‌

مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید کشورمان تاثیر زیادی بر ثبات و آرامش منطقه داشته‌اند.

به گزارش مشرق، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در گفت‌وگو با المیادین به شهادت آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه آنان در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آنان واکنش نشان داد.

مشاور امنیت ملی عراق در این رابطه گفت: آقایان رئیسی رئیس جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، تاثیری شگرفی در ثبات و آرامش منطقه داشتند.

الاعرجی در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: کاملاً اطمینان داریم که ایران از این فاجعه بزرگ گذر خواهد کرد، زیرا کشوری است که دارای سامان و سازمان است.

پیش از این نیز «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با انتشار یک پست در شبکه ایکس تاکید کرد: با غم فراوان، خبر فوت رئیس جمهور ایران، وزیر خارجه این کشور و جمعی از همراهان ایشان را در پی سقوط بالگرد حامل آنها دریافت کردیم.

السودانی اضافه کرد: تسلیت عمیق خود را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران در پی حادثه به وقوع پیوسته برای رئیس جمهور این کشور تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما حمایت خود را از ملت دوست و برادر، ایران و مسئولان دیگر این کشور به دنبال رقم‌خوردن این فاجعه دردناک اعلام می‌نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس