درگیری شدید جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در جنین

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی در رابطه با مسئله آتش بس گفت: به توافق آتش بس نزدیک شده‌ و پاسخ‌مان را به برادران قطری و واسطه‌های دیگر تحویل داده ایم.

سرویس جهان مشرق - «یوآو بن تسور» وزیر کار رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: اسرائیل در شرایط اقتصادی پیچیده‌ای قرار دارد و هر روز محتمل هزینه سنگین یک میلیارد شِکِلی (واحد پول رژیم صهیونیستی) می‌شود. وی در ادامه هشدار داد: پیش بینی ما این است که جنگ کنونی با هزینه سنگین ۲۰۰ میلیارد شکل تمام شود. رسانه‌های عبری زبان پیشتر اذعان کردند که رژیم صهیونیستی ماهانه به دلیل حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه ۹ میلیارد شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) هزینه می‌کند. این رسانه‌ها در خصوص اوضاع جبهه شمالی نیز گزارش دادند: شلیک موشک‌ها در جبهه شمالی متوقف نمی‌شود. درگیری‌ها در این منطقه به صورت طولانی ادامه دارد.

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی در خصوص عملیات اخیر نیروهای یمنی علیه یک کشتی اسرائیلی در دریای سرخ نوشت: تحولات اخیر در جنوب دریای سرخ نیازمند بررسی از سوی نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل است تا مشخص شود که چگونه باید با این تحولات تعامل داشت. در ادامه این گزارش به قلم شاوول حورف جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: باید مانع تکرار چنین عملیاتی در آینده شد. عملیات نیروهای یمنی در دریای سرخ یک جبهه دریایی جدید برابر اسرائیل باز کرده است.

در گزارش روزنامه معاریو تاکید شده است: پیش بینی می‌شود نحوه تعامل اسرائیل با تهدید یمنی‌ها مانند نحوه تعامل ما با درگیری‌های جبهه شمالی و مرزهای مشترک با لبنان باشد به طوریکه اسرائیل تلاش می‌کند این تحولات را مهار کند. در این گزارش نوشته شده است: به نظر می‌رسد خطری که از سوی یمن، ما را تهدید می‌کند حتی بعد از پایان جنگ علیه نوار غزه افزایش می‌یابد. جنبش انصارالله به نبرد علیه اسرائیل پیوسته اما تا کنون بر حملات موشکی و پهپاد تمرکز کرده است.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اعضای کابینه اش اعتماد ندارد و پس از افشای جزییات محرمانه جلسات درباره تجاوز زمینی به غزه، احتمال دارد که از وزرای کابینه تست دروغ سنجی بگیرد. دو پایگاه صهیونیستی «۰۴۰۴» و «ماتزاو» نوشتند: نتانیاهو از افشای جزییات محرمانه جلسات کابینه بسیار عصبانی است. این دو پایگاه خبری افزودند: احتمال دارد نتانیاهو از این پس قانون دروغ سنجی را درباره اعضای کابینه و حاضران در جلسات مهم اجرایی کند. پیش نویس این قانون که در مراحل اولیه بازنگری قرار داردُ تصریح می کند که آزمایش دروغ سنجی براساس چارچوب زمانی انجام می شود که نتانیاهو تعیین خواهد کرد. این آزمایش، غیر از اعضای کابینه، افراد بیشتری را مانند دادستان کل و مدیران نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را نیز دربر می گیرد. نکته مهم این قانون این است که نتانیاهو که باید خود نیز در این آزمایش شرکت کند، به خاطر کاشت دستگاه تنظیم ضربان قلب، از آن فرار کند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: به توافق آتش بس نزدیک شده‌ و پاسخ‌مان را به برادران قطری و واسطه‌های دیگر تحویل داده ایم. پیش از این تلویزیون رژیم اسرائیل فاش کرد که کابینه جنگ این رژیم به مقامات ذیصلاح برای انعقاد قرارداد با حماس چراغ سبز نشان داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد که این رژیم شرایطی که حماس برای توافق آزادسازی اسیران تعیین کرده بود را پذیرفت و اکنون توپ در زمین حماس است. ابن منبع افزود: در مورد آزادی ۵۰ زندانی در غزه و آزادی زنان فلسطینی در اسراییل و آتش بس ۵ روزه هم صحبت شد.


تحولات روز چهل و پنجم عملیات طوفان الاقصی

۲۳:۴۶ - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی: صلیب سرخ با اسرایی که آزاد نخواهد شد، ملاقات خواهد کرد. اسرا در چندین مرحله آزاد خواهند شد. دولت اسرائیل امشب با تصمیم سختی مواجه بود اما این تصمیمی درست بود.

۲۳:۲۸ - ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس در غزه اعلام کرد که "حنا کتسیر" شهرک‌نشین اسیر در غزه که قبلا به دلایل انسانی برای آزادی او اعلام آمادگی کرده بودیم، در پی تعلل دشمن صهیونیستی فوت شده است.

۲۳:۱۴ - منابع عبری زبان از اصابت یک موشک به غرب دریاچه طبریا در الجلیل سفلی خبر دادند.

۲۳:۱۲ - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در الناصره، الجلیل و طبریا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

۲۲:۲۶ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در حملات امروز صهیونیست‌های اشغالگر به شمال غزه ۱۲۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر هم مفقود شده و زیر آوار ماندند.

۲۰:۵۹ - منابع عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی در اطراف الخلیل در کرانه باختری و شنیده شدن صدای تیراندازی در این منطقه خبر دادند. برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک کریات اربع در الخلیل یک صهیونیست زخمی شده است.

۲۰:۳۱ - شمار شهدای غزه به ۱۴۱۲۸ نفر رسید. دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۱۴۱۲۸ نفر رسیده است.

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل آویو پس از حمله موشکی قسام

۱۹:۵۱ - منابع عبری زبان اعلام کردند که در پی حمله موشکی اخیر قسام، صدای انفجارهای مهیبی در تل آویو و غرب قدس هم شنیده شده است. برخی منابع نیز تاکید کردند که تنها در منطقه ریشون لتسیون در مجاورت تل آویو ۱۲ انفجار شنیده شده است.

۱۹:۴۹ - منابع عبری زبان اعلام کردند که شهرک شلومی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهبادهای انتحاری و شلیک موشک قرار گرفته است.

۱۹:۴۸ - گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که لحظاتی قبل تل آویو را هدف حملات موشکی جدید خود قرار داده است.

۱۹:۱۴ - رژیم صهیونیستی ناچار شد به آتش‌بس موقت با حماس تن دهد. تلاش‌های قطر و دیگر طرف‌های واسطه برای آتش‌بس موقت در غزه آن هم طبق شروط و خواسته‌های مقاومت سرانجام در ۴۶امین روز نبرد طوفان الاقصی در آستانه به ثمر نشستن است. جنبش حماس رسما اعلام کرده که در آستانه رسیدن به توافقی برای آتش‌بس موقت در غزه هستیم.

خاکسپاری شهدای حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان

۱۸:۴۰ - اشغالگران اسرائیلی غرب رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

۱۸:۳۸ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که پایگاه نظامی اسرائیلی رعیم را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۸:۰۲ - قسام مسئولیت انفجار بمب در مسیر صهیونیست‌ها در جنین را برعهده گرفت. گردان‌های قسام در جنین مسئولیت انفجار دو روز پیش بمب در مسیر نفربر اسرائیلی در شهر جنین را برعهده گرفت و اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها به طور روزانه وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران اسرائیلی می‌شوند و امکان پوشش کامل این درگیری‌ها وجود ندارد.

۱۷:۵۱ - شلیک بیش از ۳۰ موشک به سمت الجلیل. منابع عبری زبان اعلام کردند که طی دقایق اخیر بیش از ۳۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. در همین حال، برخی منابع از اصابت موشک برکان به شهرک‌های صهیونیستی در این منطقه خبر دادند.

۱۷:۴۴ - برخی منابع از اصابت چند موشک به کریات شمونا و مناطق مجاور آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

امیدواریم در چند ساعت آینده درباره تبادل اسرا اعلام موضع شود

۱۷:۲۸ - نماینده حماس: امیدواریم در چند ساعت آینده درباره تبادل اسرا اعلام موضع شود. دکتر خالد قدومی نماینده حماس در تهران: با میانجی‌گری برخی از دوستان در منطقه تبادل اسرا به طور مرحله به مرحله در دست انجام است. ما برای مبادله کل اسرای فلسطینی از روز اول آماده بوده و هستیم.

۱۶:۳۸ - ارتش رژیم صهیونیستی شهرک یارون در جنوب لبنان را مورد حمله قرار داد.

۱۶:۲۵ - گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس پایگاه اسرائیلی رعیم را هدف حمله موشکی قرار داد.

۱۶:۲۳ - سفر گروه تماس عربی اسلامی در مورد غزه به روسیه. گروه تماس عربی اسلامی در مورد غزه به مسکو ـ پایتخت روسیه ـ سفر و با سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. این گروه قرار است طی روزهای آینده به چند کشور دیگر هم سفر داشته باشد. گروه مذکور متشکل از وزرای خارجه مصر، اندونزی، اردن، نیجریه، فلسطین، عربستان سعودی، ترکیه و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی است.

۱۶:۱۴ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک ضدتانک از جنوب لبنان به سمت منطقه المناره در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

۱۶:۱۳ - سخنگوی وزارت امور خارجه قطر: وساطت قطر موجب شده تا به نزدیک‌ترین نقطه برای توافق آتش‌بس در غزه برسیم و امیدواریم تلاش‌ها به موفقیت برسد.

۱۶:۱۰ - منیر البرش مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه: نگرانیم اشغالگران صهیونیست دست به جنایتی دیگر در بیمارستان اندونزیایی غزه بزنند، زیرا بیمارستان‌های شمال غزه به طور مداوم در معرض حمله و بمباران هستند.

۱۵:۱۳ - یک فروند پهباد ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی را بین منطقه المالکیه و الشعیتیه در جنوب لبنان هدف قرار داد/ در این حمله تعدادی شهید و مجروح شدند.

۱۳:۵۸ -دکتر خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس: همچنان منتظر پاسخ اسرائیل به توافق آتش‌بس انسانی در غزه هستیم، ما پاسخ خود را به اطلاع برادران قطری و مصری و کسانی که تلاش‌های ارزشمندی برای رسیدن به توافق مبذول داشتند، رساندیم.

۱۳:۱۱ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران اسرائیلی را در بیت حانون، بیت لاهیا و منطقه التوام و المخابرات در شهر غزه با گلوله‌های آر پی جی هدف قرار داده است.

۱۳:۰۸ - خبرنگار الجزیره اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مجددا مناطقی در جنوب لبنان از جمله اطراف شهرک یارون را هدف قرار داده است.

۱۲:۳۸ - باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۰۰۰ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

انهدام ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران توسط نیروهای مقاومت/  درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین/ حماس: به توافق آتش‌بس در غزه نزدیک شدیم + عکس و فیلم
شهادت خبرنگاران المیادین در حمله رژیم صهیونیستی

۱۱:۳۲ - مدیر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه: دشمن صهیونیستی همچنان به محاصره بیمارستان اندونزیایی غزه ادامه می‌دهد، ۵۰ شهید در محوطه‌های بیمارستان روی زمین افتاده‌اند و ۱۵ شهید دیگر نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان هستند.

۱۱:۳۰ - شهادت دو رهبر حماس در بمباران جبالیا. در بمباران اخیر در جبالیا دو نفر از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت رسیدند. استاد مصطفی القانوع ابو سائد عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول این جنبش در اردوگاه جبالیا و استاد عاطف القانوع ابورجب از رهبران این جنبش و برادر دکتر عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس در این حمله به شهادت رسیدند.

۱۰:۱۱ - "یوسی یوشویع" خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش اسرائیل در جبالیا با دو گردان از مبارزان قسام شاخه نظامی حماس وارد نبرد شده‌اند و نبرد در این منطقه بسیار شدید است و علت تعداد بالای کشته‌های اسرائیل طی روزهای اخیر هم همین بوده است و به صراحت اعلام می‌کنم که صدها نظامی مجروح اسرائیلی به بیمارستان‌ها منتقل شدند و در بخش‌های مختلف بستری و تحت درمان هستند.

۰۹:۴۰ - یورش نیروهای اشغالگر اسرائیلی به اریحا. منابع محلی از یورش گسترده نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اریحا خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صهیونیست‌ها پس از یورش به اریحا خانه‌ای را در این شهر محاصره کردند.

حملات راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی

جزئیات توافق آتش‌بس در غزه تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد

۰۹:۲۴ - حزب الله لبنان اعلام کرد که خانه‌ای را در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی که نیروهای اشغالگر اسرائیلی در داخل آن حضور داشتند، با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

۰۹:۲۲ - برنامه جهانی غذا: نزدیک به ۲.۲ میلیون نفر در غزه به کمک‌های فوری غذایی نیازمندند.

۰۹:۱۸ - ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی یک بلوک مسکونی را در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه بمباران کرد که طی آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

۰۷:۵۸ - عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که جزئیات توافق آتش‌بس در غزه تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

۰۷:۱۳ - ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که دو نظامی دیگر این رژیم در درگیری‌ها در شمال نوار غزه کشته شدند. ارتش صهیونیستی همچنین از زخمی شدن ۵ نظامی گردان ۶۹۹ تیپ ۵۵۱، گردان هفدهم، گردان ۴۶ و گردان ۵۲ تیپ ۴۰۱ در درگیری‌های شمال غزه خبر داده و وضعیت آن‌ها را وخیم اعلام کرده است.

۰۷:۱۳ - حماس: به توافق آتش‌بس در غزه نزدیک شدیم. عزت الرشق از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه العربی گفت: به اعلام آتش‌بس طی ساعات آینده بسیار نزدیک شدیم. پیشرفتی حقیقی در مذاکرات صورت گرفته و به آتش‌بس در غزه نزدیک شدیم و هر توافقی که حاصل شود، قطعا طبق شروط مقاومت خواهد بو، جزئیات این توافق را برادران قطری و مصری اعلام خواهند کرد. طرف صهیونیستی به ویژه نتانیاهو برای تحقق توافق آتش‌بس همواره تعلل می‌کردند.

۰۶:۵۴ - دیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه: تانک‌های اسرائیلی همچنان بیمارستان اندونزیایی را محاصره کردند. ادعاهای دشمن صهیونیستی در مورد بیمارستان شفا دروغ و بی‌اساس بود و اکنون همان ادعاها را برای تخلیه بیمارستان اندونزیایی تکرار می‌کند. ۱۰۰ مورد در بیمارستان اندونزیایی به عمل جراحی فوری نیاز دارند و باید به خارج از نوار غزه منتقل شوند.

۰۵:۵۰ - درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین

۰۰:۲۳ - وزارت خارجه آمریکا: ۶ آمریکایی از هفتم اکتبر کشته شدند که ۵ نفر از آنها نظامیانی بودند که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کردند.


می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد
روز ب
یست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به ۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از ۱۲ هزار نفر گذشت

روز چهل چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روز چهل و پنجم: گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    11 2
    خسته نباشید!
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    15 12
    دم گنبد اهنین گرم خوب رهگیری وراکتها را منهدم کرد مشرق خودتون فیلم گذاشتی دیگه...
    • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      5 11
      فعلا که گنبد آهنین متلاشی شدع
    • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      7 8
      فعلا که گنبد آهنین متلاشی شدع
  • ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    9 10
    واحد پولشون شِکل نیست پشگله.خخخخ. گوسفندانی که ریختن تو سرزمینی سبز و خرم ،و هی دارند میچرند و نابودش میکنن.
  • ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    21 5
    چه خبر از ۱۰ میلیون نفر؟!
    • ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      8 19
      مزه نریز من خودم ازجمله کسانی هستم که ثبت نام کردم و مسلط به همه ادوات نظامی هستم اگر آنجا میبودم خدا را گواه میگیرم راننده بلدوزی که جاده های آسفالت محیط فلسطینیها را شخم میزد حرفه ایی یا زنده ویا کشته بیرون میکشیدم وبرعلیه صهیونیستها بکار میگرفتم چون کاملا مسلط به آن هستم توبچه ایی ولی تاحال توتیررس گلوله تانک ویا آر پی چی قرار نگرفته ایی وبا این وجود شجاعت آن را داریم که بزنی به قلب دشمن .ولی تکلیف نشده است .چاره ایی جزصبر نیست .
    • ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      2 2
      جلوی مادرمان ایران زانو زده اید می خندید در حالیکه زخمهایتان را پنهان می کنید
    • ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      7 6
      " مزه نریز من خودم ازجمله کسانی هستم که ثبت نام کردم و مسلط به همه ادوات نظامی هستم ..." فیلم هندی نگاه نکن.
    • ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      3 0
      خدا بهت صبر بده
    • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 2
      اتفاقا ما اهل دیدن فیلم های هندی نیستیم ما مرد عمل هستیم وبا همه وجود با همه سختیهایش وسط میدانیم اگر بچه لوس با با وننه شده ایی واز یه ترقه میترسی بهمه تعمیمم نده اینها که گفتم از سی چهل سال پیش تا کنون وسط آتش وخون بوده و بدروغ نگفتم واقعیت را گفتم .فیلم ها مخصوص شما بچه سوسولهاست
    • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 2
      ما مرد جنگیم وازجنگ هراسی نداریم .اشباحی خواهیم بود که ازسازوبرگ نظامی دشمن برعلیه خودشان استفاده خواهیم کرد واراده وایمان، روح پایمردی را بما نشان داده است .تاریخ مملو از قهرمانانی است که هرگز اجازه به سلطه گر نداده که برما مسلط شوند .به این اعتقاد که سرزمین تحت اشغال صهیونیست هست آمادگی خود را اعلام میکنند وچنانچه برآنان تکلیف شود به تکلیف عمل میکنند .اما شما بهتره درهمون جایی که هستید دم از بی عرضگی نزنید که به آبروی خود لطمه زنید .
    • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      2 1
      برادر عزیز برو بجنگ و بولدوزر و تمام ادوات نظامی رو به غنیمت بگیر چه کسی جلوت رو گرفته ما هم دعاگو هستیم فقط زودتر خواهشا
  • ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    4 8
    امپراطوری ایران دوباره زنده شده است. ایرانیان این محافظان باستانی زمین دوباره شمشیر و سپر برداشته اند.
    • ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      9 4
      البته از پشت گوشی و پیامکی
    • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 2
      ۰۶:۳۹ آزموده را آزمودن خطاست ، اگه ی سری به بهشت زهرا س بزنی مخصوصا قطعه ۲۶ مزار کسانی را می بینی که در بلاد کفر به شهادت رسیده اند، ما برای رضای خداوند و رسولش ص برای دفاع از تمام ارزشهامون چه بکشیم چه کشته شویم پیروزیم
  • ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    8 2
    همینه گنبد آهنی
  • ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 4
    جلوی وطنمان ایران زانو زده اید می خندید در حالیکه زخمهایتان را پنهان می کنید
  • ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 13
    باور کنید اگر بچه های رزمنده ایرانی تومحدوده آنجا میبودند اکثر تانکها را با خدمه های آن میگرفتند وبرعلیه صهیونیستها بکار میگرفتند حتی توپخانه های آنان را یا خاموش ویا غنیمت میگرفتند ممکن بود پدافندهای آنان را هم میگرفتند درسرتاسر سرزمین پخش میشدند وآنقدر پیش میرفتند که خودشان اقدام به کشتن صهیونیستها میکردند تمام آرایش های هرمنطقه درگیری را بهم میریختند تا گیج شود که نداند دارد چه کسی را میزند .🤣🤣🤣🤣
    • ممل ایرانی ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      3 7
      البته ازگذشتهاگفته شده ودرکتابهای قدیمی هم هس ک قدس بدست ایرانیان ازادخواهدشد
  • ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    3 2
    بعد از ازاد کردن اسرا دیگه غزه وجود ندارد حماس اشتباه کرد به دام افتاد
  • ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 1
    ۹ تانک و ۳ نفربر به قیمت نابودی غزه ! خسته نباشی دلاور!
    • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 0
      دریک سرزمینی که یک طرف با انبوهی از تسلیحات اهدایی آمریکا انگلیس فرانسه وآلمان وپل ارتباطی منافقین وازطرف دیگر فلسطینیانی که بدون حمایتهای دول عربی ازسرزمینشان دفاع میکنند کار مهمی کرده اند .ازسنگ به موشک رسیده اند .هیمنه اسرائیل شکست ومبارزان فلسطینی دهه هاست کشته میشوند وازهیچ کشوری بخاری بلند نشد. یهودیان تفکرات عجیب وغریبی دارند بهتره مطالعه کنید و نفرت از یهود را با خشم قوی نشان دهی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس