1

اهمیت انهدام این شبکه در جایی است که در اغتشاشات ۱۴۰۱ بر خلاف تصورات، فقط ۲۰ درصد کار در کف خیابان بود و ۸۰ درصد آن یک عملیات بزرگ رسانه‌ای بود.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز سه‌شنبه سوم مردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی-صهیونیستی در چند استان کشور بازداشت و ۴۳ بمب کشف و ضبط آن؛ ادامه بحث‌ها درباره گشت ارشاد؛ تحلیل آینده مذاکرات در صفحات نخست روزنامه‌های امروز به چشم می‌خورد.

در تازه ترین اظهارنظرات پیرامون مذاکرات ایران و آمریکا، وزیر خارجه آمریکا درباره برجام گفته است که هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد و قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد. اظهار نظر وزیر آمریکایی مورد توجه روزنامه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفته است.

روزنامه آرمان امروز می‌نویسد:

مشخصا اگر موضوع زندانیان حل و فصل شود می توان در رابطه با سایر مسائل نیز به تفاهم رسید زیرا فضای مذاکرات میان ایران و آمریکا مثبت می شود. باید توجه داشت که موضوع زندانی چهارم سبب شد تا تفاهم نانوشته ایران و آمریکا به سرانجام نرسد و نهایی نشود. احتمالا در مرحله بعد از آزادی زندانیان، در خصوص توافق غنی سازی روی حد ۶۰ درصد توافقاتی صورت گیرد و در مقابل به ایران نیز امتیازاتی داده شود. اگر این تفاهمات نهایی شود شاید در آینده طرفین بتوانند به سمت توافقی جامع تر نیز گام بردارند. امروز لازم است تا با تمامی طرف ها وارد رایزنی شویم و اتفاقا اخیرا برخی مسئولین پیشین وزارت خارجه این موضوع را مطرح کردند. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه ‌گری را قطع کنیم.

پشت پرده ضربه اطلاعاتی به شبکه تروریستی چه بود؟ / آذر منصوری: پوشیدن مانتوی کوتاه و جلو باز یک مبارزه سیاسی است!

روزنامه هم‌میهن نیز در گزارشی با عنوان سیگنال منفی در مذاکرات؟ نوشته است:

گفته می‌شود ایران رقمی در حدود ۲۰ میلیارد دلار در عراق، کره‌جنوبی، هند و چین اموال مسدودشده دارد که تا الان اتفاق خاصی به جز مهلت ۱۲۰ روزه برای پرداخت بدهی‌ها داده نشده است. در مورد کره‌جنوبی هنوز گشایشی ایجاد نشده. در مورد دارایی‌هایی که ما در هند و چین داریم هم این اتفاق نیفتاده است. به نظر می‌آید که آمریکایی‌ها آزادسازی این ۲۰ میلیارد دلار را به پذیرفتن کل این پیشنهاد منوط کرده‌اند یعنی پذیرش ترتیبات امنیتی جدید در منطقه، تبادل زندانیان و حوزه هسته‌ای، ولی ایران احتمالاً یا با این مجموعه مخالف است و آن را نمی‌پذیرد و قبول ندارد و یا اینکه در حوزه ترتیبات امنیتی خواهان امتیازات بیشتر از ۲۰ میلیارد دلار اموال بلوکه‌شده است.

این روزنامه اصلاح‌طلب می‌نویسد:

نکته‌ی دیگری که وجود دارد و می‌شود به‌عنوان احتمال سوم مطرح کرد، این است که شاید ایران تمایل دارد به جای بحث توافق موقت یک نوع مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر پایه برجام پیش ببرد. ایران مانند فشارهایی که در ماه می ‌و ماه آوریل بر آمریکایی‌ها وارد کرد، خواهان مذاکرات رفع تحریم‌هاست. با توجه به اینکه تاریخ انقضاهای بندهای برجام در مورد برنامه موشکی و به‌ویژه در ارتباط با پایان یافتن قطعنامه ۲۹۳۱، برای ایران مهم و دارای امتیاز است، ممکن است ایران به دلیل همین امتیازاتی که با انقضای این بندها کسب می‌کند خواهان آغاز مذاکرات هسته‌ای بر پایه‌ی رفع تحریم‌ها باشد. این احتمال را هم می‌توان به عنوان احتمال سوم در نظر گرفت.

پشت پرده ضربه اطلاعاتی به شبکه تروریستی چه بود؟ / آذر منصوری: پوشیدن مانتوی کوتاه و جلو باز یک مبارزه سیاسی است!

درحالی‌که تحولات سیاسی حاکی از آن است رخداد خاصی دیپلماتیکی حداقل تا پایان تابستان نخواهیم داشت. تلاش محافل سیاسی در داخل برای گره زدن توافق به مذاکرات مستقیم قابل‌تأمل است، درحالی‌که در بازه مهر تا دی نیز غربی‌ها باید در مورد موضوعات مرتبط با بندهای غروب برجام تصمیم‌گیری کنند، برخی از داخل با ارسال سیگنال «آشفتگی» خط گفتگوی مستقیم با آمریکایی‌ها در سالگرد اغتشاشات را مطرح می‌کنند، ارسال پیام‌های اشتباه از سوی جنتلمن‌های داخلی برای کرواتی‌های خارجی حکایتی مرموز در سه پرده است، ماجرایی که یک‌سوی آن اغتشاشات، سوی دیگر آن انتخابات و ضلع سوم آن وقایعی است که این چینش صحنه را برهم خواهد زد!

آذر منصوری و ارتباط اصلاح‌طلبان با پروژه بی‌حجابی

در روزهای اخیر رسانه‌های معاندین به روش‌های مختلف سعی کرده‌اند با ایجاد التهاب روانی فضای احساسی مذاکرات را به سوی اغتشاشات هدایت کنند، پیام فعالان اصلاح‌طلب در این ماجرا مشابه رسانه‌های فارسی زبان در خارج از کشور است!

آذر منصوری در یادداشتی در روزنامه اعتماد اعلام کرده است که تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی آزادی حجاب است؛ رئیس غیر قانونی جبهه اصلاحات نوشته است که با اصرار بر حفظ حجاب، همه سقف های بی حجابی شکسته خواهد شد.

در بخشی از این یادداشت آمده است:

هر نوع مداخله اجباری در امری که هنجار بودن آن باید مورد وفاق جامعه باشد، نه تنها اشتباه استراتژیک حکومت‌ها است، بلکه در درازمدت به ضد خود نیز تبدیل خواهد شد. مکرر گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم تنها راه‌حل پایان دادن به این مناقشه اصلاح سیاست‌گذاری‌ها و قوانین با هدف تبعیض‌زدایی از زنان از یک‌سو و پرداختن به راه‌حل‌های ایجابی از سوی دیگر است. با ادامه روند موجود هیچ پایانی بر این مناقشه مترتب نیست و باید بیش از پیش نگران آینده کشور بود. بهترین حالت برای حاکمیت آن است که داشتن پوشش اسلامی از سر انتخاب باشد، نه اجبار و یقین داشته باشند که این اجبار یک سویه معدل به ‌شدت پوشش هنجار را تغییر خواهد داد. همان تغییری که از بیرون بودن چند تار موی زنان به چکمه و ساپورت و مانتوی کوتاه و جلو باز رسید و امروز از همه این سقف‌ها عبور کرده است.

پشت پرده ضربه اطلاعاتی به شبکه تروریستی چه بود؟ / آذر منصوری: پوشیدن مانتوی کوتاه و جلو باز یک مبارزه سیاسی است!

دستگیری اعضای شبکه تروریستی-صهیونیستی در کشور

وزارت اطلاعات اعلام کرد که اعضای شبکه گسترده تروریستی-صهیونیستی در چند استان کشور بازداشت و ۴۳ بمب کشف و ضبط شد. اعضای شبکه گسترده تروریستی-صیهونیستی در چند استان کشور بازداشت و ۴۳ بمب کشف و ضبط شد. سرشبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند.

روزنامه شرق نوشته است:

۲۰ بمب ویژگی پرتابی دارند که به قصد استفاده از آنها علیه هیات و تکایا آماده شده بودند. علاوه بر آن چند خانه تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوطه، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌سازانفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فیتیله‌های انفجاری، چندین قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزارهایی صرفاً با کاربرد دراغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد.

پشت پرده ضربه اطلاعاتی به شبکه تروریستی چه بود؟ / آذر منصوری: پوشیدن مانتوی کوتاه و جلو باز یک مبارزه سیاسی است!

اهمیت انهدام این شبکه در جایی است که در اغتشاشات ۱۴۰۱ بر خلاف تصورات، فقط ۲۰ درصد کار در کف خیابان بود و ۸۰ درصد آن یک عملیات بزرگ رسانه‌ای بود. این ۲۰ درصد را نیز حدود ۶۰ سلول عملیاتی از منافقین، سلطنت طلبان، بهائیت، جیش‌الظلم، اراذل و اوباش و تروریست‌های کردستان که ترکیب شده بودند پیاده کردند. این ۶۰ سلول نیز حدود دو سال اقدام به ساخت خود کرده بودند.


پس از شکست اغتشاشات، بحثی پدید آمد مبنی بر اینکه دستگیری لیدرها و سرشبکه‌ها و حتی انهدام اتاق‌های عملیات به معنای انهدام شبکه مادر اغتشاشات نیست و این شبکه یا از کشور خارج شده یا خود را محو کرده است. البته تداوم دستگیری‌ها و انهدام‌ها و البته سرنوشتِ معدوم، علیرضا اکبری نشان داد این شبکه نیز تحت اشراف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    25 76
    توصیه من به آذر منصوری و بقیه اصلاحطابان اینه برن دارییشون سر معابر به تارج بزارن بلاخره یکی رسومات اصلاحطلبان دارایی فروشیه
    • بختیاری IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      16 24
      یک شخص چقدر باید پلید باشه که برای خودشیرینی برای ارباب و کسب رای برای قبیله فاسد و جاسوس پرور خودش مستقیما به ترک آیه صریح قرآن فتوا بده؟؟؟ واقعا مشخصه کاملا قید خدا و آخرت رو زدن وگرنه با 1 ثانیه تفکر متوجه میشدن این حرف چه تاوانی در آخرت داره و قطعاااا آرزوی کشف حجاب جامعه رو به گور خواهند برد (دقیقا مثل ملکه گور به گور شده خبیث و بعضی که همه میشناسن ) همه باهم از بی عقل های منافق داخلی تا اسقاطیل/// بقول یک عزیزی خدا با عدالتش با شما برخورد کنه نه با رحمتش !
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      13 22
      در این چهاردهه اخیر در هیچ فتنه و بلوایی نبوده است که اصلاح طلبان تهوع آور نقشی مؤثر در آن نداشته باشند! یا مشوق بوده اند و یا بانی و یا محرک !!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      15 26
      خانم آذر منصوری اگر نمی دانید بدانید که جلوه دادن اندام و تن و نقاط زنانه زنان فقط برای جلب توجه جنس مخالف و همچنین پزدادن در مقابل همجنس ها هست و بس ، و فقط افراد لاابالی در مقابل احکام خدا انجام می دهند ، حالا شما اسمش را اعتراض یا پیشنهاد یا انتقاد یا هرچی دوست دارید بگذارید
    • تک تیرانداز DE ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      1 0
      ترکیدم از خنده.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    87 33
    آذر منصوری محصول حکومته
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      41 36
      محصول افسادطلباست. چادر و روسریشم مثل ابتکار و منافقها لباس فرمشه. بره اونور آب تغییر میکنه. مثل قبلی‌ها که جلوی دوربین بی بی سی کشف حجاب کردن.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      22 27
      محصول یه سری ادم احمق که به اینا بها میدن ولی خیلی کم شده طرفدار های گوسفندشون مجبورن اینطوری به حاشیه برن دیده شن
    • علی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      9 24
      اصلاح طلبان چادری موجوداتی بشدت خطرناکند
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      14 24
      آذر منصوری محصول بی‌عرضگی و بی‌غیرتی مسئولینه. هرجای دنیا بود، این سلیطه رو ادب میکردند.
    • تک سوار DE ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 0
      محصول جامعه رای اش حامی دختران فیروزه ای و کلید بنفشه.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    12 55
    وراجی و حرافی و چرند گفتن نشانه ای از عقل ناقض است.خخخخ/میخوای از فردا بگیم هرکی تو خیابون راه میره یا هر ماشینی بوق زد،داره مبارزه میکنه.جواب میده هان
  • شمعون ازجوبشور IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    20 42
    فقط نگاه کردن به ص اول این روزنامه ها و تیترها و سایت های اصلاحطلب(=منافقین=بهائیان=سلطنتی ها) حال به همزن هست، پمپاژ تباهی و سیاهی و بدبختی مطلق با نهایت رذالت، طبق ماموریت محوله
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      1 2
      تو خودت یه صهیونیست رذلی
  • سید ابوالفضل موسوی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    19 27
    آذر منصوری نسخه صهیونیستی-عربی جورج سورس یهودی است. بدلی مانند زلنسکی که قرار است ایران و یا حداقل بخش یا بخش هایی از ایران را اوکرانیزه کند. نبايد با چنین افرادی مماشات داشت. باید زندگی طولانی و در عین حال بخور و نمیری داشته باشند تا پیروزی و پیشرفت ایران و ایرانی را ببینند و در ننگ وطن فروشی بمیرند.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    20 25
    ایران اسم هیچ‌نژادی نیست، ایران شلاق خدا بر صورت نزادپرستان است.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    15 29
    یکی به این خانم بگه اگه شوراهای شهر نبودن کی تو رو می‌شناخت که حالا بخوای رئیس یه ائتلاف باشی و اظهار نظر هم بکنی
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    21 24
    آذر سگباز ژاندارک نخواهی شد.
  • رضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    39 28
    یعنی به فرموده ایشان، هر زنی جلوی مانتوش را بیشتر باز کند، مبارز تر است. ؟
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      5 16
      در مورد زنان ایرانی با احترام صحبت کن این بزرگان زنان شیعه و پرورش دهنده سربازان آینده شیعه هستند. با ارزش تر از زن ایرانی ندیدیم.
    • مادر بچه ها ومعلم مدرسه IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      15 22
      پناه برخدا از شر غربزدگان
    • حجت IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      4 10
      یعنی دختران تایلند ته مبارزه اند؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    14 0
    بورس محل عقده گشایی شرکت های دولتی نفتی و بانکی و هلدینگ ها شده
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    11 24
    روزنامه اعتماد ، فقط مورد اعتماد غرب و مزدورانش است ، ولی به نوشته هاش هیچ اعتمادی نیست
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    11 14
    این فساد طلب چرا این پرده تزویر روازسرخودش برنمیداره وهمون طور که ارزو داره برهنه نمیگرده؟
    • حجت IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      8 15
      «یُخادِعُونَ اللّهَ وَ الَّذِینَ آمَنُوا وَ ما یَخْدَعُونَ إِلاّ أَنْفُسَهُمْ»؛ می‌خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند، در حالی که جز خودشان را فریب نمی‌دهند.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    12 36
    اذر منصوری اگر میخوای مبارزه سیاسی رو تشدید کنی یه کار کن ........آزادتربگرد. این به تعبیر ادبیات تو یعنی مبارزه مسلحانه. خاک تو سر کوچکت.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    12 19
    چرااین پت و یاره بی ...روقلاده نمیزنن؟
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    9 9
    امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است و این امپراطوری جهان را تکان خواهد داد.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    3 1
    سوخو۳۵
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 1
      کشف تیم تروریستی موساد
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    36 15
    زنده باد حجاب
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      20 17
      مرده باد مخالف حجاب
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    15 21
    این بی حیا واون دختر رفسنجانی نسخه قرن بیستمی قطام وجعده وام فضل دختر مامون هستن چادرشونم نشانه نفاق ودوروییشونه لع.نت خدابر هردوتاشون
  • یک‌مادر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    11 15
    اذرمنصوری تو مایه ی شرمساری زنان نجیب ایرانی .... کدام زن نجیب ایرانی می تواندچنین ادعای بی شرمانه ای را بپذیرد؟!!!!
  • دهقان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    11 20
    عرایض آذر منصور جلوه ای از بی بند باری و عرضه آغوش باز هست و نشان دهنده ارتباط با سازمانهای تبلیغاتی دشمن و مزدور مواجب بگیر آنها بودن هست نه مورد دیگری
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    4 12
    از اصلاح طلبان هیچ چیزی بعید نیست!!
  • مانی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 8
    بدبختا برین فقط صبح و شام خدا رو شکر کنین‌که اصلاح طلبا هستن و روزنامه هاشون مینویسن که خوراک رسانه ای شما فراهم بشه.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    23 5
    زنده باد اصلاحات زنده باد سید محمد خاتمی
  • DE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    15 11
    نوعی مبارزه است ..ضمنا مانتوی جلو باز ، برهنگی نیست که رگ گردن شماها بیرون زده ..
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    4 9
    آذر سگباز حال توله سگت چطوره؟
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 15
    بیدندانه ی سیاسی
  • سید فروزان CH ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    13 13
    این زنیکه آذر منصوری اکه خیلی راست میگه ،خودش بیححاب بشه و بیاید در خیابان ،بعد با این شعارها و نظریه ها دختران و زنان را تشویق به کم حجابی و بی حجابی کند ، بعد از مانتو جلو باز حتما مانتو‌کوتاه با شلوارک پیشنهاد خواهد داد عجب هستند این اشخاص (منصوری و مولا وردی و ابتکار و فائزه و غیره ) معنی ضرب المثل مرگ خوبه برای همسایه در سخنان و شعارهای اینان است ، یک تار موی خودشان را کسی ندیده ، چادرشان زمین را جارو میکنه ، بجای بک‌مانتو سه مانتو هم زیر چادر و سه رو سری هم بر سر ، خاک بر سرت زیبا کلام ,حسن قالی دزد ،میرزا ظریف احمق باشی ، عبدی و تاجزاده و حجاریان منافق گور بابای مهسا ,
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 9
    آذر منصوری کیه آخه هی خبرشو مینویسین
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 14
    معروف است می گویند وقتی آب سر بالا برود قورباغه ابوعطا می خواند کار بجایی رسیده که آذر منصوری هم ادعای سیاستمداری پیدا کرده این سوء استفاده از رافت اسلامی است وگرنه این شخص در حد پادویی هم که الان داره برای غرب انجام می دهد نیست خودش می داند که باد به پوستش انداختند و داره پادویی می کند
  • یزدان US ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 13
    یه توهم و ارزوی بزرگ
  • فهیم IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    3 15
    اذر منصوری جایگزین مریم رجوی است لایه درونی مدعیان اصلاح طلب در حال نمایان شدن است
  • من غدیریم IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    6 12
    لباس مردان وزنان هر کشور مفهوم فرهنگ وآداب ورسوم آن کشور را نشان می دهد. برخی لباسهای زنانه در اوایل دهه 90 در فروشگاهها می فروختند کاملا متضاد فرهنگ ایرانی بوده است. ایرانیان لباس مخصوص زنان با شال زر وزیوری بسر می کردند با حجاب اسلام همسو بود. دشمنان اگر بخواهند به فرهنگ اجتماعی یک کشور ضربه بزنند و فرهنگ آداب ورسوم را از بین ببرند از لباس شروع می کنند.در این خصوص ما خود مان مقصر هستیم . وزارت فرهنگ ارشاد وسایر ارگانها خوب کار نکردند بجای کارهای فرهنگی دنبال ساخت وساز بودند وکارهای که به شرح وظایف شان دور بود دخالت کردند. میدان باز بود دشمنان اسلام بدون سلاح وارد معرکه شدند حالا جمع کردنش بسیار سخت است چون کار از کار گذشت. دولتی که به سخنان رهبر عزیزشان گوش نکنند و نصیحت های حضرت آقا را اعتنا نکنند نتیجه اش بیش از این نخواهد شد. حضرت آقا هشدار می داد نفوذیها تبیین جهادی تربیت مدیران جهادی و تربیت جوانان جهادی برای جامعه مهم است. حالا بدون رودرواسی بگم، این همه مد ها و لباسها را از خارج کدام موسسه وارد می کنند من و شما ، محال است. خودشان و مافیای وزیر و وکیل و افراد دور حرم ها( درظاهر مومن ودر باطن ابلیس به تمام معنا) لباسهای جلو باز و شلوار های آنچنانی به بازار ایران وارد کردند مگر من وشما را می گذارند از خارج لباس وارد کنیم. افراد عمرسعد رفتارها و شمرها سنان بن انس ها در ظاهر مسلمان و در باطن فکر ملک وریاست ری بودند بخاطر مال و دنیا و ریاست ایمانشان به باد رفت در نهایت اهل عیال پیامبر اسلام را شهید کردند واسیر کردند. الان درجامعه ما شیخ های مثل شعورای قاضی و شوعذبها زیاد داریم. جامعه ما تشنه امربمعروف و نهی از منکر هست چون مال دنیا چشم برخی مسئولان ما را کور کرده است.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 13
    توو بی وجود بودن اصلاح طلبهای صهیونیست هم بس که تا دیدن آش داره شور میشه یه ضعیفه رو انداختن جلو که اگر چیزی شد نرهاشون آسیب نبینن، اینم از حمایت اصلاح طلبها از زنان. این زنیکه نادون نمیدونه چه آشی براش پخته شده
  • حمید ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 16
    هر کسی که از زیر لوای خاتمی منفور بیرون بیاد باید سرلوحه کارش پیروی از فساد و وطن فروشی باشد .غیر از این باشد با اساس نامه اصلاح طلبان خائن مغایرت دارد و جایی در طیف منافقین و وطن فروشان ندارد.
  • ایران قوی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 11
    نمیدونم این زنک و اون فایره هاشمی چرا اول خودشون از این نسخه ها استفاده نمیکنند.خب شما که داعیه دار هستین خودتون اول بفرماییند!!
  • ح ر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 16
    این اصلاح طلب های بدکردار دنبال کشیدن زن به هرزگی و نابودی بنیان خانواده در مملکت هستند باید هرچه زودتر با غیرقانونی اعلام کردن این ها بساط کثافتشان از مملکت جمع شود .
  • ح ر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    10 12
    خوب الان این آذر منصوری به خاطر تحریک مردم به انجام کار خلاف برای به آشوب کشیدن مملکت نباید بازداشت و محاکمه شود.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    6 12
    بخدا به پیامبر به دین به قران از این همه مماشات باطیف نجس اصلاحات خسته شده ایم چقدرجوانان مومن این کشور باید با نثار جان و سلامتی خود و آسایش خانوده هایشان هزینه ی آشوبگری و حیات کثیف این جانوران پول پرست و شهوتران را بدهند .... پس برای چه انقلاب کردیم ؟ اگر قرار بود تبلیغ بی دینی و فساد و ولنگاری باقی باشد قبلا بهتر بود
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 23
    خانم آذر منصوری چرا خود شما به این به اصلاح مبارزه نمی پیوندی؟ خودتون چرا اینکار رو نمی کنید؟ آها می ترسید نتونید در سیاست باقی بمونید
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    9 19
    چرا حرف های آدم های کثیف، منحرف و ضد دین را منتشر می کنید. رئیس اصلاحات اصلاً کیست که حرف او را در این پای گاه خبر رسانی می آورید؟
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 20
    اذر خانم تازه بالا وپایین دستور رازده حاصلش شده این وگرنه مانتو دردستور کار نبوده تی شرت نیم تنه بعلاوه .... بدن نما فرمان بوده مجوزش هم لااکراه فی الدین حجت اسلام امریکایی خاتمی لعنتی داده
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 14
    ارمان امروز خیلی غلط کرده که واسه خودش تز میده به اندازه کافی زمان اون کذاب بزرگ با دروغ ونیرنگ با اعصاب مردم بازی کردین واساسی واسه دوستان غربیتون نوشابه باز کردین که الحمدالله دوستانه غربیتون هم مثل خودتون نمک نشناس هستند وخوب گذاشتن تو کاسه تون پس لطفا خفه شید بدبختهای مفلوک غرب زده که از رو هم نمیرید
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 16
    چرا ما باید محدودیت های اقتصادی ناشی از سیایست هاژ،مانیفیست سوسیالیست های مسلمان به رهبری میر حسین موسوی را پس از سال ها تحمل کنیم چرا مطالبه گری علیه موسوی وخاتمی جزبرنامه هانیست خاتمی با محدود کردن محدوده قانونی شهر ها مشکل مسکن ایجاد کرد
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 14
    میمون زشت اذر منصوری میگه مانتو جلو باز مبارز سیاسیه حتما فواحش خیابانی رزمنده های شما هستند اخه خاک بر سر بودن اصلاحات تا کجا
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 19
    واگر مانتو راهمدربیارید حتما یک انقلابی سیاسی متمدن
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 17
    خانم اذری مانتو کوتاه وپس وپیش باز مبارزه است .منوحلال کن پس بگو چرا سگ داری برای گرفتن الهام مبارزه است چون سگه مانتو کهنداره هیچ اصلا شلوار هم نداره وسمبل مبارزه اصلاحطلبان است.البته قدیما نشانه تمدن بود .بهر حال مرا ببخشید .دردوبلات بخوره توسر رعیس منافقت خاتمی .تولااقل نفاقت کمه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 15
    آذرو این حکم ها چیه میدی .
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 16
    بعضی از این به اصطلاح احز اب دیگر حزب نیستند اپوزیسیون هستند . جالبه اپوزیسیونند ولی تقاضای بهره مندی از مزایای احزاب را دارند . حکم این زن راجع به حجاب را ببینید . رهبری می گئید واجب شرعی و سیاسی است این یکی میگه باید ازاد بشه درجایی که یکی از جبهه های مهم تهاجم دشمنه . زورشون نمی رسه افتادن بجان اقتصاد و فرهنگ . مگه امریکا اسلام لائیک نمی خواد؟ بفرما یکی از تابلوداران خط دشمن همان کسی که درناارامی ها هم بوده و مخکئم هم شده . اصلاخات مصطلح حزبی با همین دست فرمان مدتهاست که فاتحش خواهنده است مخصوصا با کارنامه مشعشع ادوارگذشته مانند برجام و انجام و سرانجام .
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 14
    بعضی از این به اصطلاح احز اب دیگر حزب نیستند اپوزیسیون هستند . جالبه اپوزیسیونند ولی تقاضای بهره مندی از مزایای احزاب را دارند .
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 15
    اقا از ادرس غلط دادن این روزنامه های اصلاح طلب دیگه کهیرمیزنم . چقدر اینها ادرس غلط میدن ؟ عقیدتی و اشتباه برداشته ؟ من اصلا اینطوری نمی بینم .
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 3
    سیاست کثافته👻در ایران کثافت تر
  • 😛✌️ IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 17
    هآ خوبه پس ایشان آمدن، مبارزه معدنی تبیین شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس