وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در مصاحبه‌ای مدعی شد وجود اسرای این رژیم نزد حماس، مانعی بر سر روند جنگ در غزه نخواهد بود.

به گزارش مشرق، «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آی۲۴ نیوز عربی گفت که این رژیم تاکنون شاهد چنین حجمی از حمله و به اسارت رفتن یهودیان نبوده است.

او در پاسخ به اینکه آیا وجود اسیران نظامی و شهرک‌نشین اسرائیلی نزد حماس، مانعی بر سر عملیات در غزه خواهد بود یا نه؛ گفت: «چنین رویدادی هرگز در تاریخ اسرائیل رخ نداده بود، تمامی تلاش خود را برای غلبه بر حماس و تمامی نیروهایش به کار خواهیم گرفت؛ مسأله اسرا هیچ مانعی بر روند جنگ در غزه نخواهد بود».

طبق آخرین آمار نیروهای عزالدین القسام، تاکنون ۲۵۳ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند و سرنوشت دهها نفر دیگر نیز نامشخص است. مقامات حماس گفته‌اند به قدری اسیر دارند که بتوانند تمامی اسرای فلسطینی را از زندان‌های اشغالگران آزاد کنند.

«گیلا گاملیل» سپس ضعف سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال عملیات غافلگیرانه حماس را تکذیب کرد و مدعی شد: «اسرائیل کشور بسیاری نیرومندی است»!. او در ادامه تلاش کرد بیش از این در این باره سخن نگوید.

این ادعای وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل، در حالی است که تقریبا تمامی رسانه‌ها و محافل جهانی عملیات طوفان الاقصی را یک آبروریزی تمام عیار و بی سابقه برای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل می‌دانند.

در این راستا شاهدان عینی میگویند کماندوهای عزالدین القسام با آزادی نسبی و بدون مقاومت قابل ذکری از جانب نیروهای زمینی رژیم اشغالگر از مرزها تردد میکنند و وارد مناطقی میشوند که روز نخست عملیات آنجا را منهدم کردند.

طبق آخرین آمار، به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، تلفات صهیونیست‌ها از روز گذشته تاکنون به بیش از هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    رژیم منحوس صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      انشاءالله
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    ضمن احترام به خانم های محترم....از این شاسگول مگه وزیر اطلاعات در میاد
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    روز قیام است و جهاد کشتن دیو بد نهاد رسالت محمد است از تو جهاد از تو جهاد
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    یه جمله گفتی پر از غلط املایی و انشایی شما نه اسرائیل هستید نه کشور هستید نه بسیار هستید نه نیرومند
  • عاشق ایران IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    وزیرخواب!بعدازبیدارشدن !!اسرائیل نیرومنده!!واسرایمان مانع کشتارتوسط خودمان نمیشود!!!مااول آنهارامیکشیم،تادیگرجرائت نکننداسیرشوند!!!!وبعدحماس را!دوباره درخواب وبیداری کابوس میبینیم،!!کابوس هفت اکتبر
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اصلا این حیوانهای آدم کش براشون مهم نیست که چه کسی را میکشند!. مگر اینهایی که بدلیل جنایتهایشان ،که منجر به حمله ی حماس کشته شدند،براشون مهمه!؟.همه مهاجرینی هستند که به عنوان یهودی قبولشان ندارند!،چون در کتاب تورات جعلی خود یهودی اصیل فقط صهیونیستها هستند!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس