در صورت ورود اشغالگران به غزه حزب الله به اراضی اشغالی حمله میکند

تحلیلگر سیاسی عراقی تاکید کرد که در صورت ورود اشغالگران صهیونیست به نوار غزه حزب الله لبنان از سمت شمال اراضی اشغالی وارد میدان نبرد می‌شود.

به گزارش مشرق، «صباح العکیلی» تحلیلگر سیاسی عراقی تاکید کرد: چنانچه اشغالگران صهیونیست وارد نوار غزه شوند حزب الله از سمت لبنان به اراضی اشغالی حمله می‌کند و ممکن است خود را به الجلیل برساند.

وی در ادامه افزود: پیش از این حزب الله لبنان نسبت به این مسأله هشدار داده بود.

العکیلی تصریح کرد: ممکن است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم خود مبنی بر اعلان جنگ علیه غزه عقب نشینی کند چرا که یک اجماع واحد در داخل کابینه در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ما شاهد شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی هستیم. اعلان جنگ علیه مقاومت فلسطین در غزه باعث می‌شود منطقه شعله ور شده و دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان، یمن، سوریه، عراق و ایران برای مداخله علیه اشغالگران صهیونیست وارد عمل شوند.

العکیلی تاکید کرد: نتانیاهو به خوبی می‌داند که آن جریانی که در غزه مبارزه می‌کند تنها گروه‌های مقاومت اسلامی نیستند بلکه تمام محور مقاومت امروزه در یک سنگر حضور دارند؛ آمریکا نیز به دنبال ماجراجویی و مداخله نیست چرا که چنین مداخله‌ای می‌تواند شعله‌های یک جنگ بزرگ را روشن کند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود مصر به عنوان میانجی گر وارد عمل شده و برای تحقق آتش بس در چارچوب شروط نیروهای مقاومت اقدام کند.

روز گذشته مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ‎ ‎اللَّهَ‎ ‎عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ.

در مسیر آزادسازی مابقی اراضی اشغال شده لبنان و در حمایت از مقاومت پیروزمند فلسطین و ملت مجاهد و صبور فلسطین، نیروهای وابسته به گروه شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی لبنان صبح روز یکشنبه سه موضع متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا واقع در لبنان را هدف قرار دادند.

این مواضع عبارتند از منطقه الرادار، زبدین و رویسات العلم. حملات صورت گرفته با استفاده از تعداد زیادی خمپاره و موشک‌های نقطه زن صورت گرفت و مستقیماً به اهداف مورد نظر اصابت کرد».

از سوی دیگر روز گذشته شبکه الجزیره از هدف قرار گرفتن یکی از چادرهای نصب شده حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا خبر داد. این در حالیست که نیروهای حزب الله لبنان این چادر را مجدداً در همان روز برپا کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    2 3
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • مهدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    مجاهدین محور مقاومت درود بی نهایت بر شما .دیدن شما قوت قلب ماست.همه ما در یک جبهه باید اسراییل رو از بین ببریم به امید خدا
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    8 4
    لبیک یا خامنه ای، لبیکه یا نصر الله
  • CZ ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سکوت حزب الله و اجرای نقشه ضمیمه شدن غزه
  • ج+م مثلث123=12345678987654321 IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام ❤️ ❤️ ❤️ 🙏 :👑 :جهان 🌏 🌞 درصلح آرامش برای فرزندان آینده جهان باطبیعت سالم آینده جهان 🌏 🌞
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام علیکم طولانی شدن جنگ به ضرر غرب و رژیم ایالات متحده آمریکا و اروپا است زیرا: با نزدیک شدن فصل سرما آنها به شدت به منابع انرژی نیازمند هستند کشورها مسلمان بایستی با تمام توان به ویژه اپک به دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بپردازد حماس و نیروهای جبهه مقاومت که حالا فقط دست به بازدارندگی زده اند در جهت مقاومت در برابر ظلم بی حد و حصر رژیم صهیونیستی در فلسطین و گسترش شهرک سازی در خاکی که قانونا به فلسطینیان تعلق دارد. زمستان سخت تر از گذشته برای اسرائیل و طرفدارترین در انتظار است.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    غزه در خون و تجاوز است حزب الله باید همین الان ورود کند
  • میلاد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    یکدفعه برای همیشه کلک نیسراییل بکنیم بره دیگه. خاورمیانه بدون اسراییل یعنی تعظیم همه بر ایران. الان فرصت بلند کردن پرچم هست. اینقدر به حیله آمریکا نباید دلبست دیگه
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    پدافند درست درمان ندارند
  • منعشه امیر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس