مخبر

معاون اول رئیس جمهور گفت:در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم،آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) در آئین گرامیداشت روز خبرنگار گفت: ایام کرونا در شهریور ۱۴۰۰ روزانه حدود ۷۵۰ نفر فوتی داشتیم نه واکسن به ما داده شد و نه اجازه تولید داده شد و از پول خود نتوانستیم واکسن وارد کنیم.

وی افزود: ذخایر راهبردی کشور به گونه‌ای بود که برخی شب‌ها نگران جدی هفته‌های پیش رو در آن زمان بودم. فروش نفت شرایطی را تجربه کرد که روزی حدود ۴۰۰ هزار بشکه نفت به فروش می‌رسید ولی به پول آن دسترسی نداشتم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه پول‌های بلوکه شرایط نا به سامان داشت و اجازه دسترسی نداشتیم، گفت: برای تهیه کالای اساسی از پول‌های خود در کشورهای همسایه نمی‌توانستیم استفاده کنیم‌.

توضیحات معاون اول رئیس جمهور درباره کارشکنی آمریکایی‌ها در آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سه کشور

مخبر گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ تورم در حد تورم سال ۱۴۰۰ نگه داشته شد. در یکی از مناسبت‌های مذهبی که روز شنبه و تعطیل بود، قیمت ارز در نزدیک نیمه شب در حدود ۱۲ دقیقه، حدود ۱,۵۰۰ تومان اضافه شد، نه ارزی وارد شده بود نه اتفاق خاصی افتاده بود. دولت طی این مدت به لحاظ عملیاتی موفق بوده است.

وی با بیان اینکه در سه کشور که توافق به خوبی انجام شده بود، بعد ۲۴ ساعت توافقات لغو شد، افزود: در برخی کشورها توافق انجام شده تا ارز وارد کشور شود و ۲۴ ساعت بعد از توافق نماینده آمریکا توافقات را به هم زد.

رشد تولید از عدد منفی در آغاز به کار دولت سیزدهم به ۴ درصد رسیده است

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: شعار امسال ویژگی‌هایی به نسبت سال‌های گذشته دارد، نخست اینکه برای اولین بار شعار رهبر معظم انقلاب کمی است. در اسفند ۱۴۰۱ تورم ۴۶ درصد بوده و عدد تورم در اسفند ۱۴۰۲ نماینگر فعالیت دولت در این یک سال خواهد بود.

وی افزود: نکته دیگر رشد تولید است، رشد تولید سال‌ها منفی بوده ولی در این دولت با تمامی اتفاقات با رشد ۴ درصدی مواجه شدیم. خداوند هرچه نعمت بوده به جمهوری اسلامی عرضه داشته است.

در اغتشاشات سال گذشته آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم، در تاریخ کشوری را سراغ دارید که ۵۰ هزار نفر را از کشوری دیگر بردارند و به کشوری دیگر ببرند و پول هتل و غذای آنها را بدهند تا علیه آن کشور اغتشاش کنند؟ کشورهای غربی تمام خواننده‌های دنیا را جمع کردند و با چندین میلیون دنبال کننده، علیه جمهوری اسلامی همخوانی کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش و قوت شرایط را کنترل کرد. آخرین هجمه آنها این بود که تمام رسانه‌هایی که برای به خیابان آوردن مردم در ایام اغتشاشات بسیج کردند ولی توفیق نیافتند را روی ارز تجمیع کردند. دشمنان کمر همت را بسته بودند تا نرخ ارز را به ۷۰ یا ۸۰ هزار تومان برسانند.

مردم عزتمندی داریم و باید با عزت زندگی کنند

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: برای سه دهک جامعه کالابرگ را راه‌اندازی کردیم تا ارزاق را با قیمت مناسب تهیه کنند. کاش لیستی از کارها و اقدامات دولت در نفت پتروشیمی کشاورزی و معدن و دریا و دیجیتال را برایتان می‌خواندم اما ساعت‌ها زمان‌می برد. باید دلمان قرص باشد و همت کنیم و نعمت‌ها را در اختیار مردم قرار دهیم، مردم عزتمندی داریم و باید با عزت زندگی کنند.

اگر نفت ما به پتروشیمی تبدیل می‌شد تحریم‌ها هیچ تأثیری نداشت

معاون اول رئیس جمهور گفت: چرا کشورهایی که از ما کمتر گاز دارند سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار گاز صادر می‌کنند؟ ما در عسولیه ۲۳ پالایشگاه گاز داریم ۲۰ میلیارد دلار نیاز به سرمایه گذاری دارد تا ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم.

وی افزود: بزرگترین هلدینگ مس را در دست راه اندازی داریم اگر نفت ما به پتروشیمی تبدیل می‌شد تحریم‌ها هیچ تأثیری نداشت الان برای بنزین و گازوئیل و پتروشیمی ما سر و دست می‌شکنند.

مخبر با بیان اینکه ۲۷۰۰ کیلومتر ساحل داریم در دنیا هر کشوری که ۱۰۰ کیلومتر دریا داد یک کشور را اداره می‌کند، تصریح کرد: ۳ استان شمالی ما اندازه هلند مساحت دارند اما آنها ۲۰ میلیارد دلار صادرات کشاورزی دارند.

وی افزود: هر کس دلش به حال مردم و کشور می‌سوزد کمک کند مشکلات را حل کنیم.

مخبر با بیان اینکه اگر ۲۰ کیلومتر راه‌آهن شلمچه را به بصره و ۱۶۰ کیلومتر ریل رشت به آستارا وصل کنیم با آن ۲۰ کیلومتر به مدیترانه و با این رشت آستارا به دریای سیاه متصل می‌شویم، تصریح کرد: ترانزیت شرق به غرب و شمال به جنوب بسیار مهم است هر یک از مقامات دنیا می آیند می‌پرسند این مسیر ترانزیتی شمال جنوب چه زمانی راه می‌افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    70 54
    وقتی به اعتراض قانونی ملت میگین اغتشاش مردم رو بیشتر عصبی میکنید
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      33 41
      وقتی به قانون افریدگارت که چشم گوش دهان حواس پنجگانه اب اکسیژن غذا و تمام هستی بهت داده اعتراض میکنی و برای خوش امد چند روزه ادمهای فکسنی نظیر بایدن مشنگ نتانیاهو خونخوارو نوچه های زبون و ناتوانشان لخت و برهنه میشوی دنیا و خانواده نظم طبیعت را به لجن میکشی خداوند را بسیار عصبانی میکنی و بزودی دست از پا درازتر بدون هیچگونه اختیاری راهی دوزخ سوزان ابدی خواهی شد
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      34 51
      اغتشاشگرا اغتشاشگرند از این لقب عصبانی باش و از عصبانیت بمیر ... نخواستی می تونی گاوی گوسفندی چیزی در هلند یا سوئیس یا ... باشی
    • حسین کریمی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      60 25
      خدایا چقدر دروغ دلار ۲۹ شده ۵۰ تازه خوشحال هم هستن آقایان باسواد
    • خرز‌و IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      14 14
      خدا را شکر کنید که زنده آید. زن زندگی آزادی
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      12 7
      خودت از این حرف خنده ت نگرفت وقتی داشتی مینوشتی؟
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      15 8
      اونوقت امریکا ۴۰۰ میلیون دلار رو بابت تسهیل مطالبه گری مردم ایران هزینه کرده؟ بابا دمش گرم!
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      15 8
      اغتشاشگران مشتی خس و خاشاک بیش نیستید !!!!!
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      14 10
      اعتراض قانونی؟؟؟؟ هرچی بود آشوب وبلوا وقانون شکنی وقمه کشی وآتش زدن اموال عمومی بود.کور بودی؟ کر بودی؟ ندیدی چه در خیابان‌ها اتفاق افتاد.خدا اول امثال تورو شفا بده
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      20 10
      یعنی کشتن جوان مردم در وسط جاده زیر گرفتن پلیس و کور کردن دختر مردم اعتراضه !
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      14 2
      "هر کس دلش به حال مردم و کشور می‌سوزد کمک کند مشکلات را حل کنیم"
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      20 8
      کجاش قانونی بوده؟ آتیش زدن ماشین مردم یا کشتن پلیس؟ برو قرصاتو بخور
    • وطن پرست DE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      6 7
      ما نفهمیدیم اگر مردم گشنه هستند چرا بجای اعتراض به دزدی و اختلاص٬ روسری سر چوب می کردن و دنبال هرزگی افتادن!!
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      19 3
      مشرق چرا گندکاری های اصلاح طلبان را نمی گویید؟ نه دولت و نه رسانه ها چرا به مردم نمی گویید اصلاح طلبان چه خیانتی مثلا در ممانعت از آزادسازی پولهای بلوکه شده مرتکب شده اند؟ از کره و عراق داشت ازاد می شد اصلاح طلبان دوان دوان با ناله به دشمنان گفتند این کار مانع رای اوری اصلاح طلبان خواهد شد روحانی با برجام نتوانست پولی ازاد کند رئیسی بدون برجام ازاد کند اصلاح طلبان باید فاتحه برد انتخابات را بخوانند!
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      15 2
      احسنت.درود
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    24 25
    اگر بتوانندازشلمچه به کربلا راه آهن ادامه داشته باشد زائرین بیشتروبهتروامن تر می تواننددراین مسیرباقطارعبورکنند
  • لیلا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    57 24
    لابد باید ممنون باشیم از شما بابت دلار ۵۰هزاری
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      14 1
      همه حرف من اینه چرا دشمن باید بتونه نرخ دلار در ایران رو بالا پایین کنه یا اصلا چرا اقتصاد ما اینقدر به ارز دشمن وابسته هست
    • حمید IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      15 11
      همینکه جلوی ابر تورم که دولت قبل و نفوذی ها و آمریکا رو گرفتن هنر کردن ؟ لابد این رو هم میخوای تکذیب کنی؟؟
    • a IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 2
      اشتباه منفی دادم
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 0
      بله چون از سال گذشته تا بحال قیمت ارز تقریبا ثابته معلوم میشه شرایط بحرانی مثل اغتشاشات پارسال قیمت ارزو بالا می بره
  • انقلابی منطقی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    20 6
    توانمندی شما خیلی بالا بود که نتونست!!!
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      4 5
      خیلیا صف بستن برا تخریب که کارا به چشم مردم نیاد ، اما به لطف خدا راه به جایی نمی برن ...
  • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    39 23
    خدارحم کنه دلار هشتاد هزارتومان هم میاد ،از همین الان انداختن گردن دشمن .کجا فرار کنیم خدایا از دست اینا .
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      23 16
      خودتحقیر! پس گردن خودیه؟ در این جنگ اقتصادی که ارزش پول کشوری چون ترکیه که عضو ناتوووو!! هست و نه تحریمه طی یکی دوسال از نصف هم کمتر شده، باید خیلی خودخواه باشید که اینطور غیرمنصفانه قضاوت کنید. از طرفی بله هیچکس از وضع موجود راضی نیست ولی فقط بدهی های سربفلک زده دولت شیخک بنفش را پاس کردن اونم تو این اوضاع شیر تو شیر دنیا، مدیون کار و تلاش همین تیم موجود دولت هست.
  • علی FR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    20 5
    امریکایی ها ، جمهوری اسلامی رو یک فرصت خوب میدونند و از این فرصت استفاده میکنند برای فروش تسلیحات به اعراب، و اعمال نظر خودشون اونا دوست دارن جمهوری اسلامی وجود داشته باشه با قدرت بالای سر اعراب
  • NL ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 9
    قیمت گاز رو واقعی (بهای تمام شده + سود + مالیات) کنید تا لنگ پول واسه سرمایه گذاری نباشید. همین سود ها اگه جمع کنید بعد چندین سال پول سرمایه گذاری برای توسعه هم درمیاد و لنگ خواهید بود.
  • خودم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    23 7
    بخدا تصمیم بگیره دلار رو هشتاد که هیچ هشتصد هزار تومان هم بکنه...میکنه و میتونه....
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      9 17
      دلار برا تو که لب و لوچه اویزانت دنبال گرینکارت و ایفون عیاشی دبی و انتالیاست یک میلیارد هم میارزد ولی برای خیلیها که نان و پنیر خود را میخورند اندازه پشگل گوسفند هم ارزش نداشته ندارد و نخواهد داشت البته از قضای روزگار انها هم به پای هوسهای پست شما در این مملکت میسوزند تا خداوند اجر را عطا فرماید
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      الان داری با پنیر کامنت میدی؟ خوب با لپتاپ، گوشی یا تبلت دارای کامنت میدی.
  • انسانی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 7
    شهر خبر عزیز ! رسالت خبر رسانیت رو کامل کن و نامردی نکن ، همه نظرات و کامنتهارو بزار و منعکس کن ببینیم خودمون با خودمون چند چندیم!
    • رضا IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 2
      شهر خبر؟!
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    23 11
    باز خوبه روحانی ۵ سال قیمت ها رو ثابت نگه داشت و خورد به ترامپ
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 16
    افرین مخبر
    • مهدی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      1 0
      پس چرا رییس بانک مرکزی رو عوض کردید؟ دشمن سال آینده میخواهد دلار بشه ۱۵۰ هزار تومن لطفا توطئه دشمن رو خنثی کنید و اجازه ندید دلار زیادتر از ۱۲۰ هزار تومن بشه. پیشاپیش ممنون
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    17 3
    همه چی دو برابر شد ولی
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    13 5
    دست پیش میدن که پس نیافتن چون میدونند دوباره تا چند مدت دیگه تورم ۵۰تا ۷۰ درصدی در پیش داریم از الان شروع به تقصیر اندازی دشمن آمریکا و‌غرب دارند
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 8
    دست پیش میدن که پس نیافتن چون میدونند دوباره تا چند مدت دیگه تورم ۵۰تا ۷۰ درصدی در پیش داریم از الان شروع به تقصیر اندازی دشمن آمریکا و‌غرب میکنند با مدیریت فشل شما خواهی نخواهی دلار به ۷۰ تا ۸۰ تومان نه،،به ۳۰۰هزار تومان هم خواهد رسید
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    7 3
    جناب مخبر البته ما هم برای تقابل با آمریکا در خارج از مرزها زیاد هزینه کردیم همه هم به دلار
  • همساده IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 5
    400 میلیون چیزی نیست
  • یک مستمری بگیر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    16 5
    برادرم چرا همه ناتوانی و اشتباه خود را همیشه به گردن دشمن می اندازید ؟ من و شما هم دشمن آن دشمنها هستیم پس چرا آنها بی کفایتی خود را به گردن ما نمی اندازند ؟ وانگهی شما مسئول شده اید که جلوی حیله های دشمن را بگیرید نه اینکه تمام خطاهای خودتان را هم بگردن آنها بیندازید
    • محمد قزل IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      13 6
      استاد میتونی چندتا از خطاهای اینارو بگی.....همینجوری بلغور میکنی
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 5
      با اینکه تمام منابع و پول دنیا دست غربه سر انتخابات و آشوب میگه کار روسیه و چین و ایرانه! بله شما وقتی نخوای ببینی نمیبینی! زوری که نیست کوریه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    14 6
    بابا اداره کردن مملکت و تقصیر آمریکا نندازید
  • nasenas IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    11 6
    جناب مخبر بعد از اینکه دلار چند ماه آینده شد 80 تومن : دشمن همت کرده بود دلار رو برسونه به 120 تومن ما نذاشتیم
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    11 11
    اقتصاد هیچ ربطی به تحریم یا کار دشمن نداره
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    8 6
    اقتصاد هیچ ربطی به تحریم یا کار دشمن نداره
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    17 5
    شنیدیم آمریکا قراره بنزین ایران رو برسونه به لیتری 15 هزار تومان!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 2
    آقای مخبر ما بچه بودیم می‌گفتند ریس جمهور آمریکا گقته من دلار رابه هزارتومان می‌رسانم بزرگ شدیم الان دلار ۵۰ هزار راهم دیدیم برو ارقام بالاتر مثلا یک میلیون .
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    اکر این پروژه ها اینقدر درآمد دارد سهام براشون تعربف کنید و به ملت بفروشید خوب. هم پول اجرای پروژه تامین میشه و هم منبع درأمدی عالی برای دولت و سهامداران که خود ملت باشه.
  • هادی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 1
    حاجی منظور از دشمن ؟
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 1
    آقای مخبر : اول اینکه راست گفتید نعمتهای زیادی برای این مردم هست به شر ط ین که بعضی ها آن را تبدیل به نقمت نکنن .
  • مهرداد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 1
    دشمنان کمر همت بسته بودند تا نرخ ارز را به ۸۰ هزار تومان برسانند ولی تا 50 هزار تومان بیشتر نتواستند انجامش بدهند
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 1
    اونا ۵۰ هزار نفر و شما ۵۰ میلیون
  • DE ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 1
    ۵۰ هزار نفر را از کشوری دیگر بردارند و به کشوری دیگر ببرند و پول هتل و غذای آنها را بدهند تا علیه آن کشور اغتشاش کنند!!
  • DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 1
    ترانزیت شرق به غرب و شمال به جنوب بسیار مهم است!! بابت این راه آهن شمال به جنوب به حکومت پهلوی کلی برچسب زدید. با همه کم و کاستی هایی که داشتن بعد از چند دهه به فنا دادن مملکت تازه دارید یه چیزهایی از کارها و تفکرات اونها میفهمید. تازه اونم با حرف دیگران که میگن کی این کریدورها راه میفوته میفهمید مهمن وگرنه که خود شما درکتون پایین تر از این حرفهاست.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 6
    مشرق جان یه هشتکی به ذهنم رسیده پر از مفهومه و مغلطه حجاب اجباری رو ازبین میبره #ولنگاری_اختیاری_نیست لطفا این رو پوشش بدین تا همه گیر شه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 2
    اگر اینجوری است اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات چی میکردن؟ دروغ نگو.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 1
    50 هزار نفر را از کشوری دیگر بردارند و به کشوری دیگر ببرند و پول هتل و غذای آنها را بدهند تا علیه آن کشور اغتشاش کنند؟ مگه شهر هرته ؟؟؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 2
    کشوری مثل ترکیه و عربستان میشه دو نفر برد و اینکارا رو کرد که شما 50 هزار نفرو نتونستین شناسایی و از ورودشون جلوگیری کنین ؟
    • رضا IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 1
      تو ایران روزانه صد ها نفر قاچاقی از مرز عبور می‌کنن خصوصاً تو منطقه ما تو غرب کشور (ایلام،کردستان و کرمانشاه) البته خودم ایلامیم اجیر کردن ۵۰ هزار نفر در طی ۵-۶ ماه هم اصلاً چیز عجیبی نیست و کاملاً شدنیه کافیه به رقم تسلیحات قاچاقی منطقه ما نگاه بندازین
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 1
    دم آمریکا گرم
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 2
    حالا ۸۰ نه ۶۰ . هنر کردین
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 2
    کارشان برکت نخواهد داشت!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 2
    برای ی زندگی ساده
  • محمدکریم IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 2
    جانمممم !!! دولت سیزدهم با آرامش شرایط رو‌ کنترل کرد؟!!
  • سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 3
    دعای یک ملت پشت وپناهتون .
  • سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    دشمن اصلی این مملکت سیاست های غلط نئولیبرالی
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 2
    پولامونو از عراق و کره و ژاپن و چین پس بگیرید.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 3
    وقتی اینقد دشمن همه کار بلده بکنه پس بهتر نیست دولت و این داستان هارو منحل کنین با پولش واسه بچه های کار غذا بخرین؟!؟
  • امیر IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    داداش نگفته 50 هزار نفر رو به ایران آوردن.گفته از یه کشور به یه کشور دیگه بردنشون.منظورش منافقین هست.منظورش اینه که از عراق بردنشون آلابانی خرجشونم میدن
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 2
    تو چشم همه نگاه میکنه و خیلی تمیز دروغ میگه!!
  • بهنام IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 2
    لازم نیست دشمنان کمر همت ببندند با مدیریت عالی مسئولین دلار 80 هزارتومان هم خواهد شد
  • یزدان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 0
    لعنت خدا بر پدر و مادر و همه کس و کار ادم دروغگو
  • یزدان IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 2
    دوام نیاورد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 1
    نمیدانم آقای مخبر رقم 400 میلیون دلار را از کجا اوردند، ولی بنظر من مخارجی که کردند خیلی بیش از این حرفهاست. هزینه برنامه یوتل ست و ماهواره های دیگر، هزینه تهیه و حقوق کارمندان این ایستگاه ها با آن حجمه بیش از 400 میلیون دلار می‌شود. حالا مخارج در داخل ایران چندین برابر بیشتر بوده. هزینه شعبان بی مخ تا آنجا که بیاد دارم بیش از این حرفها بوده. ایرانی هائیکه از خارج وارد می‌کردند برای تنظیم و مدیریت متوسط حقوقشان ماهی 2000 دلار بود. پول زیادی ب این افراد می‌داند تا آنها را معتبر جلوه دهند. در ایران بدنبال خرید ملک و سرمایه گذاری بودند تا ریشه پیدا کنند. مخارجی که برای سلبریتی ها می‌کردند تا آدم دور خودشان جمع کنند و غیره هزینه زیادی داشته. حرف های سیاست مدارها خیلی وقتها حرفهای اطاق فکر هستند و ممکن است صحیح نباشند.
    • US ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      1 0
      پس مسئولین ما هیچ کم و کاستی ندارن؟ و هرچی مشکل و کم و کاست و گرانی هست مربوط به دشمن و هزینه های خیلی زیاد دشمن و شعبان بی مخ هاست؟
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 4
    شما رو به هرچی که قبول داری بسم دیگه مثل دولت قبل صحبت نکنید / دولت قبل هم زمانیکه اغتشاشات بنزینی بوجود اومد مدعی بود که : اگر ما نبودیم بدتر از این می‌شد !! / الان این سخن شما شبیه حرف دولت قبل هست یعنی میخواین بگید اگر شما نبودید دلار میشد ۸۰ تومن !؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    والله من تعجب میکنم این دشمن کجا است اگه کشور به دست دشمن اداره میشه
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    اره فهمیدیم
  • بلال خان IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    آقای مخبر همه ی حرفهات درست ولی حذف ارز ۴۲۰۰مردم رو به خاک سیاه نشوند
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    چرا و باید مخاطبش خود شمائید.
  • DE ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    عجب اطلاعات دقیقی ! 400 میلیون دلار ؟؟
  • US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    اگر کاری از دستت بر نمیاد حرف نزن. چون تجربه نشون داده که اوضاع بدتر شده.
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    5 0
    آقای مشرق یه سری از نظرات طرفدارای خیلی احمقت رو سانسور کن بنده خدا واسه خودت خوب نیست میگن یه مشت کودن طرفدار مشرقن
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      گل گفتی
  • ایرانی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    3 0
    فرمایشات شما در مورد برنامه ریزی دشمنان برای براندازی درست اما وضعیت اقتصادی از مدیریت ناکارآمد.بی کفایتی مدیران ارشد اقتصادی و بعضی سیاسی و عدم حمایت یکپارچه مجلس از مردم در این شرایط ویرانی اقتصادی است
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    عربستان همین مقدار یعنی 400 میلیون دلار برای خرید رونالدو داده
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    3 1
    آمریکا ۴۰۰ هزار هزار هزار میلیون هم خرج میکنه باز چون طبیعتش دشمنیه. شمایید که با بی تدبیریاتون قیمت مسکن رو از متری ۴۰ تومن تو شمال تهران به۱۸۰ میلیون رسوندید. با وجود دولت محترم برای نابودی ایران نیازی به آمریکا نیست
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    6 0
    دلار رو از ۳۰ کردین ۶۰ بعدش منت سر مردم گذاشتید و آوردینش ۵۰.حالا باید کلاهمونم از شادی پرت کنیم هوا
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    یعنی اینا همشون ضریب هوشیشون همینقدره امریکا اگر دلش بخواد میتونه پتروشیمی رو هم تحریم کنه . هدف امریکا برندازی حکومت نیست فقط تحت فشار میذاره که تسلیم بشن
  • پیرو ولایت IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    6 0
    دولت سیزدهم به نان رحم نکرد. ?
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    5 0
    مدیر نالایق وکیلویی که الی ماشالله تو این مملکت پیدا میشه............
    • آزاده IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      2 0
      موندم شما با این همه دژمن ! چطور میخواستید ایران عزیز رو بسازید ؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    واقعیت این هست که این سالها ما تا دلتون بخواد مدیر متعهد بیسواد راس کار گذاشتیم .
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    ضعیفترین و ناکارمد ترین دولت
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    بگو مخبر
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 0
    چون این پول رو برای اعتراض قانونی ما خرج کرده درود بر شرفش
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 0
    اونوقت از 25تومن تا 50تومن کی گرونش کرد؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    جلوی دلاری فروشی محصولات شرکت ها و موسسات رو در بازار داخلی بگیرید.
  • کارشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 1
    بزودی دلار 80 هزار تومن رو رد میکنه?
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 0
    ياد دوره روحاني افتاديم كه وقتي دلار 33 هزار تومان شد روحاني گفت دشمنان مي خواستند دلار را به 50 هزار تومان برسانندما جلوي آنرا گرفتيم
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    عجب. مخبر هنوز روی کار هستی؟ بهتر از تو نداشتیم؟ عجب
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    از کارآمدی خودت بگو! گند میزنن از خودشون مچکرن
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    بنظرم نوچه روحانیه
  • پرشیا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    بدم میاد ازش.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    خیلی لطف کردید که نرخ ارز از 13000 تومان رسوندید به 50000 تومان، سنگ پای قزوین پیش شما لنگ میندازه.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    عجب دشمن قدرتمندی داریم
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    دشمن که تمام کشور مارو داره کنترل میکنه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    عجب دشمن قدرتمندی داریم که تمام کشور مارو داره کنترل میکنه و با این حساب مسئولان ما بوق هستند، ولی شعار میدهم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 0
    عجب دشمن قدرتمندی داریم که تمام کشور مارو داره کنترل میکنه و با این حساب مسئولان ما بوق هستند، ولی شعار میدهم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
  • DE ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 0
    شما رقم تورم کشور را نمی دانید ، رقم بیکاری و خط فقر را نمی دانید اما از هزینه 400 میلیونی آمریکا باخبرید ؟؟ اصلا مهسا آمریکائی بود ، دلار گرفته بود که کتک بخورد و بمیرد ...
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    سر در سایتتون خوشحالید باورهای ساندیس مآبانه تون
  • مهدی انصاری IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    ارمغان دولت پیشین، بیشتر آن ایجاد شکست و گمراهی و فساد و خیانت و کوهی از مشکل برای کشور گشت.
  • مانی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    او چه خوب که شمارو داریم نزاشتین دلار به ۷۰ هزار تومان برسه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    خودتم بی تاثیر نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس