کشف پیکر ۱۵۰ شهید در منطقه الصبرة در غرب غزه

هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از حجم جنایات رژیم صهیونیستی آشکارتر می‌شود.

به گزارش مشرق، هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از حجم جنایات رژیم صهیونیستی آشکارتر می‌شود.

درشرایطی که آتش بس موقت میان مقاومت فلسطین و اشغالگران برقرار است، هر لحظه حجم ویرانی و خسارات وارد شده به مناطق مختلف غزه به ویژه مناطقی که به علت قطع ارتباط، امکان اطلاع از اوضاع آن میسر نبود. عیان می‌شود.

خبرنگار المیادین در نوار غزه از کشف یک قتل عام جدید توسط ارتش رژیم صهیونیستی در محله الصبرة در غرب غزه خبر داد که شامل پیکر ۱۵۰ فلسطینی است.

لازم به ذکر است که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه حدود ۱۵ هزار نفر که بیش از ۶ هزار نفر از آنان را کودکان و چهار هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسیده اند.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی هر روز آتش بس موقت را نقض می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    حماس ودولت های ترسو وبی خاصیت به اصطلاح اسلامی التماس های زنانه وذلیلانه به هرکس وناکس برای آتش بس کردند و می کنند و پرچم سفید اسارت در مقابل یهود غاصب ستمگر به هوا بردند و اسارت در برابر اسرائیل را بر جهاد با یهود غاصب کودک کش ترجیح دادند و لباس خفت اسارت به تن کردند.و حاضر شدند که با یهود غاصب جهاد نکنند و زیر بیرق ستمگر اسرائیل به زندگی نکبتبارشان ادامه دهند. دول بی خاصیت اسلامی که حتی یک تیر در جنگ غزه به سمت اسرائیل شلیک نکردند مورد نفرین خداوند هستند و خداوند بلایی مثل قوم ثمود را بر آنها که در خانه نشستند و به میدان جهاد با یهود غاصب نرفتند نازل خواهد کرد. از همان نفرین هایی که علی بن ابی طالب ع بر کوفیان ترسو و نافرمان کرد.
    • لیلا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      راه باز جاده دراز .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس