کد خبر 1505901
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
رشیدی: قایدی و محبی از بیرانوند واجب‌ترند/ «آن» هوادار متمول پول استراماچونی را بدهد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم به‌جای رفتن به‌دنبال جذب دروازه‌بان پرسپولیس، باید تمام انرژی خود را برای حفظ دو بازیکن بوشهری آبی‌ها و همچنین جذب بازیکنان باکیفیت به‌کار گیرد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره علیرضا بیرانوند و انتقال نافرجام وی به استقلال، اظهار داشت: من مخالف حضور بیرانوند در استقلال بودم. علیرضا شاگرد من بوده است و به خوبی از خصوصیات اخلاقی‌اش باخبر هستم.

وی ادامه داد: بیرانوند در پرسپولیس رشد کرده و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشته است و ماندن او در پرسپولیس تصمیم درستی بود. حضور او در استقلال با اتفافات و حواشی زیادی همراه می‌شد و به طور حتم این حاشیه‌ها روی او تاثیر منفی می‌گذاشت و نمی‌توانست با فشارها و جو سنگینی که همه از آن باخبر هستند، کنار بیاید.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: این انتقال انجام نشد اما بیرانوند قبل از این حواشی به این فکر می‌کرد که دوران فوتبال خیلی زود تمام می‌شود. در چنین تصمیماتی باید به زمانی فکر کرد که کفش‌ها را می‌آویزید و بازنشسته می‌شوید. حتم دارم بازیکنانی که چنین تصمیمی گرفته و دست به این انتقال جنجالی زدند، پشیمان و آینه عبرت هستند.

رشیدی ادامه داد: من با مدیران مستعفی استقلال درباره حسین حسینی(دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال)حرف زدم. به او گفتم اگر حسینی رفتار و واکنشی از خود نشان داده، جوانی کرده و باید مورد حمایت قرار بگیرد. او سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و نباید نادیده گرفته شود.

وی همچنین یادآورد شد: گفته می‌شود دو هوادار متمول استقلال قرار بود پول بیرانوند را تقبل کنند؛ پرسش من این است اگر چنین هواداران متمولی وجود دارند چرا پول استراماچونی را ندادند تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود؟! این افراد به‌دنبال منافع خودشان هستند.

بازیکن اسبق استقلال افزود: استقلال به جای جذب بیرانوند، باید محمد محبی و مهدی قایدی را نگه داشته و بازیکنان درجه اول و باکیفیت جذب کند؛ این بازیکنان از نان شب برای استقلال واجب‌تر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    یعنی اگه اینا نباشن تا ده سال هر ناکامی ای رو گردن نبود اینا میندازن
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    آفرین برآقای رشیدی به اصل مطلب اشاره کردیدنظریه شما کاملامنطقی است ولی اکثر مدیران امروز فاقد تجربه اندوقتی والیبالیست رئیس فدراسیون کشتی گیرمدیر عامل تیم فوتبال می‌شودچه انتظار از فوتبال کشور داشته باشیم !
  • نبی الله صنعتی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    من یک پرسپولیسی هستم بیرانوند باپرسپولیس رشد کرد و اسم ورسمی پیداکرد پارسال شکایت کرد امسال هم این بساط راه انداخت بزرگ گترین اشتباه گل محمدی برگرداندن بیرانوند بود اشتباه کرد بیرون احترام هواداران زیر پا گذاشت بی احترامی کرده همه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس