نامزد جمهوری‌خواه خواستار توقف پذیرش مهاجران غزه در آمریکا شد

نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا با استناد به گسترش یهود ستیزی در این کشور در پی تشدید درگیری‌های میان حماس و رژیم صهونیستی خواستار مخالفت با پذیرش مهاجران غزه در آمریکا شد.

به گزارش مشرق، «ران دیسانتیس»، فرماندار فلوریدای آمریکا ضمن مخالفت با سیاست‌های دولت بایدن عنوان کرد که ایالات متحده نباید هیچ پناهجویی را از غزه بپذیرد.

به گزارش «هیل»، دیسانتیس عنوان کرده است که آمریکا به هیچ عنوان نباید پناهجویان فلسطینی را که در بحبوحه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس از غزه فرار می‌کنند، بپذیرد.

فرماندار فلوریدا در جریان یک کارزار انتخاباتی در ایالت آیووا عنوان کرده است: من نمی دانم بایدن چه خواهد کرد. اما ما نمی توانیم مردم غزه را به عنوان پناهنده در این کشور بپذیریم.

دیسانتیس در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد: من اجازه ورود پناهجویان فلسطینی به کشور را نمی دهم. اگر به نحوه رفتار آنها دقت کنید، همه شان یهودستیز هستند و هیچ کدام به حق وجود اسرائیل اعتقادی ندارند.

اظهارات دیسانتیس در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهونیستی بر شدت حملات هوایی خود در غزه افزوده است و تاکنون هزاران فلسطینی را به شهادت رسانده است، ضمن اینکه نخست وزیر این رژیم عنوان کرده است، حملات غافلگیرانه حماس به سرزمین‌های اشغالی را تلافی می‌کند.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی آب و برق و تمام راه‌هار ارتباطی برای عرضه دارو و غذا به داخل سرزمین‌های فلسطینی را بسته و عنوان کرده است تا زمانی که اسرایش آزاد نشوند، این روند را ادامه خواهد داد.

ران دیسانتیس عنوان کرده است، کشورهای دیگر خاورمیانه باید به پناهجویان فلسطینی سرپناه دهند نه ایالات متحده. ران دی سانتیس تاکید کرد که فلسطینی‌ها نباید اجازه ورود به آمریکا را داشته باشند.

وی هفته گذشته نیز دستوری را صادر کرد که به موجب آن بر لزوم نجات شهروندان فلوریدایی که اکنون در رژیم صهیونیستی هستند، تاکید و از تداوم درگیری‌ها با حماس حمایت کرد.

دیسانتیس به عنوان یکی از نامزدهای حزب ‌جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۴ از حامیان بسیار جدی رژیم صهیونیستی بوده و در فرصت‌های مختلف از این رژیم حمایت کرده است.

وی مدعی شده است، رژیم صهیونیستی هشدار داده است که به دنبال تصرف نوار غزه است و به درست به همین دلیل از شهروندان این منطقه خواسته است که آن را ترک کنند. او همچنین ادعا کرده است که تنها ارتش رژیم صهیونیستی است که قبل از انجام عملیات اقدام به صدور هشدارهایی می کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 4
    سلام . وقتی بهشان پدافند هوایی و سایر تجهیزات نظامی نداده بودید چرا گزاشتید حمله کنند؟ کار شما بر خلاف عقل و شرع و قانون بوده است . به همه ی کسانی که مسول بوده اند عرض میکنم . مردم غزه را گوشت دم توپ و دندان وحشیها کرده اید با وجود اینکه بهترین پدافندها در همه انواعش به بهترین کیفیت و کمیت در داخل کشور تولید میشود و همچنین سایر تجهیزات نظامی ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ... البته اگر محاصره بودند پس چطور همین سلاحهای فعلی بهشان رسید ؟ که بعضی در حد جهانی کیفیت و کمیت دارد . حالا اگر نمیتوانستید و آنها محاصره بودند و جنگ را بدون هماهنگی با شما شروع کرده بودند خب شما مقصر نیستید . روی خطاب بنده با همه ی مسولین است . از رسانه های انقلابی خواهشمندم در همه این زمینه ها روشنگری کامل در همه ابعاد انجام دهند چون بینهایت در این زمینه ها کم کاری داریم ... و این مطالب ذهن میلیونها و شاید میلیاردها انسان و آدم را مشغول و درگیر کرده است . ممنونم از وقتی که برای خواندن این مطالب گزاشتید ....مشرق سانسور نکن ... بزار و باید مسولین مربوطه در صورت اشتباه خودشان را اصلاح کنند و مجازات متناسب بشوند انشاءالله ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ...
  • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    خوب هست که اعتراف کردند که همه فلسطینی ها مخالف صهیونیسم هستند.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    اینقدر میگین آمریکا شیطانه پس چرا مهاجران فلسطینی برای رفتن به آمریکا سر و دست میشکنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس