گل‌محمدی: نبیل باهویی نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند!/ خودم خجالت می‌کشم و اگر بازی مساوی می‌شد...

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از یک بازی سخت، سه امتیاز بسیار مهم را گرفتیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی شاگردانش مقابل گل‌گهر توضیح داد: با توجه به شرایط حساس جدول این سه امتیاز و برد برای ما بسیار مهم بود. یک بازی سخت را بردیم چون مقابل تیمی بازی داشتیم که از نظم و هماهنگ خوبی برخوردار است و در ضد حملات خصوصا در نیمه اول نیز بسیار خطرناک ظاهر شد.

شرایط چمن ورزشگاه آزادی بهتر شده است

او ادامه داد: از کسب این سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم چون بازی سختی بود. ضمن اینکه باید اشاره کنم که شرایط چمن ورزشگاه آزادی نیز بهتر شده است و جا دارد از همه کسانی که برای بهبود شرایط این چمن تلاش کرده وز حمت کشیدند تشکر کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به مشکلات موجود در این تیم گفت: خوشبختانه با وجود همه سختی‌ها بازی خوبی را انجام دادیم و نمی‌دانم این مسائل موجود در تیم ما چه زمانی تمام می‌شود. بازیکنان ما مستحق چنین شرایطی نیستند، اما این شرایط هم دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم. بحث ما صرفا مسائل مالی نیست و بیشتر انتظار داریم که به این تیم توجه شود چون این تیم سه جام کسب کرده است و باید مورد اهمیت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض گل گهر به صحنه جنجالی بازی با پرسپولیس +فیلم

خودم از بازیکنان خجالت می‌کشم

او ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود گفت: همانطور که شاهد بودید امروز هم در زمین بسیار زحمت کشیدند و برای هواداران بازی کردند. گاها خود من از شرایط موجود برای بازیکنان تیم خجالت می‌کشم و امیدوار مسئولان به این تیم توجه بیشتری کنند.

گل‌محمدی درباره استرس شاگردانش در بازی امروز نیز گفت: با توجه به اینکه قرار بود بعد از بازی سوپر جام را به ما اهدا کنند، همه تیم دوست داشت با برد این جام را بالای سر ببرد چون اگر نتیجه مساوی می‌شد این مراسم اهدای جام لذت فعلی را نداشت و خوشبختانه به برد رسیدیم.

او درباره باز شدن پای شهاب زاهدی به گلزنی در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: او امروز خودش را به عنوان یک مهاجم در موقعیت‌های خوب گلزنی قرار داد که برای یک فوروارد نوک فاکتور مهمی است. توپ‌های خوبی به دلیل این موضوع برای او فرستاده شد و خوشبختانه نخستین گل او هم با برد همراه شد که روی روحیه او تاثیر زیادی می‌گذارد.

باهویی شرایط مسابقه ندارد

گل‌محمدی درباره زمان حضور نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: او فعلا شرایط بازی ندارد و نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند. باید به او زمان بیشتری بدهیم تا به شرایط مسابقه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    15 41
    البته با کمک داور و فدراسیون از مسابقه َسخت سه امتیاز گرفتی داستان تکراری
    • ایمون IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      همین هم باعث سوزش شماست
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      فشار بخور
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      فدراسیون داور صدا سیما وزارت همه همینو میخواستن.دمتون گرم که کار تیمی همه جواب داد
    • Mr.moaveze IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      وپنالتی عمری که سوخت شدچراازاین زاویه نگاه نمیکنی تعصب کورکورانه ودیگرهیچ
  • بنده خدا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    یحیی مردباش واعتراف کن خدایی گل گلگهرراخوردن ویه لیوان آب هم روش
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    کثافت خانه فوتبال ایران لیگ برتر توپ یک متر رفت داخل گل یار دوازدمِ پیروزی گل را قبول نکرد تُف به این فوتبال لجن
  • محمود IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    یحیی خجالت رو به دلیل باید بکشی که فوتبال ایران رو به فساد کشیدی از ۵بازی ۴تا بادخالت مستقیم داور بردی تو چقدر پر رویی
  • محمود IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خودت که هیچ طرفداراتم مثل خودت هستن واز فساد آشکار حمایت میکنن
  • رضا IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    بله باید این بازی باید سه امتیاز تموم میشد وگرنه جام لذت نداشت....یحیی چقدر تو پر رو هستی امتازات رو تقدیمت میکنن هموز هم ناراضی هستی؟؟؟!!!بله بحث صرفا مالی نیست از لحاظ مالی مشکلی ندارید باید هر طور شده شما رو قهرمان کنن....چقدر پر رو
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خجالت داره این بردها.تماشاگرها هم به جشن قهرمانی نموندن میدونن از راه حرام بدست اومده.هر کسی توی این بردها برای پرسپولیس دست داشته گناهکاره حق الناس گردنشه.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    فرموده اند این تیم سه جام کسب کرده!!!!! خیر قربان! سه جام به این تیم اهدا شده!!!! از خودت نمی پرسی چرا سالهاست این اشتباهات به صورت کاملا اتفاقی!!! به نفع یک تیم خاص و به ضرر سایر تیمها اتفاق می افته؟ دقیاقا از بعد از روی کار آمدن بابا مسعود منحوس!!!!
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اصلا نیاز نیست کسی برای شما بازی کنه همون وزارت ورزش فدراسیون و کمیته داوران براتون بازی می کنند کافیه. فوتبال کثیف جامهای نجس قلابی
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    کل ستاره های لیگ رو هر سال بدون محدودیت میخرید، قاعدتا نباید نگران بازیکن باشید. ضمن اینکه داور هست نگران نباشید.
  • saeid GB ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    پفیوزای آشغال هرسال با هوچیگری بیشترین پول هارو میگیرید و با خریدن زمین و زمان و کمک داور و فدراسیون و همه دارید جام میگیرید شما از اسرائیل هم آشغالترین
  • جلیل IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    از گولسیانی و هنانوف واسد بیگی و...خجالت نمیکشی یحیی خان،واقعا چیاز این زاهدی بی خاصیت میخواد این آقا و چی دیده که اینهمه کارشناس وطرفدار و بیننده اذعان دارن زاهدی در حدوحدود مهاجم نوک وگلزن که نیست نزدیکش هم نیست ونخواهد شد،بارها دیده اید زاهدی اصلا نفس دویدن هم نداره واز دقیقه5بازی صورتش مثل کسیکه120دقیقه دویده میشه.و اینهمه هزینه برای بازیکنهای خارجی وداخلی و بدون هیچ دلیلی بازی ندی واز تیمهای ملی خودمون وکشورهاشون هم دورشون کرده!!؟
  • رضا IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    باید از خدا خجالت بکشی که نمی کشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس