سخنگوی گردان‌های مقاومت فلسطین: طوفان الاقصی مقدمه بازپس‌گیری تمام اراضی اشغالی است

سخنگوی گردان‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد: این نبرد به تمام جهانیان چه دوستان و چه دشمنان و خائنانی که تن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دادند، ثابت کرد که دشمن صهیونیستی، ببری کاغذی است.

به گزارش مشرق، «محمد البریم ابومجاهد» سخنگو و مسؤول دفتر رسانه‌ای گردان‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه گفت: پیروزی مقاومت، یک پیروزی راهبردی و به معنای واقعی کلمه، طوفان الاقصی بود.

سخنگو و مسؤول دفتر رسانه‌ای گردان‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد: این نبرد، نبردی تعیین‌کننده در تاریخ ملت فلسطین است، نبردی که قطب‌نمای مقاومت را به سوی فلسطین حرکت خواهد داد و زمینه‌ را برای بازگرداندن تمام سرزمین‌های اشغالی از دست غاصبان و آزادسازی بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و آزادی اسرای زن و مرد ما فراهم می‌آورد.

او افزود: این نبرد به تمام جهانیان چه دوستان و چه دشمنان و خائنانی که تن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دادند، ثابت کرد که دشمن صهیونیستی، ببری کاغذی، توهمی از غبار و ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است.

ابومجاهد، آزادسازی نوار غزه را موجب تقویت بنیان‌های مقاومت خواند و اذعان داشت: حمایت برادرانمان در مجموعه محور مقاومت، به ما فلسطین کمک کرد تا این‌گونه دشمن را غافل‌گیر کنیم و به فضل الهی این غافل‌گیری ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی گردان‌های مقاومت فلسطین از امت اسلامی درخواست کرد که با تمام توان و در همه سطوح، پای مقاومت فلسطین بایستند و در مقابل عادی‌سازی روابط با رژیم اشغال‌گر قدس مقاومت کنند، زیرا مقاومت و پایداری پیامی است روشن برای همگان که این رژیم رو به زوال است.

او با بیان اینکه ما به مقاومت تا آزادسازی همه اراضی اشغالی ادامه خواهیم داد، گفت: آنچه امروز برادرانمان در لبنان انجام دادند پیامی روشن به دشمن صهیونیست بود که مقاومت فلسطین تنها نیست و اتحاد و پیوستگی در تمام میدان‌های مقاومت زنده است.

مسؤول دفتر رسانه‌ای گردان‌های مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه پیوستگی مقاومت همان چیزی است که لزره بر تن دشمن صهیونیستی انداخته است، گفت: اجرای عملیات طوفان الاقصی، دشمن صهیونیست را طوری غافل‌گیر کرد که آنها هنوز نتوانسته‌اند از وحشت آنچه گذشت رها شوند. آنها نه تنها از نظر نظامی و امنیتی بلکه از نظر روانی نیز شکست بزرگی خوردند و امروز به همه التماس می‌کنند که با آنها همبستگی کنند، در حالی که بدون اشاره آمریکا حتی اراده تصمیم‌گیری نیز ندارند.

محمد البریم ابومجاهد با اشاره به بحران داخلی که در میان صهیونیست‌ها ایجاد شده، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قبل از طوفان الاقصی با آنچه پس از آن است کاملا متفاوت است. این حمله همچون صاعقه‌ای اثر خود را بر اوضاع سیاسی و داخلی رژیم صهیونیستی و به خصوص بر سران آن به‌ویژه نتانیاهو خواهد گذاشت.

ابومجاهد تصریح کرد: آنچه در نوار غزه رخ داد، تحولی بی‌نظیر و مرحله جدیدی از مبارزه علیه صهیونیست‌ها بود و آغاز دوران جدیدی از پیروزی است که در آن اراده ملت مبارز، تسلیم سرسپردگی و عادی‌سازی آمریکایی نمی‌شود.

او در پایان گفت: درود بر شما ملت برادر ایران که در حمایت از مقاومت فلسطین پیشگام هستید. از همه ملت‌های مسلمان دعوت می‌کنم که در حمایت از مقاومت فلسطین از ایران الگو بگیرند. همبستگی همان پیروزی است که ما به آن خواهیم رسید، این پیروزی شماست و شما در آن شریک هستید، خداوند شما را حفظ کند.

منبع: نورنیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    الحمد لله شکر شکر الهی شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس