درخواست کمک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از آمریکا برای تداوم جنایت در غزه

رژیم صهیونیستی در حالی ادعای توان مقابله با مقاومت فلسطین را دارد که وزیر جنگ این رژیم خواستار ارائه کمک های فوری نظامی و غیرنظامی از سوی آمریکا شده است.

به گزارش مشرق، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با هیات اعزامی کنگره آمریکا اعلام کرد: باید با حمایت و مشارکت آمریکا و استفاده از قدرت نظامی، دشمن(مقاومت فلسطین) را از بین ببریم.

این مقام صهیونیست ضمن تشکر از مقامات آمریکا، از سناتورهای آمریکایی که در این دیدار حضور داشتند خواست برای تامین نیازهای فوری نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیشتر، نمایندگان کنگره آمریکا با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و حمایت قاطع خود از این رژیم را مورد تاکید قرار دادند.

براساس گزارش رسانه های آمریکایی، این هیات به ریاست «چاک شومر» رهبر اکثریت سنای ایالات متحده قرار است با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» نیز دیدار کند.

پیشتر، دفتر «شومر» اعلام کرده بود که هدف از سفر به تل‌آویو، بررسی راه های کمک به رژیم اسرائیل است.

«شومر»، بالاترین مقام منتخب یهودی در ایالات متحده آمریکا است.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا و «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور نیز در روزهای اخیر به سرزمین های اشغالی سفر کرده و حمایت تمام قد خود را از این رژیم برای تداوم جنایت علیه غیرنظامیان در غزه اعلام داشته اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی آقا شمس نژاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ان شاءالله یه روزی خیلی زود شاهد محاکمه حزب حاکم آمریکا و اسرائیل باشیم و خودم ریاست دادگاه بین المللی باشم تا این خونریزان و قاتلان و آدمکشان صهیونیزم به پای میز محاکمه بکشانم
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید و به جهنم برید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس