کد خبر 1505880
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
نوری: نیمکت استقلال قوی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که نیمکت این تیم به‌اندازه کافی قوی نیست و آبی‌ها با کادرفنی فعلی نمی‌توانند حاشیه‌های کنار زمین را کنترل کنند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد جدایی حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال از این اتیم، اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به حسین حسینی که سالیان سال برای استقلال زحمت کشیده است؛ بالاخره شرایط طور رقم خورد که او تصمیم به خروج از استقلال گرفت و با توجه به اینکه دروازه‌بان‌های خوب داخلی با تیم‌های لیگ برتری قرارداد بستند، گزینه خارجی بهترین گزینه است. البته دروازبان یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیر گذار است. گزینه خارجی نباید پایین‌تر از سطح حسینی و از لحاظ فنی بالاتر از او باشد.

وی در خصوص جذب مهرداد محمدی هم گفت: محمدی پرسپولیسی بوده و الان یکی از بازیکنان استقلال است. من خودم خیلی تعصب دارم و مخالف حضور بازیکنی هستم که در پرسپولیس بازی کرده است. الان شرایط تیم روندی را در پیش گرفته که بعضی از مهره‌های کلیدی جدا شده و برخی هم یک طرفه فسخ کرده‌اند. در فصل نقل انتقالات استقلال موفق به جذب بازیکن زیادی نشده، اما محمدی از لحاظ فنی بازیکن خوبی است. امیدوارم با پوشیدن لباس این تیم، استقلالی دوآتشه شود.

نوری درباره سبک مربیگری جواد نکونام هم اضافه کرد: فولاد با استقلال فرق می‌کند. روی نیمکت نشستن و بازی کردن در استقلال با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. نکونام در استقلال باید سیستم تهاجمی داشته باشد و مثل سیستم ریکاردو ساپینتو بازی کند چون در فصل قبل استقلال از لحاظ گلزنی آمار فوق العاده‌ای داشت. استقلال باید در لیگ جدید تهاجمی باشد چون هوادار وقتی به ورزشگاه می‌آید باید لذت ببرد و بازی جذاب و پرگل ببیند.

وی درباره عدم حضور مهدی هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال هم اظهار داشت: شاید در باشگاه مخالف داشته است. نکونام اگر پافشاری می‌کرد شاهد حضور هاشمی نسب روی نیمکت تیم بودیم. او و نکونام همیشه با هم بوده‌اند و کمک اول نکونام بوده است. البته هواداران هم هاشمی‌نسب را قبول دارند چون بازیکن متعصبی است. استقلال نیمکت قوی ندارد و اگر قوی نباشد نمی‌تواند حاشیه‌های کنار زمین را کنترل کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    دو کلوم از مادر عروس!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس