‌

رئیس جمهوری الجزایر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و تاکید کرد که با این رخداد ناگوار «برادر» و «شریک» خود را از دست داده‌است.

به گزارش مشرق، خداوند منزه و متعال چنین مقدر کرد که به همراه شما فاجعه غم انگیز درگذشت برادر عزیزمان ابراهیم رئیسی را با اندوهی فراوان و دردی عمیق و با همدردی صمیمانه و همبستگی برادرانه با رهبری سیاسی، دولت و مردم کشور برادر جمهوری اسلامی ایران، دریافت کنیم.

جناب معاون اول رئیس جمهور! از همان ابتدا، ساعت های سختی را که مردم ایران سپری کرده و در انتظار خبر سرنوشت بالگرد حامل مرحوم ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیأت همراه ایشان از مسؤولان عالیرتبه بودند، به همراه شما با تأثر و نگرانی دنبال کردیم. خداوند متعال همه آنها را بیامرزد.

خداوند منزه و متعال چنین مقدر کرد که به همراه شما فاجعه غم انگیز درگذشت برادر عزیزمان ابراهیم رئیسی را با اندوهی فراوان و دردی عمیق و با همدردی صمیمانه و همبستگی برادرانه با رهبری سیاسی، دولت و مردم کشور برادر جمهوری اسلامی ایران، دریافت کنیم.

در این شرایط سخت که مردم الجزایر خود را با برادرانشان در ایران در این اندوه دشوار شریک می دانند، من شخصاً نسبت به جناب ابراهیم رئیسی به عنوان یک برادر و شریک احساس فقدان می‌کنم؛ برادر و شریکی که خدمت به پیوندهای برادری، همکاری و همبستگی بین دو کشور و دو ملت برادر و حمایت از آرمان‌های عادلانه ای که امت اسلامی مان آن را برگزید و پرچم دفاع از آن و فداکاری در را ه آن را بر دوش گرفت، ما را کنار هم قرار داد.

در برابر این مصیبت بزرگ، چاره ای جز عرض تسلیت خالصانه به شما، رهبری و مردم و ابراز همدردی صادقانه ندارم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسألت دارم و از او می خواهم بر پاداش ملت برادر ایران بیافزاید و به آن برای عبور از این شرایط سخت دردناک کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    9 0
    دوست روزهای سخت فراموش نمی شه
  • کورش RU ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    9 0
    إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ سید یک انسان مهربان و باغیرت بود
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    چه مودبانه نوشته . آن سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس