ادعای عجیب عضو هیات مدیره آبی‌ها/ سندی که نشان می‌دهد بیرانوند استقلالی شده بود! +عکس

ادعای عضو هیات مدیره استقلال در مورد بیرانوند در برنامه جمعه شب گذشته شب‌های فوتبالی عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، جمعه شب گذشته علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه شب‌های فوتبالی ادعا کرد: از اول مسئولیت مذاکرات با بیرانوند با مدیرعامل بود و ما اصلا خبر نداشتیم که چه عدد و رقمی قرار است به بیرانوند پرداخت شود.

وی افزود: بعضی هواداران سوال می کردند که آیا ۹۰ میلیارد قرار است به بیرانوند بدهید که گفتم ما اصلا چنین پول هایی در باشگاه نداریم.

سوال اینجا است که اگر علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از روند مذاکرات با دروازه‌بان پرسپولیس خبر نداشت چطور در استوری واتس آپ خود عکسی از این بازیکن را در کنار خودش منتشر کرد و نوشت خوش آمدی؟!

ادعای عجیب عضو هیات مدیره آبی‌ها/ سندی که نشان می‌دهد بیرانوند استقلالی شده بود! +عکس

به نظر می‌رسد در موضع علیرضا بیرانوند و عدم انتقال این بازیکن به استقلال حالا برخی از مدیران باشگاه استقلال سعی دارند به هر شکلی خود را از این ماجرا تبرئه کنند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 0
    امسال بیرانوند سوتی های عجیب و غریب میدهد و از چشم هوادار پرسپولیس می افتد ! ! ! فقط منتظر باشید .
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 2
    ار نطر قانون شکنی فرفی بین کشف ححاب با استفاده از توئینر نیست. هر دو قانون شکنی است. امیدوارم تا تناقض رفتاری حاکمین در مورد فیلتر مانند ححاب یقه شان را نگرفته فکری بکنند! البته اگر پای مافیای فروشندگان فیلترشکن وسط نباشد.
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      0 0
      مشرق محتوای این کامنت رو کاملا حمایت میکنه. چطور درحالیکه سایر کامنتها رو برای یکی دو روز یا همیشه معطل می گذارید این کامنت بیربطو بلافاصله منتشر می کنید؟!ژست"زنده باد مخالف من" شما عین اصلاح‌طلبان منظورش" زنده باد مخالف مرده من" هست. شما تا با چیزی شخصا موافق نباشید نمایش نمیدید مگر اینکه قصد هتاکی به طرف در قالب پاسخ رو داشته باشید. شما همیشه آماده و مترصد فرصتید به هر وسیله، باربط و بیربط کامنتهایی اعتراضی موافق نظر خودتون درمورد نرخ کالاها، وام بانکی، مسکن، ماشین، حجاب، اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      0 0
      توئینر دیگه چیه عامو.یه چیزی شنیدی مثلا میخوای یه چیزیم بگی.اون توئیتره و در ضمن تقریبا همه مسئولای حکومتی ازش استفاده میکنن.
  • سیف IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    هرکس در هر سمتی از استقلال رفت سراغ بیرانوند، یا عقل و شعور نداره و اصلا حالیش نیست و باید بره غاز بچرونه! یا از بازارگرمی بیرانوند یه‌چیزی... بهش ماسیده!
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      بیرانوند درحد استقلال نیست تمام ول کنید این بینی درازو
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      بیرانوند درحد استقلال نیست تمام ول کنید این بینی درازو
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    ماجرای بهم خوردن قراردادش با استقلال ورود سازمان بازرسی به خرج های میلیاردی تیم ها بود و مصاحبه یکی از مسئولان سازمان بازرسی بر این مبنا که چطور یه تیم به یه بازیکن 90 میلیارد میده و ما ورود خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس