روایت اسرای زن فلسطینی از شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی

زنان فلسطینی که شب گذشته در چارچوب توافق میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی از زندان‌های این رژیم آزاد شدند از شکنجه‌های اشغالگران صهیونیست خبر دادند.

به گزارش مشرق، «عطاف جرادات» زن ۵۰ ساله فلسطینی که به مادر اسرا نیز معروف است چرا که فرزندان و اعضای خانواده اش بدون دلیل توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده‌اند در زمان آزادی تاکید کرد: غبار روی پوتین نیروهای مقاومت فلسطین تاج سر تمام ما است.

نفوذ حماد نوجوان فلسطینی که در جریان چهارمین مرحله از آزادسازی اسرا توسط رژیم صهیونیستی آزاد شد در سخنانی تاکید کرد: ما به صورت گسترده توسط اشغالگران صهیونیست در زندان شکنجه شدیم. این شکنجه‌ها مشخصاً در جریان روند آزادی تشدید شد.

دجانه عطون یکی دیگر از اسرای فلسطینی که در مرحله چهارم طی شب گذشته آزاد شده است در سخنانی تاکید کرد: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می‌برند.

پیش از این نیزمیسون الجبالی قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی که به تازگی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده در گفتگو با الجزیره با اشاره به سختگیری‌ها و خشونت‌های اشغالگران علیه اسرا گفت که بسیاری از اسرای زن در نتیجه همین سخت‌گیری‌ها بیمار شده‌اند. آنها همواره از سوی زندانبانان مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار می‌گیرند. وی ادامه داد: ما در مدت بازداشت با بدرفتاری‌ها و خشونت‌های شدید نگهبانان مواجه بودیم.

شروق دویات اسیر زن فلسطینی آزاد شدهدیگر ضمن ابراز خرسندی از آزادی خود گفت که این خوشحالی با درد و ناراحتی نسبت به شهادت ساکنان غزه آمیخته است و ما امیدوار هستیم که جنگ متوقف شود. وی به کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در جریان آزادسازی اسرا اشاره و تاکید کرد که اشغالگران فشار روانی و انتظار طولانی را به اسرا تحمیل کردند.

دویات تصریح کرد که اسرائیل اخیراً شرایط سختی را در داخل زندان ایجاد کرده و زندانیان را با سرکوب و گرسنگی و تشنگی شکنجه می‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    بازدارندگی خوبی شد تا دیگه ازاین غلطها نکنن مثل کودک ربایی ورگباربطرف کنسرت
    • ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      الله اكبر    الله اكبر    الله اكبر   خامنه اي رهبر    مرگ بر ضد ولايت فقيه     درود بر رزمندگان اسلام    سلام بر شهيدان   مرگ بر آمريكا  مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    7 6
    تازه اینهم مرهون اشارت مقام رهبری است وگرنه حالا همچنان زندان بودین
  • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    6 1
    صهیونیستها اساتید شکنجهء ساواکیها بودن ، ولی اینکه دشمنانتان بر شما تسلط پیدا کرده اند را در خود جستجو کنید، با صلح و سازش و مذاکره آبی گرم نمی شود تنها راه نجات فلسطین اشغالی اتحاد و پیوستن تمام مردم فلسطین با تمام سلائق و اختلاف نظرها به رزمندگان مقاومته، موفق و پیروز باشید
  • ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    رژیم منحوس وضد بشری صهیونیست به هيچ قانونی پای بند نیست
  • ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    سخت نمیگرفتن خوش میگذشت
  • ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    سپاہ اگرواردشوداسرایل را شایدکمترازیک ھفتہ شکست میدھدانشااللہ مردم فلسطین زندگی آرامی داشتہ باشندکی بایدبدادکودکان وزنان وھمہ مظلومین برسہ
  • ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    بعدها متوجه میشوید که رهبرش و تیمش احتمال زیاد با غاصب زد و بند کرده که جنگ کند و شکست بخورد و بهانه برای نابودی غزه و مردم شود و رهبر برخی ملل(انگلیس و افغان و ...) را هم که پیر و بیسواد اند را هم گمراه کرده که مثلا در حال نابودی غاصب است و پول گرفته. انگار با مسخره کردن غاصب و گنبد میتواند پیروز شود و دیدید که 4 محل حساس را نتوانست بترکاند و خود اتحادیه عرب هم کمک نکرد و با غاصب صلح کردند خواه از ترس خواه از جنبه کمک علمی برای زراعت و مبارزه با خشکی در بیابانها و ... و مردمش فقط نابود شدند بدون دستاورد
    • یزدان ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      خودت فهمیدی چی گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس