیرقانونی وارد مناطقی در مجاورت شهر رام‌الله شده بودند، یک نوجوان و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فسطین اعلام کرد سحرگاه امروز (سه‌شنبه)، یک نوجوان و یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در رام‌الله به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) به نقل از چند منبع امنیتی در این باره گزارش داد «مالک ماجد عبدالفتاح دغره» نوجوان ۱۷ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی به کتف، شکم و پایش بعد از ورود غیرقانونی نیروهای اسرئیلی به روستای «کفر عین» در شمال غرب رام‌الله به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش، «یاسین عبدالله الاسمر» جوان ۲۶ساله فلسطینی نیز بعد از اصابت گلوله جنگی نیروهای اسرائیلی به سینه‌اش در جریان درگیری‌های بامدادی در منطقه «بیتونیا» به شهادت رسیده است.

خبرگزاری وفا همچنین اشاره کرد طی درگیری‌های دیشب یک جوان ۲۳ساله فلسطینی نیز بعد از اصابت گلوله جنگی به پایش مجروح شده است.

ورود غیرقانونی نیروهای اسرائیلی به کرانه باختری و تیراندازی آن‌ها به جوانان فلسطینی در حالی انجام شده که منابع فلسطینی طی روهای گذشته خبر داده بودند نظامیان اسرائیلی حدود ۲۶۰ فلسطینی را تنها طی چند روز در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این شهروندان فلسطینی بعد از آن بازداشت شدند که پس از اعلام‌ آتش‌بس در اراضی اشغالی فلسطین، تل‌آویو ده‌ها اسیر فلسطینی را آزاد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس