تل‌آویو ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره ارتش را فراخواند

منابع رسانه‌ای از فلسطین اشغالی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی برای حدود ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره ارتش، فراخوان صادر کرده است.

به گزارش مشرق، همزمان با ادامه خبرها درباره عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره ارتش را فراخواند.

خبرگزاری «آناتولی» و روزنامه «نیویورک تایمز» در خبرهایی جداگانه گزارش دادند که روز دوشنبه (امروز) ارشت رژیم صهیونیستی برای حدود ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره ارتش فراخولان صادر کرده است.

این رسانه‎‌ها، خبر فراخواندن نیروهای ذخیره ارلتش رژیم صهیونیستی را به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس منتشر کردند.

یکی از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به نام «جاناتان کانریکوس» در پیامی در شبکه «ایکس» (توئیتر سابق) درباره فراخواندن نیروهای ذخیره ارشت توضیحاتی ارائه داد.

به گفته این نیروی نظامی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم حداقل ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره را به نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با نوار غزه فرستاده است.

وی افزود: «ما حدود ۱۰۰ هزار نظامی ذخیره را هم اکنون در جنوب اسرائیل مستقر کرده‌ایم که در حال تدارک برای اجرای عملیاتی هستند که دولت اسرائیل از ارتش خواسته است...وظیفه ما این است که اطمینان حاصل کنیم در پایان این جنگ، حماس دیگر هیچ توانمندی نظامی برای تهدید غیرنظامیان اسرائیل نداشته باشد».

بنا بر گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، روز شنبه هفته جاری حدود هزار جنگجوی حماس کمی بعد از سلسله حملات غافلگیرانه راکتی به شهرهای اسرائیل، از مرز عبور کرده و وارد جنوب اسرائیل شدند. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل وضعیت جنگی اعلام کرده است».

اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در فراخواندن نیروهای ذخیره ارتش در شرایطی صورت گرفته که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» بامداد روز دوشنبه (امروز) گزارش داد شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که توسط نیروهای مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از ۱۵۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه شمار تلفات عملیات اخیر رزمندگان مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی را ۷۰۰ نفر اعلام کرده بود. پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که برآوردها حاکی از آن است که تعداد اسرای صهیونیست در غزه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 1
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    ماشینهای انتحاری متوقفشون میکنه.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    حزب الله لبنان هم اکنون باید عملیات زمینی و موشکی خود ضد رژیم صهیونیستی را آغاز کند. نیروهای جبهه مقاومت در سوریه هم باید وارد عمل شوند. تا به برادران خود در نوار غزه کمک کنند. دیگر نباید تفاهم نامه یا آتش بس صورت بگیرد. ایندفعه باید کار قوم یهود را یکسره کرد.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    خوب باید فکر قبر هم برای این افراد باشد و فراخوان ساخت تابوت هم بدهد
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 1
    مشرق جان این پیام را به رهبر عزیزمان برسان. از رهبر معظم انقلاب درخواست داریم، علیه رژیم یهود صهیونیستی اعلام جهاد کنند، ما آماده ایم در قالب گردان های مسلح و آموزش دیده به سوی سرزمین های اشغالی حرکت و نبرد آزادسازی قدس شریف را شروع کنیم. الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر.
    • سیشی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      جهاد نمی خواد خوب برو در کار نیک حاجت هیچ استخاره نیست خخ خخ
  • رضا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    ذخیره یعنی پیر پاتالا وواشر سوزونده ها رو میخواد بیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس