کد خبر 1545674
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
محمدکاظم انبارلویی نمایه

صدای جنگ کثیف، صدای بمب و انفجارهای وحشتناک، ویرانی و خرابی، بی‌خانمانی، آوارگی و صدای ضجه کودکان و زنان است.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان «جنگ کثیف!» نوشت:

۱- جنگ کثیف یعنی جنگ برای برتری، کبر و غرور؛ محصول جنگ کثیف چیزی جز تجاوز، اشغالگری و تداوم قتل‌عام بی‌گناهان به‌ویژه کودکان و زنان نیست.

صدای جنگ کثیف، صدای بمب و انفجارهای وحشتناک، ویرانی و خرابی، بی‌خانمانی، آوارگی و صدای ضجه کودکان و زنان است.

مقابل جنگ کثیف «دفاع مقدس» است و خداوند به انسان اجازه داده از خود دفاع کند. عقل هم این اجازه را تجویز می‌کند.

جنگ کثیف و دفاع مقدس یعنی جنگ باطل با حق، جنگ شر با خیر، جنگ ظالم با مظلوم و بالاخره جنگ «آدم بدا» با «آدم خوبا»!

آنچه طی ۷۰ سال گذشته در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد و در مقابل دیدگان بشریت رخ می‌نماید این است مشتی خونریز، بی‌رحم و تروریست، متجاوز، ناقض حقوق بشر، مخالف آزادی یک سوی ماجرا با تکیه بر مکتب فراآپارتاید صهیونیسم در سرزمین فلسطین به جان مردم بی‌دفاع، مظلوم، بی‌پناه و بی‌سلاح افتاده‌اند و مدام مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت می‌شوند.

۲- بیش از یک ماه است جامعه جهانی در برابر این جنگ کثیف موضع گرفته و نفرت و بیزاری خود را از آمریکا و سه کشور شرور اروپایی و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند اما کاخ سفید همچنان بر موضع خود مبنی بر تداوم خونریزی، اشغال، تجاوز، تحقیر یک ملت و قتل‌عام کودکان و زنان ایستاده است.

جهان اخیار فریاد می‌زنند، «آتش» بس است اما اشرار جهانی می‌گویند، «آتش» بس نیست باید مردم غزه را با بمب اتم هم نابود کرد!

۳- رژیم صهیونیستی تاکنون به اندازه ۳ بمب اتمی آتش و انفجار بر روی مردم غزه ریخته است تا جبران شکست طوفان‌الاقصی را بکند اما دستاوردی جز نفرت و بیزاری و محکومیت جهانی نداشته است.

۴- قهرمانان و پهلوانان نبرد پیروزمندانه الاقصی همچنان دست به ماشه به مبارزه خود ادامه می‌دهند و لحظه‌ای دشمن را رها نمی‌کنند. نبض مقاومت همچنان در غزه می‌تپد دشمن خسارت و تلفات می‌دهد اما میزان آن را سانسور می‌کند. تا بتواند حس انتقامجویی خود را تقویت کند و به جنایت آزار دهنده و به کشتارهای بی‌رحمانه ادامه دهد. اینکه یک میلیون نفر در لندن برای پنجمین بار به خیابان‌ها بیایند و به همین میزان در دیگر شهرهای اروپا و آمریکا تجمعات انسانی تشکیل دهند و اسرائیل غاصب را محکوم کنند و از تداوم حمایت دولت‌هایشان بیزاری بجویند. مسئله کمی نیست هرچند بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا بر آن سرپوش بگذارند.

۵- تحلیل و خبر سیدحسن نصرالله در سخنانی که به مناسبت روز شهید ارائه داده در مورد عملیات صددرصد فلسطینی طوفان‌الاقصی شنیدنی است که فرمود :

الف- زمان به نفع اسرائیل غاصب نیست.

ب- آمریکا و اسرائیل در سطح افکار عمومی شکست خورده و به زانو درآمده‌اند.

ج- اگر می‌خواهند جنگ فراگیر نشود کشتار در غزه را متوقف کنند.

رهبر مقاومت به استکبار جهانی هشدار داد و کارنامه مقاومت را در لبنان و عراق و یمن و سوریه با عدد و رقم به رخ آمریکا و اسرائیل کشید و تهدید کرد، جنگ غزه را قبل از فراگیرشدن متوقف کنید.

کشورهای عربی و اسلامی هم در عربستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار توقف فوری تجاوز و محاصره غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی شدند. آنها بر اهمیت درخواست از دادستان دیوان کیفری بین‌المللی مبنی بر پیگیری حقوقی جنایات جنگی اسرائیل و جنایت علیه بشریت تأکید کردند.

۶- با آنکه صورت مسئله جنگ در غزه مثل روز روشن است و ملت ایران و دولت ایران و جامعه جهانی در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده‌اند و جنایات اشرار جهانی را محکوم کرده‌اند، اما برخی از جریان روشنفکری و نیز برخی از جریان به اصطلاح اصلاح‌طلب موضع خود را دراین‌باره پنهان کرده و سکوت پیشه کرده‌اند و برخی هم در کمال وقاحت و بی‌شرمی از اسرائیل غاصب حمایت می‌کنند. جنگ غزه یک رونمایی از جریانی در ایران بود که در فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ از رژیم صهیونیستی دستور می‌گرفتند و اکنون در این جنگ کثیف با تروریست‌های تل‌آویو همراهی می‌کنند و در کنار شرّ مطلق قرار گرفته‌اند. این رسوایی برای جریان نفاق، الحاد و کفر داخلی یک کارنامه است.

در حالی که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ هاروارد که آمریکایی‌ترین و یهودی‌ترین دانشگاه جهان است، جنایات صهیونیسم را محکوم می‌کنند. در برخی دانشگاه‌ها برخی اساتید به تبع آن برخی دانشجویان هنوز تردید دارند در این جنگ جهانی حق و باطل کدامین سو بایستند این نتیجه عقب‌افتادگی، جهل و غفلت است،

آنها می‌گویند اسرائیل عالی‌ترین محصول مدرنیته و تمدن غرب است. این کشور نمونه اعلای دموکراسی لیبرال و سوسیال دموکراسی است. ما نمی‌توانیم مرگ تمدن غرب و ارزش‌های غربی را در قتلگاه و قربانگاه غزه و فلسطین ببینیم.

آنها موفق به زدودن سمومات لیبرالیسم و سوسیالیسم از ذهن خود نشده‌اند لذا حاضرند فلاکت سیاسی خود را ببینند اما هلاکت اسرائیل را نبینند لذا در این جنگ کثیف در کنار جنایات و نجاسات رژیم صهیونیستی بی‌شرمانه ایستاده‌اند.

۷- امروز جامعه جهانی یک صدا و متحد علیه ویروس خطرناک‌تر از کرونا یعنی صهیونیسم جهانی وارد میدان شده است و می خواهد شرّ آن را از سر دولت‌ها و ملت‌ها کم کند.

مردم جهان سیمای واقعی تجاوز و جنایت جنگی را در ماشین جنگی اسرائیل و ناتو در منطقه می‌بینند. آن را در قاب ویرانه‌های غزه و هدف‌گیری بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد، کلیساها و خانه‌های مسکونی می‌بینند و صدای ضجه کودکان و زنان و بی‌پناهان را به گوش خود می‌شنوند. هیچ تلاش مذبوحانه‌ای از سوی ارتش رسانه‌ای غرب نمی‌تواند آن تصویر و این صدا را از سپهر سیاسی جهان محو کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    به عنوان اصولگرای منتقد و عدالتخواه اما در قضیه غزه باید اعتراف کنم که تشکر و قدردانی به نظام بدهکارم. خوشبخاته نظام و همینطور مقاومت لبنان از ورود مستقیم به جنگ خودداری کرده خصوصا سید مقاومت رفتاری کاملا حساب شده پیشه کرده و از گسترش جنگ جلوگیری نموده. باید از نظام و سید مقاومت تشکر کرد. البته این به این معنی نیست به غزه نباید کمک کرد. بلکه کمک مخفیانه کاملا لازمه
  • ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    جنگ کثیف یعنی جنگ انسان با شیطان
  • ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    مقاومت جانانه غزه در برابر صهیونیست‌های درنده و کودک کش یادآور مقاومت جانانه روسها در برابر نازیها. شکست خفت بار نازیها برای صهیونیست‌ها در حال تکرار ست
  • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    25 7
    بجای اس ام اس دادن و طومار نوشتن نیروها رو اعزام کنید جنوب لبنان اولویت با حوزوی ها و افغانی ها و مسئولان است ملت هم پشت سرشان خواهند آمد
    • ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      1 10
      ملت پیشتازان اگه راه باز شه تو جزء ملت نیستی، شاید جزء ملت دیگه ای باشی ولی ایران نه!
    • ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      مسئولان خط مقدم نمیرن پست ها و صندلی های ریاست رو رها نخواهند کرد
    • ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      یکبار هم مسئولان پیشتاز باشن چرا ملت همش باید پیشتاز باشن؟؟؟ تو حقوق نجومی گرفتن و رفاه و بخور بخور پیشتازن تو جنگ رفتن نه؟!!
  • ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 1
    لعنت بر پدر اسراییل قوم ناخلف
  • ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    امت منتظر اشاره ولیشان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس