نامه سرگشاده بیش از ۲۷۰۰ استاد دانشگاه‌ به امیرعبداللهیان

جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به وزیر امور خارجه از دستگاه دیپلماسی خواستند برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه و نسل‌کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی نهایت تلاش را به کار گیرد.

به گزارش مشرق، جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در نامه‌ای سرگشاده‌ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اعلام کردند: 75 روز از حادثه بی نظیر قرن اخیر گذشت و بیش از 75 هزار نفر از مردم مظلوم غزه شهید و مجروح شدند. این حادثه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غرب را بی‌آبرو کرد. انگلیس، آمریکا و همه حامیان رژیم صهیونیستی به دلیل این همه ددمنشی و کودک کشی بی آبرو شدند. دولت‌های منافقی که با ارسال کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی ذات پلید خود را نشان دادند و دولت های بی خاصیتی که سکوت و حقارت پیشه کردند هم بی‌آبرو شدند و در یک کلام پرده از چهره واقعی تمدن غرب، حقوق بشر غربی و واقعیت دمکراسی در فلسفه لیبرالیسم برملا شد.

استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور افزودند: در مقابل این جبهه بی آبرویان، ملت‌ها، دولت‌ها و گروه‌های بسیاری برای خود آبرو کسب کرده و روسفید شدند. زنان و کودکان غزه که بدون آب و غذا زیر بمب های سنگرشکن آمریکا خم به ابرو نیاورده از عزیزان خود گذشتند تا عزت‌شان را حفظ کنند.

در این نامه آمده است: اهالی کرانه باختری که در دو جبهه سازشکاران و جنایتکاران جنگیدند و مقاومت کردند. گروه‌های جهادی فلسطین به ویژه حماس و جهاد اسلامی که با طوفان الاقصی حماسه ساز و ماندگار شدند. انصارالله یمن این شیرمردان عصر حاضر که با شجاعت و غیرت کم نظیر خود مایه مباهات مسلمین شدند.

استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: حزب الله لبنان که جوانمردانه و دلیرانه در کنار گروههای جهادی ضربات کاری خود را به ماشین جنگی صهیونیسم وارد ساختند. گروه‌های مقاومت عراقی و سایر گروه های مقاومت مستقر در منطقه که هوشمندانه بر بنیان های نظامی ریشه ظلم و جنایت در منطقه آمریکای جنایتکار تاختند. مردم بسیاری از نقاط مختلف جهان که با درد وجدان به مراکز شهرهای بزرگ دنیا آمده و انزجار خود را از رژیم جلاد صهیونیسم و حامیان غربی شان نشان دادند. نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به مدد بیداری و بصیرت ملت قهرمان ایران و دستگاه دیپلماسی فعالی که در سایه سیاست های مدبرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی عملی شده، آبروی و اقتدار زیادی کسب کردند.

استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور به امیرعبداللهیان تاکید کردند: امروز جهان در یک دوقطبی آبرومندان و بی آبرویان قرار گرفته و این بزرگترین دستاورد مقاومت مردم مظلوم غزه است. لذا ما جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور ضمن سپاس و قدردانی صمیمانه از همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان و کنشگران عرصه بین الملل به‌ویژه تلاش‌های بی‌وقفه دستگاه دیپلماسی کشور در حمایت از جبهه مقاومت بویژه برگزاری کنفرانس تهران، انتظار داریم:

۱) در دفاع از مردم مظلوم غزه و حذف غده سرطانی صهیونیزم از منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش‌های خویش را برای انزاوی هر چه بیشتر اشغالگران قدس مضاعف سازید.

۲) به منظور کمک به جبهه مقاومت از ظرفیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی بهره گرفته و برای قطع شریان حیاتی صهیونیسم متجاوز و ممنوعیت هر گونه تجارت، مراوده اقتصادی و پولی با رژیم صهیونیستی، معاهدات تعهدآوری را ایجاد نمایید.

۳) به منظور حمایت از انصارالله یمن، پیمان نظامی دولت‌های اسلامی منطقه را در مقابل تحالف غربی پیشنهاد و عملی سازید.

۴) در راستای دفاع حقوقی از مردم مظلوم غزه و انتقام خون صدها کودک و زن مسلمان، محاکمه سران رژیم صهیونیستی و حامیان خائن آنها من جمله رئیس جمهور خبیث آمریکا را به شدت دنبال نموده و تا تحقق انتقام سخت خون سلیمان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تروریست های دولتی از پای ننشینید.

۵) به منظور اصلاح ساختار نهادهای بین المللی، کارآمدی سازمان ملل متحد، تقویت شورای امنیت در راستای صلح پایدار و تبیین و بسط حقوق بشر اسلامی، کلیه ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را بکارگرفته و نقش آفرینی نمائید.

۶)‌ با توجه به محاصره کامل نوار غزه و جلوگیری از هرگونه ورود مواد غذایی، دارو و نیازهای اولیه برای زندگی و وقوع فاجعه انسانی انتظار می رود از همه ابزارها برای شکستن محاصره و باز شدن مسیرهای ورودی کالا و نیازهای اساسی مردم بویژه گذرگاه رفح استفاده گردد تا شاهد پایان این وضعیت وخیم در غزه باشیم.

استادان دانشگاههای کشور در خاتمه از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دولتمردان نظام اسلامی خواستند برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه و نسل‌کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی تلاش کرده و به هر شکل ممکن جهت شکست کامل دولت متجاوز و اشغالگر قدس اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 1
    کسی نیست نامه ای راهکاری چیزی بده تابشه دهن این روسها و عربها روبست تا دیگه درباره خاک ایران اضهار فضل نکنند.
  • CA ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 0
    مرگ بر روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس