کد خبر 1506447
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
روز افشاگری در مورد بیرانوند

حجت کریمی قول داده بود امروز درمورد ماجرای بیرانوند شفاف‌سازی کند.

به گزارش مشرق، مدیرعامل سابق استقلال درست در روزی که بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد استعفا کرد و همان جا خبر از شفاف سازی در مورد پشت پرده این ماجرا داد. حالا باید دید آیا کریمی به وعده خود عمل کرده و امروز شفاف سازی می‌کند یا نه؟حتی جواد نکونام هم در مصاحبه‌ای به ماجرای بیرانوند کنایه زده و گفته بود من از اول می‌دانستم نمی‌گذارند بیرانوند استقلالی شود.

استقلالی‌ها می‌گویند عده‌ای نگذاشتند بیرانوند به تیم ما بیاید و پرسپولیس با پول بیشتر او را جذب کرد.اما باید دید آیا حجت کریمی طبق وعده ای که داده بود افشاگری می‌کند یا ترجیح می‌دهد حالا که رفته سکوت کند و چیزی نگوید؟

بیرانوند قرارداد خود را به مدت دو سال با پرسپولیس تمدید کرد و پرسپولیسی‌ها می‌گویند مبلغ قراردادش نسبت به فصل گذشته چندان زیاد نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیحا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 0
    اول راجب به حضور هانی کرده تو تمرین اسدغلال افشاگری کنه اگه راست میگه نیاز به بیرانوند نیست همه میدونن داستان بیرانوند رو علم کرد که حواس همه از ماجرای ضرب و زور اراذل و اوباش اجاره ای برای سرکوب هوادارهای معترض پرت بشه دیگه گذشت اون دوره که ملت رو دور بزنید با این حرکت ها ........
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    وقتی نکونام می گوید پول بیشتر یعنی بیشتر از ۹۵ میلیارد. پس چرا همه افراد و عناصری که مخالف انتقال بیرانوند به استقلال بودید الان خفه خون گرفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس