گلایه نظامیان ذخیره صهیونیست از کمبود تجهیزات نظامی

نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی که برای جنگ با مقاومت فلسطین فراخوانده شده‌اند، از نبود تجهیزات نظامی کافی یا معیوب بودن آنها گلایه دارند.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه ارتش رژیم موقت صهیونیستی برای مقابله با عملیات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» حماس دست به دامن نیروهای ذخیره شد، این نظامی‌ها اکنون از تجهیزات معیوب ارتش گلایه دارند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند نظامیان ذخیره که از سراسر فلسطین اشغالی به جنگ فراخوانده شدند، در رسانه‌های اجتماعی به شکایت از این موضوع پرداخته‌اند که ارتش تل‌آویو به درستی برای عملیات در مقیاس بزرگ پیش‌بینی شده، مجهز نیست.

وبگاه «تایمز اسرائیل» در این‌باره نوشت: «هنگامی که نیروهای ذخیره شروع به ثبت نام در واحدهای خود در نزدیکی غزه، کرانه باختری و مرزهای شمالی کردند، شکایات در مورد کمبود تجهیزات شروع شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «بسیاری از جنگجویان [صهیونیست] بر نیاز به صفحات سرامیکی برای جلیقه‌های محافظ خود تاکید کردند که هم‌اکنون موجود نیستند. این صفحات به جلوگیری از نفوذ پرتابه‌هایی مانند گلوله به جلیقه کمک می‌کنند».

این در حالی است که «دانیل هاگری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی کمبود یا معیوب بودن تجهیزات نظامی را رد کرده و مدعی است که این موضوع صرفاً یک موضوع لجستیکی است.

به نوشته تایمز اسرائیل، هاگری در این‌باره ادعا کرد: «هیچ کمبود تجهیزات در ارتش اسرائیل وجود ندارد. جابجایی برخی از تجهیزات زمان‌بر است، اما کمبودی وجود ندارد».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داده که شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و تعداد صهیونیست‌هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از ۱۵۰ نفر است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    3 0
    رژیم منحوس صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    به اینامیگن بچه ننه!حماس دست خالیه درمقابل اسرائیل!بگین مردجنگ نیستیم خلاص!!!دودوزبازی حالا!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس