کد خبر 1604432
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
حاتمی کیا

با انتشار خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه دلمان لرزید و بُهت زده شدیم. امروز یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ این سرزمین را دیدیم و با خود زمزمه کردیم «انا للّه و انا الیه راجعون»

به گزارش مشرق،ابراهیم حاتمی‌کیا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراهش متنی را نوشت.

این کارگردان سینما در این متن، نوشته است:

«هوالمحبوب

در آخرین روز اردیبهشت‌ماه، با انتشار خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه دلمان لرزید و بُهت زده شدیم. امروز یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ این سرزمین را دیدیم و با خود زمزمه کردیم «انا للّه و انا الیه راجعون»

این حادثه دلخراش، تلخ و هولناک را تسلیت می‌گویم. امید است این مقطع حساس با آرامش و اتحاد در راستای منافع و مصلحت ایران عزیز به دور از اختلاف‌های سیاسی و جناحی سپری شود.

خداوند در سالروز ولادت امام رضا (ع) خادمش را با امام هشتم محشور کند.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    3 0
    دقیقا
  • DE ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    4 0
    آمین. ای سید محرومان و مظلومان ، ای ققنوس پرسوخته عزیز ،ای سید علوی شهید بزرگوار خاکی ما! با یاران شهید و زحمتکش و جهادی ات درود و رحمت خدا نثار روح همه شما عزیزان باد.
  • علی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    2 0
    وقتی شخصیت این بزرگان ، این شهدا کالبدشکافی می‌شود؛ می‌بینیم ما چقدر با همه تلاش کم داریم.شهدا الگو می‌شوند.نمنونه وجدانهای پاک می‌گردند.آنجاست که جامعه اعتلاء می یابد.اگر امام حسین درس عزت و بزرگی داد که ما شیعه شدیم؛ این شهدا با راه و تفکرشان آن نهضت عظیم را باز یاد آور میشوند، انسانیت انسان های این سرزمین؛ ارتقاء می یابد.می سوزیم اما بسوی قله های معرفت رشد می یابیم.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    4 0
    خداوند ابراهیم حاتمی کیا رو حفظ کنه، واقعا دوستش دارم، همیشه محکم و پا برجا بر عقاید مومنانه اش مونده ، مثل برخی رنگ عوض نکرده البته برای این هست که یکرنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس