جهاد اسلامی: با تمدید آتش‌بس، منافع مردم خود را در نظر گرفتیم

جنبش جهاد اسلامی گفت: «به توافق رسیدیم که آتش‌بس در نوار غزه را به مدت دو روز دیگر با همان شرایطی که در توافق مبادله اسرا ذکرشده است، تمدید کنیم».

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» فلسطین بامداد سه‌شنبه بیانیه‌ای درباره تمدید آتش‌بس موقت با رژیم موقت صهیونیستی و تبادل اسرای بیشتر صادر کرد.

جهاد اسلامی در این‌باره گفت: «به توافق رسیدیم که آتش‌بس در نوار غزه را به مدت دو روز دیگر با همان شرایطی که در توافق مبادله اسرا ذکرشده است، تمدید کنیم».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره» این جنبش تصریح کرد: «از طریق تمدید آتش‌بس، ما به دنبال این بودیم که منافع مردم خود را در نظر بگیریم و تا حد امکان کمک دریافت کنیم».

جهاد اسلامی همچنین افزود: «ما به همراه نیروهای مقاومت رفتار دشمن را دنبال می‌کنیم و آماده حفظ منافع مردم و دفع تجاوز به آنها به هر قیمتی هستیم».

شامگاه دوشنبه بود که وزارت خارجه قطر و جنبش حماس خبر دادند که توافق آتش‌بس انسانی در غزه، با همان شروط قبل، به مدت دو روز دیگر تمدید شده است.

تمایل رژیم صهیونیستی برای تمدید آتش‌بس در غزه در حالی است که کارشناسان حتی در داخل فلسطین اشغالی به احتمال موفقیت این رژیم در تحقق اهداف جنگی خود در غزه به دیده تردید می‌نگرند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    پس خودتون هم فهمیدین ادامه جنگ یعنی نابودی غزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس