مطمئن بودم بیرانوند استقلالی نمی‌شود/ مدیرعاملی استقلال؟ فعلا نه

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن بودم علیرضا بیرانوند به استقلال نمی‌آید.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی روز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: چند بار صحبت شد تا برای مدیرعاملی استقلال همکاری داشته باشم اما باید شرایط را در نظر گرفت و دید می‌توان کمک کرد. فردی که می‌تواند کمک کند باید وارد شود.

وی افزود: مدیر می‌بایست باری را از دوش باشگاه بردارد. از زمانیکه در استقلال بازی می‌کردم همیشه مشکلات مالی در استقلال بوده اما به نوعی برطرف شده است.

بازیکن سال‌های دور استقلال، گفت: قبل از من خیلی‌ها هستند که می‌توانند بهتر کمک کنند. در حال حاضر نمی‌خواهم مدیرعامل استقلال شوم. خودم این خبر را از فضای مجازی دیدم.

ماجدی بیان کرد: ریسک مدیریتی در جایی است که از ساختار شناختی نداشته باشید. اگر باشگاه دولتی است باید دولت کمک کند و چنانچه بحث خصوصی سازی مطرح می‌شود، پس باید خصوصی شود. وقتی با هودار زندگی می‌کنید کلماتی از آنها می‌شنوید که باور نمی کنید. بسیاری از آنها خودشان را در قالب تیم می‌ببنید و با ناکامی استقلال در زندگی شخص خود دچار شکست می‌شوند.

وی در خصوص حواشی اطراف علیرضا بیرانوند، گفت: در جمعی بودیم که دوستان در خصوص جابه‌جایی بیرانوند صحبت می‌کردند اما مطمئن بودم این اتفاق رخ نمی‌دهد. فردی که سالها در پرسپولیس بازی کرده و با هواداران ارتباط خوبی دارد، هیچوقت نمی‌آید این فضا را از دست بدهد.

ماجدی تصریح کرد: در زمان نقل و انتقالات باید پول داشته باشید اما از زمانیکه در استقلال بازی می کردم تا کنون، همیشه خزانه استقلال در فصل نقل و انتقالات خالی است که دست مدیران را می‌بندد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام‌جهانی، گفت: باید از حسین عبدی و همکارانش که تلاش و مدیریتی خوبی داشتند، قدردانی کنم. بحث حضور در جام‌جهانی متفاوت است و ما در سید سوم قرعه‌کشی هستیم و حتما با تیم‌های قدرتمندی همگروه می‌شویم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه برای تیم ملی بزرگسالان، عنوان کرد: برنامه کادرفنی به مهدی محمدنبی داده شده چراکه او مدیر تیم است. در خصوص بازی‌های دوستانه باید بگویم اکثر تیم‌های اروپا در فیفادی خودشان در لیگ ملت‌های اروپا بازی دارند. باید با حداقل‌ها کنار آمد. می‌خواهیم در جام ملت‌ها بازی کنیم و رویارویی با تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، ژاپن و قطر بیشتر به سود ما خواهد بود.

ماجدی در خصوص اینکه نشانه‌ای از تحول در فدراسیون وجود دارد؟ بیان کرد: فدراسیون بودجه کافی ندارد اما به حیاطش ادامه می‌دهد. خودم راضی نیستم اما با حداقل‌ها کار را پیش می‌بریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: من واقعا در خصوص حواله خودروها و سکه طلا مطلع نیستم و فکر نمی‌کنم سایر اعضای هیئت رئیسه هم اطلاعی داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    2 0
    همه مطمئن بودند
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      3 1
      استقلالی ها میدونستند. چون هر کی به مافیای قرمز قدم گذاشت دیگه به اراده خودش نمیتونه بیرون بیاد.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    3 1
    سوال: آیا بیرانوندی که ۹۵ میلیارد پیشنهاد از استقلال داشت با ۱۵ میلیارد با پرسپولیس قرارداد بست؟
    • محمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      1 0
      آیا استقلالی که 120 میلیارد به بیرانوند میداد به بقیه ملی پوشان چقدر میده؟ کمتر از این؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 2
    آره جون عمتون. همه از ترس اینکه بیرانوند استقلالی بشود خودتون را جر دادید
  • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    18 0
    عزیزی نوشته بود فوتبالیستها و سلبریتی ها مثل جوش صورت هستند.می آید و می رود. تا زمانی که از بودجه بیت المال پول میگیرند
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    همه اینا برا بازی دادن هوادار استقلال بود
  • حامد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    بازی بود برای شهرت و پول بیشتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس