کد خبر 1531924
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کلهر: پرسپولیس مقابل الدحیل باید نترس باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید تحت تاثیر بازیکنان تیم حریف قرار گیرند و باید عملکرد خوبی را مقابل الدحیل از خود نشان دهند.

به گزارش مشرق، محمود کلهر کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس در ارتباط با دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس دیدار مهم و حساسی را در پیش دارد و برای صعود نباید امتیازها را از دست دهد. شاگردان گل محمدی در مصاف با النصر عربستان نتوانستند موفق ظاهر شوند و از همان ابتدا کار را دفاعی آغاز کردند و به فکر مهار بازیکنان بزرگ تیم حریف بودند؛ البته مصدوم شدن زود هنگام ترابی و کیفیت زمین ورزشگاه آزادی هم در کسب این نتیجه ضعیف بی تأثیر نبود.

او ادامه داد: برای نتیجه گرفتن در یک دیدار باید بدون ترس بازی کرد و برای تک تک دقایق برنامه ریزی داشت. هر تیمی که این موارد را رعایت کند قطعاً می‌تواند پیروز از زمین خارج شود و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس هم در بازی با الدحیل از همان دقایق ابتدایی تحت تأثیر بازیکنان ستاره حریف قرار نگیرند و نکات کادرفنی را به خوبی اجرا کنند.

کلهر در خصوص جذب «نبیل باهویی» بازیکن سوئدی - مراکشی و اینکه این بازیکن تا چه حدی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: آن طور که من شنیده ام این بازیکن با نظر کادرفنی جذب نشده که اگر صحت داشته باشد، اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست. اگر بنا باشد که باهویی به دلیل نا آمادگی در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین باشد و کیفیت خوبی نداشته باشد اصلاً جذب او چه دلیلی داشته است؟ به نظرم اگر یک بازیکن جوان از تیم‌های پایه به بزرگسالان اضافه می‌شد کارایی بیشتری داشت.

بیشتر بخوانید:

۳ ستاره پرسپولیس بازی با الدحیل را از دست دادند؟

پیشکسوت پرسپولیس افزود: متأسفانه فوتبال ایران از لحاظ مدیریتی ضعف‌های زیادی دارد و در اکثر باشگاه‌ها مدیرانی روی کار هستند که تخصص ورزشی ندارند. نمونه بارز آن را می‌توان در عدم کسب نتایج مطلوب تیم‌های ما در میادین بین المللی دید.

کلهر بیان کرد: با شناختی که از یحیی گل محمدی دارم، او قطعاً حواشی را از تیم دور کرده و همانند دیدار با النصر همه نگاه‌ها به سمت بازیکنان حریف نخواهد بود. بازیکنان پرسپولیس توانایی‌های زیادی دارند و در مقابل الدحیل ما شاهد یک پرسپولیس متفاوت‌تر از دیدار با النصر خواهیم بود.

او در خصوص جدایی مهاجمان پرسپولیس و کمبود بازیکن در خط حمله گفت: یکی از بزرگترین نقاط ضعف پرسپولیس در این فصل نبود یک مهاجم شش دانگ است. شاید اگر مهدی عبدی یا عیسی آل کثیر جدا نمی‌شدند این تیم عملکرد بهتری در گلزنی داشت؛ خدا را شکر در ترکیب پرسپولیس بازیکنانی وجود دارند که توانایی بازی در چند پست را دارا هستند که این امر می‌تواند به کمبود تیم یحیی در خط حمله کمک کند.

کلهر در پایان خاطر نشان کرد: شهاب زاهدی هم باید عملکرد حرفه‌ای تری از خود نشان دهد، ما متأسفانه در بازی‌های لیگ و در دیدار مقابل النصر عملکرذ ضعیف این بازیکن بوده ایم و او باید قدر پیراهنی را که بر تن کرده است، بداند. پرسپولیس بهترین کادرفنی را در اختیار دارد و مطمئنم که می‌تواند در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی را کسب کند و باعث خوشحالی هواداران شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس