کد خبر 1546752
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
حسین شریعتمداری نمایه

انتظار از برخی کشورهای اسلامی آن است که به الگوی موفق ایران و نیروهای مقاومت در مقابله بی‌امان با صهیونیست‌ها بپیوندند پیش از آن که ملت‌هایشان برای مقابله با رژیم صهیونیستی از دولت‌ها عبور کنند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- در جریان حملات مشترک آمریکا و داعش به سوریه، دخترک ۷ ساله‌ای که به شدت مجروح شده و آخرین لحظه‌های عمر کوتاه خود را سپری می‌کرد، با کلماتی که به سختی از دهان مجروحش خارج می‌شد و آمیخته به ناله‌های دردناک بود، گفت «‌همه چیز را به خدا خواهم گفت‌»‌... و دقایقی بعد جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و روح معصومش با فرشتگان به پرواز درآمد...

این روزها ماجرای غم‌انگیز آن دخترک سوری نه یک‌بار و صدبار بلکه هزاران هزار بار در غزه به تکرار نشسته است و صهیونیست‌های وحشی و پلید طی چند هفته‌ای که از جنایات بی‌شرمانه‌شان در قتل عام مردم مظلوم غزه می‌گذرد، بیش از چهار هزار و ششصد کودک مظلوم را همراه با مادران و پدرانشان به خاک و خون کشیده‌اند که جنایت هولناک دیروزشان در بیمارستان شفا و قتل عام بیماران و کودکان یکی از ددمنشانه‌ترین آنهاست و...‌ دنیا کماکان به تماشای این صحنه‌های فجیع مشغول است‌... کودکان شهید غزه به خدا چه خواهند گفت؟

۲- اسرائیل « پادگان نظامی» استکبار غرب در منطقه است که آمریکا به نمایندگی از سایر دولت‌های غربی‌، اداره آن را بر عهده ‌دارد. نیروهای مستقر در این پادگان از میان وحشی‌ترین، رذل‌ترین و کثیف‌ترین موجودات روی زمین یعنی صهیونیست‌ها انتخاب شده‌اند. این انتخاب با توجه به سابقه تاریخی صهیونیست‌ها و جنایات فراوان آنها در طول تاریخ‌، صورت گرفته است. این فرقه اگرچه تظاهر می‌کنند که یهودی هستند ولی بارها نشان داده‌اند که نه فقط به حضرت موسی علیه‌السلام اعتقادی ندارند، بلکه اساساً دین باور نیستند.

۳- حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به باریکه غزه و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان که به فجیع‌ترین شکل ممکن صورت پذیرفته و ابعاد آن با ارسال تصاویر و فیلم‌های این جنایت بزرگ به آگاهی تمامی مردم جهان رسیده است، موج گسترده و بی‌نظیری از اعتراض جهانیان به این جنایت هولناک را به دنبال داشته تا آنجا که همه روزه شاهد تظاهرات گسترده صدها هزار و در مواردی، تظاهرات میلیونی مردم در بسیاری از کشورهای جهان از جمله، آمریکا و تمامی کشورهای اروپایی هستیم. خیزش جهانی علیه صهیونیست‌های وحشی و آدم‌کش بزرگ‌ترین دستاورد عملیات شجاعانه طوفان‌الاقصی است.

چرا که اصلی‌ترین بهانه صهیونیست‌ها برای اشغال سرزمین فلسطین یعنی مظلوم‌نمایی این فرقه وحشی را برباد داده است.

۴- موقعیت و شرایط کنونی بهترین و آماده‌ترین مقطع زمانی نه فقط برای محو رژیم صهیونیستی، بلکه برای قلع و قمع تمامی صهیونیست‌های پلید از صحنه روزگار است.

چرا که امروزه تمامی مردم دنیا به تک تک صهیونیست‌ها به عنوان جنایتکاران حرفه‌ای و قاتل کودکان و زنان بی‌پناه می‌نگرند و انتقام خون‌های به ناحق ریخته از تک تک صهیونیست‌ها را حرکتی انسان‌دوستانه و اخلاقی می‌دانند. از این پس دیگر نباید هیچ نقطه‌ای از جهان برای صهیونیست‌ها امن باشد چرا که ریختن خون کثیف آنها یک وظیفه انسانی و اخلاقی است. این نکته در اظهارات بسیاری از شهروندان آمریکایی و اروپایی نیز دیده شده است. واکنش مردم در کشورهای اسلامی که جای خود دارد.

۵- کشورهای اسلامی برای مقابل با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها از امکانات و ظرفیت‌های فراوانی برخوردارند که قطع تمامی روابط آشکار و پنهان سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی، بستن شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و اروپایی آنها، مسدود کردن ترافیک دریایی خلیج‌فارس، باب‌المندب، دریای عمان، دریای سرخ و کانال سوئز به روی کشتی‌ها و شناورهای متعلق به رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی این رژیم و... از جمله آنهاست‌...

و بالاخره انتظار از برخی کشورهای اسلامی آن است که به الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت در مقابله بی‌امان با صهیونیست‌ها بپیوندند پیش از آن که ملت‌هایشان برای مقابله با رژیم صهیونیستی از دولت‌ها عبور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 2
    ارکیهان بپرسید درمبارزه با صهیونیستها چه فرقی بین روبرو شدن ویا جنگیدن با آنان صرفنظر ازتحلیلهای ظریف گونه وجود دارد .تحریم اسرائیل پیامدهای حقوق بین الملل را ندارد بلکه یک مبارزه گاندی گونه ایی است که با استعمار انگلیس داشتند اما جنگ نظامی تبعاتی ازحقوق بین الملل را درخود پیدا خواهد کرد
  • حبیب ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    7 3
    ما هم همه چیز را بخدا خواهیم گفت .
    • ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      اگر با این جمله ت تیکه انداختی خداوند جواب امثال تو رو داده پس نمی خواد چیزی رو برای خدا توضیح بدی: سوره بقره آیه 10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ ﺩﺭ ﺩﻝِ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱِ [ ﺳﺨﺘﻲ ﺍﺯ ﻧﻔﺎﻕ ] ﺍﺳﺖ ، ﭘﺲ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻛﻴﻔﺮِ ﻧﻔﺎﻗﺸﺎﻥ ﺑﺮ ﺑﻴﻤﺎﺭﻳﺸﺎﻥ ﺍﻓﺰﻭﺩ ، ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻰ ﮔﻔﺘﻨﺪ ، ﻋﺬﺍﺑﻲ ﺩﺭﺩﻧﺎﻙ ﺍﺳﺖ.
  • افتاب ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    5 2
    قلبم درد داره عزیزدلم
  • ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    24 5
    براى راحت شدن از شر جهانى صهيونيست هاى حيوان صفت يك انقلاب جانانه اى در آمريكا و اروپا ميخواهيم كه تمام سرمايه هاى دنيا كه در اختيار آنها ميباشد را بدست آورده و خود آنهارا به فلاكتى كه لياقتشان ميباشد دچار سازيم. تا زمانيكه سرمايه هاى دنيا در دست صهيونيستها ميباشد تنها از بين بردن اسرائيل كثيف و كودك كش كه خود يكى از شعبه نوكر صفت صهيونيست جهانى است اكرچه لازم است ولى كافى نيست. فقط يك انقلاب جانانه راه علاج است و بس . باور بكنيد كه مردم آمريكا و اروپا در صدد همچون فرصتى هستند.نمونه اش را سه سال پيش در أمريكا در زمان كورونا ديديم كه مردم چگونه از فرصت كوتاه استفاده نموده وفروشگاهها و بوتيك ها و بانك ها غارت كردند.
  • ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    30 3
    براى راحت شدن از شر جهانى صهيونيست هاى حيوان صفت يك انقلاب جانانه اى در آمريكا و اروپا ميخواهيم
  • ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    کار خودشون هست با نفوذ تو مقاومت این حمله رو برنامه ریزی کردن کار خودشون هست
    • ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شبها گاو صندوق بخواب ندزدنت. تهلولگر
  • محمد ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 4
    صهیونیسم جهانی بی وطن ترین قوم دنیا هستند. انگل های جامعه جهانی
  • ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    17 8
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
    • ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      19 5
      تا مسلمانان حکام ظالم خودرا تحمل میکنند و ضعیت مناسفانه همین است
  • ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 0
    رژیم کثافت آمریکا و رژیم سگ صفت انگلیس و رژیم حیوون فرانسه و آلمان خاکبرسر یکماه است که از سلاخی مسلمان ها با تمام قدرت پشتیبانی می کنند و کماندوهایشان را به کمک اسرائیل فرستاده اند. چرا از آنهایی که پارسال برای مرگ موهوم دختری شیهه می کشیدند کمترین صدایی درنمی آید؟ چون مرگ انسان ها برای آن بیشرف های بیدین وطنفروش کمترین اهمیتی نداشت. آنها دنبال بهانه ای بودند برای اغتشاش و هماوایی با پدرشان اسرائیل و مثل اسرائیل هر جنایتی که از دستشان برمی آمد انجام دادن. با سربازان اسرائیل در ایران نباید مماشات کرد. دست این حیوانات به خون مردم ایران آغشته است.
  • U ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 1
    آن بچه های معصوم وبیگناه به خدا خواهند گفت که یه عده متوهم وترسو مارو سپربلای خودشون کردن فقط شعار دادن
  • ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    4 1
    الگوی موفق ایران؟
  • ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    4 7
    مردم ایران بیشتر سرمشق خوبی برای کشورهای اسلامی هستند تا الگو فااعتبروا یا اولی الابصار
  • علی ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 6
    لعنت بر صههیونیست های وحشی زامبی کودک کش
  • ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    حق دارن چیزی بگند یا نه حاج حسین
  • ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 3
    اين حرف ها رو در مورد بچه هاي ايران زمين
  • ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    23 3
    نیازی به گفتن به خدا نیس.خدا خودش همه چی رو میبینه.
  • ع ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    12 4
    سلام جناب شریعتمداری، متاسفانه کشورهای اسلامی عمدتا گوششان بدهکار این حرف ها نیست و توان و امکاناتشان را روی پیشرفت و رفاه مردم خودشان سرمایه گذاری کرده اند.
    • ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ زیادی توریستی و حال و حولی سفر کردی عمو از درون جامعه دوتا خیابون پشت ترشون خبر نداری
  • حامد ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 5
    مشرق نیوز قاطی کردی گمانم بوی الرحمن میدی
  • مهدی ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    13 7
    غزه را شخم زد شما در حال وجیزه نوشتنی
  • Puyamotlaq ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    15 3
    بسم رب شهدا والصدیقین سلام علیکم ، سپاس فراوان. ((این روزها ماجرای غم‌انگیز آن دخترک سوری نه یک‌بار و صدبار بلکه هزاران هزار بار در غزه به تکرار نشسته ... .)) دیگران کاشتند و ما خوردیم. ما بکاریم دیگران بخورند، بسیاری از کودکان فلسطینی در غزه طی این چند روز والدین و نزدیکان خود را از دست داده اند و چشم امیدشان به آزادگان عالم است بعد از خداوند متعال که برای زنده ماندنشان در مجامع بین‌المللی و در برابر رژیم ددمنش صهیونیستی با نام اسرائیل غاصب به ایستیم. تا زنده بمانند. قهرمان من آن کودک فلسطینی در غزه است که به خاطر تلاش برای زنده ماندن زنده از زیر آوار بیرون آمد تا نشان دهد صبر و پشتکار او برای آزادی خودش توانسته دماغ ارتش رژیم اشغالگر قدس و آمریکایی جنایت کار را به خاک ذلت بکشد و زنده چشمهایش را به برادران مسلمانش و آزادگان جهان جلو دوربین خبرگزاری نشان دهد. مرگ بر ظالم صهیونیستی.
  • سیدرضا ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 3
    حقیقت محض رو فرمودید آقای شریعتمداری، اما سران خودباخته و بی‌آبروی کشورهای عربی به انتخاب خودشون حاضر به اقدام نیستند مگر با استفاده از اهرم، همون چیزی که درحال حاضر آمریکا در اختیار داره
  • نصر ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    6 11
    سران صهیونیست در هیچ کجای دنیا نباید احساس امنیت کنند.با مقابله با انها، اسراییل هم نابودخواهد شد.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 1
    برو
  • ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 2
    اونا وحشی درست
  • ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    همه چیز را به خدا خواهند گفت! الا بذکرالله تطمئن القلوب
    • ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      1 1
      به خدا خواهند گفت جناب شریعتمداری
  • ع ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    14 2
    یه دفعه هم نظرات سانسور نکن مشرق نیوز، بزار اونا هم منتشر بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس