واکنش حماس به شهادت اسیر فلسطینی در نتیجه اهمال پزشکی

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت اسیر خالد الشاویش (۵۳ ساله) ساکن طوباس در زندان رژیم صهیونیستی در نتیجه سیاست اهمال پزشکی را به شدت محکوم کرد و گفت تنها مقاومت قادر به آزادی اسرای فلسطین از زندان‌های دشمن است.

به گزارش مشرق، زاهر جبارین مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان جنبش حماس در بیانیه‌ای عنوان کرد مسئولیت کامل شهادت اسیر خالد الشاویش را متوجه دولت رژیم صهیونیستی می‌داند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان جنبش حماس تأکید کرد مقاومت تنها گزینه برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

زاهر جبارین تصریح کرد جنایات دشمن صهیونیست در حق اسرا طبق گواه و شهادت اسرای آزاد شده توسط مقاومت نشان می‌دهد که آن‌ها در زندان های دشمن در معرض جنایاتی فراتر از جنایات نازی‌ها هستند.

وی عموم ملت فلسطین به ویژه خانواده های اسرا در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ را به رویارویی با نظامیان و اشغالگران فراخواند و افزود: خون فرزندان ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری و خون اسرای قهرمان دامن صهیونیست ها را خواهد گرفت.

جبارین تمامی آزادگان جهان را هم به تلاش برای توقف جنایات دشمن صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی و اقدام فوری و جدی برای نجات جان آنان در برابر سیاست قتل تدریجی سازمان زندان‌های صهیونیستی فراخواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 2
    مگر تو خواب
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      منجلاب صهیونیستی حرف نزند بهتر است . آنقدر خونخواری کرده اند که جهان علیه صگیونیستها در حال متحد شدن است . در خواب ببینید که بتوانید فلسطین را نابود کنید .
  • ناشناس IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    2 0
    خدا لعنت کند صهیونیست ها را و طرفداران آنها در تمام جهان ,

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس