علی ربیعی نمایه

علی ربیعی، از مقامات دولت روحانی اخیراً بدون اشاره به تحریم‌های صبح برجام و بیدستاوردی برجام گفته است: "برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد"!

سرویس سیاست مشرق _‌علی ربیعی، فعال چپ، مرد امنیتی اصلاح‌طلبان و از رجال بلندپایه دولت شیخ حسن روحانی به تازگی در بخشی از یک گفت‌وگو که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد، پیرامون برجام روحانی گفته است: خیلی متاسفم عده‌ای کوتاه‌بینانه می‌گفتند برجام بشکه نفت است. برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت. برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده. امید به تحول و سرمایه‌گذاری، امید به توریسم.

او همچنین تصریح می‌کند: برجام مفهوم بشکه نفت و بوی نفت نمی‌دهد. کاملاً حق با شماست... بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود. [1]

"برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد" در سایه‌ی آمریکا! / نقش بانیان آشوب در غائله مهسا امینی

*آقای ربیعی به گونه‌ای درباره وقایعی که همه شاهد آن بوده‌ایم سخن گفته است که انگار برجام در دولت روحانی امضا نشد و هیچکس هم ندید که برجام نه تنها هیچ دستاوردی نداشت بلکه خفت و تحریم‌های جدیدتری را هم به ارمغان آورد.

و سؤال اینجاست که چرا همچنان شاهد یک لجاجت برساخته از جانب رجال دولت شیخ حسن روحانی هستیم!؟

منشأ یا منافع این لجاجت چیست که نمی‌خواهد تاریخ را با رخدادهای واقعی آن روایت کند!؟

برجام در دولت روحانی امضا شد و برجامیان هم برایش جشن گرفتند. اما در صبح فردایش ایران با امضای اوباما تحریم شد و به اذعان شخص ظریف در پسابرجام؛ حتی یک حساب در بانک‌های انگلیس هم به نام ایران نشد.

اکنون این آقای ربیعی است که باید به مردم و جوان‌ها توضیح بدهد که از کدام توریسم، کدام سرمایه‌گذاری و کدامین تحول حرف می‌زند!؟

البته مردم باید بدانند که جماعت برجامیان دائما ادعا می‌کنند که اگر هم برجام دستاوردی نداشته به دلیل فشار از بالا و رخدادهایی مثل اشغال سفارت عربستان و مخالفت تندروها با برجام بوده!

این در حالی است که به اذعان تاریخ؛ "بالا" دست برجامیان را باز گذاشت و حتی با سماحت از خطای عبور آنها از برخی خطوط قرمز هم گذشت تا بعداً تاریخ و مردم بهتر بتوانند، بفهمند که برجام ذاتا یک یاخته‌ی بی‌دستاورد بوده یا به دلیل موانع اینگونه بدنام شد!؟

در ماجرای اشغال سفارت عربستان و مخالفت تندروها نیز حرف ساده این است که اولا اگر تندروها قدرتی داشتند پس اساسا اجازه نمی‌دادند روحانی رئیس جمهور شود یا برجامش را در دستور کار بگذارد!

ثانیا آمریکایی که با وجود کشته شدن سفیرش در لیبی اما به روابط با لیبی ادامه داد؛ چرا باید از بابت از اشغال یک سفارت آنهمه با یک کشور کین‌توزی کند!؟

پس واضح است که دلیل بی‌دستاوردی و بی‌فرجامی برجام را باید در جای دیگری جست...

بدیهیست که گزاره‌های پیش‌گفته همچنین به وضوح نشان می‌دهد که برجام دقیقا هیچ ربطی به زندگی آدمیزادی نداشت. زیرا زندگی آدمیزادی با عقلانیت و حقیقت قرین است.

بلکه برجام صرفا اصرار تعدادی پیرمرد مرعوب هژمونی آمریکا بود که میانه‌ای با جوانی و فلسفه و تفکر جهادی نداشتند و زندگی آدمیزادی را مصادف با پذیرش کدخدا بودن آمریکا می‌دانستند!

"برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد" در سایه‌ی آمریکا! / نقش بانیان آشوب در غائله مهسا امینی

*شائبه سفیدسازی "بانیان آشوب"/ چند حقیقت در 2 جمله!

و اما وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ که آقای ربیعی مدعیست ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بوده است!

ما این دلالت را به آقای ربیعی می‌دهیم که فرضا چنین بوده باشد...

پس اینهمه فکت و اشاره‌ی امثال حجاریان و امثال شخص آقای ربیعی در قبل از اغتشاشات 1401 درباره ادامه‌دار بودن آشوب در ایران، عام‌البلوی بودن جامعه ایرانی و کشتی تایتانیک بودن ایران چه نقشی در این میان داشته‌اند!؟

حکما آقای ربیعی به دلیل سوابق امنیتی و اجتماعی که داشته، نمی‌تواند مدعی بی‌اثری این القائات و اصرارها باشد!؟

مجمل اینکه همین رامشگری‌ها و همین دعوت‌های رنگارنگ مردم و جوانان به خیابان‌ها طی 12 سال گذشته و اصرار آقایان به اینکه چاره هر مشکلی در "خیابان" است؛ توانسته جامعه ما را عام‌البلوی کند و متأسفانه مادام که پای "جهاد تبیین" بصورت اصولی و ایضا نگاه امنیتی معتقد به اثرات سوء این رامشگری‌ها در میان نباشد؛ هرازگاهی باید شاهد وقوع بلوا باشیم.

مردم باید بدانند آقای ربیعی فردی است که پس از اغتشاشات آبان 98 به صحنه آمد و اگرچه یک مقام بلندپایه دولت روحانی بود اما در یک یادداشت نوشت: "حکایت همچنان باقیست"!

و البته به این فکر نکرد که وقتی یک مقام رسمی دولتی با ادبیات حمایتگرانه برای اغتشاشگران می‌نویسد: حکایتتان باقیست؛ پس اغتشاش مجددا تکرار خواهد شد. در صورتی دیگر و به بهانه‌ای دیگر.

فلذا جز همین سابقه نمی‌توان و نباید دلایل دیگری برای اغتشاشات تراشید زیرا رؤیت این قبیل دلیل‌تراشی‌ها شائبه سفیدسازی بانیان آشوب را تقویت می‌کند.

به هر روی به قول "ابراهیم اصغرزاده"؛ رخدادهای مرتبط با سیاست هرگز در خلأ رخ نمی‌دهند! برای همین نمی‌شود که علل واضح برخی رخدادها و عوامل پدیدآورنده آنرا به کناری نهاد و از دلایل برساخته سخن گفت.

ربیعی دو جمله بیشتر نگفته است اما حقایق زیادی را آشکار کرده است...

***

1_https://www.etemadonline.com/tiny/news-621101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 136
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • م IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    22 41
    وضع زندگی مردم را نمی‌بیند ربیعی راست گفت ولی خیلی ها نمی‌فهمند
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      17 4
      خائنین چون محاکمه نشده اند زبون دراز وطلبکار هم شده اند دولت مردان دولتقبل به علت نابود کردن صنعت هسته ای کشور وفلج کردن اقتصاد کشور وپیشرفت وتوسعه باید محاکمه می شدند که متئاسفانه تاکنون خبری ازمحاکمه آنها نیست
    • بختیاری IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      15 2
      آخه شما دروغگویان نوکر کدخدا اگر عرضه کاری داشتید یا دستاورد واقعی که گوش فلک را کر میکردید نه اینکه به کُنج مطبخ جسته و گرا خیابان بدهید به امید بازگشت به قدرت از طریق فریب بعضی جوانان ازهمه جا بیخبر !! خواب خوش خدمتی و نوکری کدخدا تعبیر نخواهد شد.حتی بیسوادان مملکت با حقه ها و دروغگویی های شما آشناهستند.
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      8 1
      اینها آمریکا را کدخدا که هیچ که خدا میدانند
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      11 1
      منظور ربیعی از زندگی مثل آدمیزاد و البته نه خود آدمیزاد به این جهت است که اصلاح طلبان تهوع آور مردم را شبیه آدمیزاد می پندارند نه خود آدمیزاد! تقریباً تو مایه های لیبرالیسم داروینی که میمون ها را شبیه آدمیزاد می داند!!!!
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      11 1
      وضع زندگی مردم نتیجه دولت بی تدبیر و نا امید و شاخ حسن و تیم لیبرال فاشیست و آمریکایی او از جمله علی ربیعی است .
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      27 0
      حقه بازان نجومی ، سرمایه های صهیونیستی
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      15 1
      ربعی با خونه 200 میلیاردی راست گفته خخخخخخ شما ماهی گلی ها بازم میرید به این جماعت دزد رای میدید
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      15 1
      شما می فهمید. ربیعی سخنگوی دولتی بود که بعد از ۸ سال که رفتند، قیمت خونه،‌ قیمت ماشین، قیمت اقلام دیگه زندگی مردم بعضی ۱۰ برابر، بعضی بیشتر از ۱۰ برابر شد. ۸ سال وقت و فرصت کشور رو پای برجامی سراسر خسارتی ریختند که نتیجه اش چیزی نشد جز تحریم های بیشتر. حالا با اون فاجعه مدیریتی که راه انداختند، چطور به خودشون دوباره جرات اظهار نظر میدن.
    • اس SE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      4 0
      قسمت اینها همینه که خودشون رو مسخ کنند و هرگز نفهمند الله خدای خالق مقام انسانیت را به عمل در راه خدا و توکل به او متصل کرده.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      8 1
      . سید ابراهیم رئیسی،. بدون FATF و برجام هم  60 درصد غنی سازی کرد،.و آمریکا را مجاب به پذیرش آن کرد ، هم قرارداد تجاری قطعی با چین امضا، هم فروش نفت را به 3 میلیون بشکه در روز رساند ، هم، موشک های هایپرسونیک و خرمشهر ساخت، هم تمام پروژه های نیمه تمام را  راه انداخت،. هم بسیاری از مراکز تولیدی تعطیل شده را راه اندازی کرد  هم ،منافقین را بیچاره  و متفرق کرد، هم اعراب، نوکر غرب، را تسلیم کرد،  هم با پشتیبانی نظامی از روسیه قدرت ایران  را  به جهان نشان داد. هم عضو،. سازمان های مهم،. شانگهای و بریکس شد، هم روابط تجاری و اقتصادی با همسايگان را تثبیت کرد،. هم در حیاط خلوت آمریکا در آمریکا جنوبی از نظر سیاسی و اقتصادی نفوذ کرد،. و هم آتش را به جان إسرائيل و فرانسه انداختی
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      9 1
      هموطن گرامی ! شاید سن و تجربه شما اجازه ندهد امثال علی ربیعی را به خوبی بشناسید ایشان و قبیله اش تا زمانی که قدرت دستشان بود با تفکر ضعیف کشی و رعیت آزاری مملکت را اداره کردند و حال در مرز ۸۰ سالگی و فرتوتی ناگهان عابد و زاهد شده اند و دلسوز فقرا و توده ملت !! قلب امثال من که اجحاف وظلم اینها را در دهه ۷۰با گوشت و خون خود دیده ودرک کرده ایم با دیدن چهره شان خون میشود! اظهارات سراسر دروغ و نمایش او که هیچ !!!
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      5 2
      لعنت به برجامچای و برجامچاییان
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      2 0
      برجام یعنی طوق بردگی بر گردن ملت ایران که نوکیسه های اصلاحات و غرب از ملت بهره کشی کنند
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      ربیعی وقتی دنبال ادامه اغتشاشات هست پس منافقی بیش نیست
    • سعید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      1 0
      به نظر ربیعی و رفقاش زندگی غرب زده زندگی ادمیزاد است زندگی تحت امر شیطان بزرگ نه زندگی تحت امر خداوند
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      1 1
      این اطلاحطلبان با ضد انقلاب انطرف اب چه فرقی دارند
  • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    18 9
    برجام یعنی دشمنی سوری با امریکا.چاپیدن ملت به اسم دژمن.اگر امریکا دشمن هست پس این همه اقا زاده(... زاده) تو امریکا چه غلطی می کنند.
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      7 1
      برجام یعنی ناندانی
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      3 0
      اگه اقازاده بدت میاد پس چرا تو تلگرام هر چی بهت دستور میدن انجام میدی
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      3 0
      پس چرا اقازاده ها خارج نشین مثل اقازاده خاوری تو کانادا تو راه پیمایی زن زندگی بودن همه هم کنارشون راه میرفتن مثل ماهی گلی برید ببیین این امریکا دوست نانازی هست رو کی تو مغزتون کرده بگم بهت همون اقازاده ها ماهی گلی نباش والی 4 ماه دیگه قراره بری به روحانی با اون خسارت های فراوان رای بدی
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      1 0
      اگه دقت کنی آقازاده ها هم گول وعده زندگی آدمیزاد ها رو خوردند و رفتند آمریکا مثل آدمیزاد زندگی کنند و والدینشون رو توی این زندگی حیوانی رها کردند حالا والدینشون هم هوس اون زندگی رو دارند ، عجب حیوانهای نفهمی هستند !
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    12 7
    تا پیش از رفتن حسن روحانی و تیم نحس او در مغازه ها مردم او را ملعون خطاب می کردند. دولتی ها از شش ماه قبل از پایان دولت حسن روحانی می گفتند دولت کرکره را پایین کشیده. مشهور است حسن روحانی در سرکشی زلزله سر پل ذهاب صبحانه خاویار به شکمش ریخته و برای تشک خوابش هواپیمای کشور و خلبان کشور را معطل کرده تا تشک او را به استان محل خوابش ببرند. ملعون برازنده او و دار و دسته بیگانه‌ی اوست.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      1 0
      آفرین من بدون تشک و بالشم خواب نمیروم
    • مقدس IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 0
      زندگى زيرسايه همجنس بازان كوكائينى جنايتكار لياقت امثال تو وطن فروش بى وجود هست
  • 😛✌️ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    8 4
    آره یادمه، ربیعی مگه میشه از یادها بره: همون که گفت به سر و بدن معترضین بحران عمدی بنزین به عمد شلیک کردیم خوب کردیم، به پای عابران هم شلیک میکنیم چرا که نه. همون ربیعی نه؟ گاومیش خبیث ملعون لندن.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    6 2
    چاره مشکل این گروه البته در خیابان است😋گیوتین.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    9 3
    این ربیعی قرار بود بره بلوچستان ، کمکیار مردم باشه... چی شد؟؟؟
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    6 2
    یه کم همین ربیعی را بچزانید لو میده تورم کار خودشونه. شک نکن
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    8 3
    چقدر کثیف بازی میکنن این ایادی لندن، چقدر کثیف ، پیف ، هم بحران و اختلاس و تورم و اغتشاش هم طلبکارن همیشه. گروهی که سیاستهای کلان و آرمان‌های انقلاب را قبول نداره اصلا حزب محسوب نمیشه.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 2
    التزام عملی که نداشتد، اینک التزام کلامی هم ندارند.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    9 1
    آقای ربیعی برای مردم که زندگی نگذاشتی،!!!خودت و تیمت هم که آدمیزاد نیستید. چون شما مصداق این بخش از آیه قرآن مجید ( بِها أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ.) هستید.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    8 2
    علی ربیعی منفور و فتنه گر منافق باید برای خیانت ها و خباثتهایش محاکمه شود در عوض زبان درازی می کند.! خوک کثیف..
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 8
    غیر برجام هم یعنی فلاکت و بدبختی و نکبت
  • حجت جوادی شیرازی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    9 1
    آدمیزاد از نظر این طيف یعنی زیر سایه کدخدا( امریکا) نفس کشیدن
    • رمضانعلی محمدیان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      2 0
      بسم الله. زیر سایه نه زیر چکمه امریکا هرچند ملت خودش زیر همون سایه هم امکان نفس کشیدن نداره همه یه چوری جورج فلوید هستن این جناب هم اول باید آدمیزاد و زندگی را تعریف کنه اگه منظور خوردن و چریدن است که اگر کدخدای اینها بیل زن بود یه بیل به ملت خودش میزد بگذریم از اینکه فیلد مارشال اینها ظریف نمیدونست تو برجام چی نوشته شده گفت مترجم کرده تو پاچهام حالا ارباب چی ها کرده تو پاچه ملت بواسطه اینها بگذریم
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 1
      اگر نظم جهانی را آمریکا می دانید چرا از سازمان ملل خارج نمی شوید ؟؟؟ چرا مواد اولیه داروها همه از آمریکا می آید . چرا شما اینقدر چپ گرا شدید .شما با کمونیستها چه فرقی دارید ؟
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      0 1
      برای رفاه مردم و داشتن زندگی آباد باید از تقابل با دنیا دست کشید.بحث تسلیم شدن نیست
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      آقای رمضانعلی! با جوگیری حرف نزن! همه جرج فلوید نیستند!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    6 1
    لعنت به هرچی اشغال طلبه
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 0
    ادمیزاد از نگاه این جماعت پررو پر مدعا با ادمیزاد از دید مردم با عزت وشیعه امیر المومنین ع ایران زمین تا اسمون فرق داره .فقط عزراعیل از پس رو زیاد این دروغگویان بر مییاد .برید از خجالت بمیرید 🤮😈
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 7
    شما حاضرید سایه روسیه زندگی کنید ولی در سایه آمریکا زندگی نکنید؟
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      1 0
      ما دوس داریم در نور حق زندگی کنیم در استقلال، نه زیر سایه سلطه جویان
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 1
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن کار به اینجا نمی کشید
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    وقت ساخت ایران قوی است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ...
  • FR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    7 0
    باند مافیایی بنفش خطرناک ترین شرایط را برای کشور بوجود آوردند هنوز هم دست بردار نیستند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 1
    جناب ربیع شماوامثالهم نوکر صهیونیستهای حرام هستید بنابراین شرف وغیرت ندارید دنبال تسلیم ذلت حقارت ونوکری هستید خاک برسر جاهلتان
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    واقعیت اینه برجام در مجموع چیز بدی نیست ولی باید دولت نیرومند سر کار باسه تا بتونه از اون درست استفاده کنه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 2
    در مورد اظهارات ربیعی فقط می توان گفت این جماعت برای موجه نشان دادن خود حاضرند به جهنم بروند زندگی آدمیزاد از نظر ربیعی یعنی تسلیم و زانو زدن در مقابل امریکا و غرب عجبا از این جماعت که در ظاهر ازحاکمان جمهوری اسلامی بوذند و باطن ظاهر شده ان ها موجوداتی لجوج برای حفظ قدرت خود
  • DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    "برجام یعنی زن زنندگی آقازادگی
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    برجام یعنی معمله یعنی دستمزد غرب برجام یهنی رسیدن غرب به خواستههای دههاسال دنبال کرده
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 1
    برجام یعنی فریب مردم برای کسب رای
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    برجام یعنی بازی برد برد. یکسوی ان شیطان وطرف دیگر کدخداپرستان وطن فروش.برجام یعنی هشت سال ویرانی
  • امیر12 IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 1
    لعنت خدا بر دولت جاسوس انگلیسی بی تدبیر. نفرین من نوعی از این مردم رنج دیده پشت تو و امثال توست. محاکمه فریدون خواسته مردم هست.
  • محمدایوب IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 0
    مشرق عزیز خواهشاً منعکس کن این بی شرف ها آنقدر پررو هستند که قابل وصف نیست
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    با سلام ربیعی و دوستان وی دستاورد حلقه کیان و مناقشه تئوریک نسبت دین و سکولاریسم در دهه شصت است. کیانیان به این نتیجه رسیدند که دین نمی تواند جامعه را اداره کند و محتوی و تجربه تاریخی امکان مناسبی برای اداره جامعه است. این برداشت کیانیان را دچار التقاط کرده و از یک آلودگی فکری برخوردار شدند. البته این آلودگی فکری یکی از گلوگاه های نظام سیاسی است. با پیروزی انقلاب اسلامی دین و ولایت و اسلام مجددا در عرصه سیاست ورزی تجدید حیات نمود و بدین ترتیب یک دوره تمدنی جدید از ایران و در متن ج اا تبلور پیدا کرد. اشاعه تفکر دینی و تولید محتوی در ابعاد و عرصه های مهم یکی از رسالت های بنیادین نطام سیاسی است. اما در جریان حیات سیاسی دانش، فکر و محتوی سکولاریته در نهاد دولت مبنای کار قرار گرفت و بدین ترتیب مناقشه بسیاری جدی در این باب شکل گرفت. کیانیان با برداشت التقاطی در وسط این تحول در واقع به سود مدرنیته حکم صادر کرده و در تقابل با کلیت اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفتند. این فتنه یک بلوای عام است.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 1
    علی ربیعی "برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد" در سایه‌ی آمریکا! / رضا نصری: اگر برجام نبود، عضویت ایران در شانگهای میسر نمی‌شد بعضی حرفهای اصلاحاتچی‌ها مشابه پماد ضد سوختگی است تا سوزش‌ از پیشرفت های کشور در این دولت را کاهش دهد
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      1 2
      دارید پز عضو شدن در پیمانی را می دهید که محور آن چین کمونیست است .کسانی که مذهب را افیون توده ها می دانند.
  • زهرا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    برجام بد!برجام خسارت!شما که تو مجلستون پاره کردین اتیش زدین و... !خوب تمومش کنید همین دیگه دنبالش نگردین بیخیالش بشیت!چرا هرروز پیغام‌پسغام میدین! مستقیم غیرمستقیم!!
  • DE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    برجام یعنی برد برد یعنی همه چیز را برد یعنی همه چیز را برد خورد . برجام یعنی کودتای اصلاحطبان به کمک امریکا علیه نظام ایران . خواستند برجام چای را تحمیل کنند و با برداشت چند صد تحریم آبکی و الکی و نه تحریمهای اساسی جشن پیروزی و شانتاژ راه بیندازند و سر ملت را شیره مالیده .تمام دولت و مجلس و ادارات دولتی را تصفیه و دهها هزار نفر را اخراج و اصلاح طالبان و غرب گدایان بهائی ها منافقین شاهی ها تجزیه طالبان را جایگزین کنند و حکومت را پادشاهی و موروثی کرده با آخوند های درباری و انگلیسی اسلام امریکایی را در ایران جایگزین کنند و خون شهدا و تقرب آنان با خدا این نقشه شوم را نقش زمین کرد.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    چرا نمیرن امریکا بذارن ما تو این محیط از نظر اونا بد زندگی کنیم گورشونو گم کنن
  • PL ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    همین برجامدظریف رابه رفراندوم بگذارند
  • TR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    میلیونها نفر از مسدودی اینستاگرام بیکار نشذند و بیکاری بد است.
  • TR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اتحاد خداپرستان (ایران، ارمنستان) درمقابل نژادپرستان
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور است . اگر مردم در مقابل سختیهای همراهی با امام آسایش خیالی را برگزینند و رهبر خود را وادار به صلح با معاویه کنند فردا هم احتمالا در مرحله بعد امام خود را در کربلا و در میانه میدان مجبور به گفتن هل من ناصر خواهند کرد و چنین افرادی صلاحیت و قابلیت زندگی در زمان امام را نخواهند داشت و خداوند ذخیره آخر خود را برای چنین افرادی هزینه نخواهد کرد
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    یکی ازتوصیه برجامیون وطرفداران غرب این است که مگر نمیگویید برجام خسارت است پس چرا دنبال میکنید یابرجام هدیه ای یکطرفه بوده وقرار نیست کدخداچیزبدهد .یاباز منفعت کدخدارا دنبال میکنند که ان حداقل نسیه نقد نشود باید گفت بله برجام نکبت ضرراست ده تومان دادید تا یک تومان نسیه بگیرید اگر دهتومان رابرگردانند ماطلب انیک تومان رانمیکنیم ای خیانت کاران وطن فروش چه کسی جوابگوی خسارتهایی میباشد که شما زدید حال برای حفظ ابروی خود وکدخدا توصیه میکنید ان اندک وعده نسیه هم بنفع ارباب ندید گرفته شود نه کدخدا وشمابایدتاوان خیانت راپس بدید
  • فهیم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    مشکل اینست که امثال ربیعی خودشان را در جمع ادمها می ببیند.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    چگونه میشود خیانتکاران وطن فروش رفیق شیطان .مثل انسان زندگی کنند شما بابرجام کهتوافق باشیطان بنفع قبیله وابسطه وکدخدابود بهانسانیت خیانت کردید
  • برجام مزخرف یعنی خلع سلاح ایران IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    مگر این مردک مزخرفگو همون کسی نیست که در زمان وزارت مزخرفش در وزارت کار در دولت تبخیر امید گفته بود هیچ راهکاری برای حل مشکلات ندارم پس برای چه هی به مزخرفگویی اش ادامه می دهد؟ چیکار کردی برای کشور که هی مزخرف میگی مردک؟ چرا گورت را از فضای رسانه ای کشور گم نمیکنی مردک بی خاصیت بی کفایت به درد نخور ؟
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 0
    گشایش بانکی ناشی از بانک از نظر سیف تقریباً هیچ بود . یعنی خبری از زندگی مثل آدمیزاد نبود .
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    برادر عماد شوما هم؟!!!
  • امیر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 2
    آقای ربیعی یعنی اگر برجام نباشد ما مثل آدمیزاد زندگی نمی کنیم یا تو ابله و کوته فکر هستی یا خائن وطن فروش
  • حمیدرضا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    *** عید سعید غدیر مبارک ..... با اطمینان کامل میتوان گفت متن تحلیل گزارش بالا ثمره بلوغ رسانه ای است ... علیرغم نام و کسوت چند دهه ای آقای دکتر ربیعی که اتفاقا دارای سوابق رسانه ای هم هستند ... اما صحبت های ایشان به بهترین و بالاترین روش پاسخ گویی میشود ... این سطح تحلیل و همراهی کاربر رسانه ای با سواد محل تبریک و خوشحالی ست به برکت این عید بزرگ و تعیین کننده جهان اسلام تا ظهور منجی پیروز و موفق و سربلند باشید .
  • سید فروزان CH ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 2
    مرتیکه احمق علنا به ملت توهین میکند ، چون برجام‌ نیست مثل آدم زندکی نمیکنیم ؟؟؟؟ تا به کی نظام اجازه میدهد این قشر بی غیرت به ملت توهین کنند ؟؟؟؟؟؟؟
  • محمدایوب IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    ربیعی پادو. ام برجام وبرجامیون حاضرند آنچه دارند نداشته اشان را بدهند تا آمریکا دستی بر سرشان بکشد
  • حسین IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    خدا ریشه شما وطن فروشان انگلیسی رو بخشکاند.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    وقتی محاکمه نباشد اینگونه طلب کار می شوند
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    برجام یعنی سوخت ندادن به هواپیمای ظریف همه فن حریف
  • Mohammad IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    حماقت بعضی ها تمام نمی شود.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 2
    آقای ربیعی آدمیزاد، شما و دیگر آدمیزادهای دیگرتان در 8 سال دو دولت قبلی خودتان را اثبات کردید. از فساد آخوندی تا وزیر صمت و برادر فریدون جان.
  • حجت IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    حیف مملکت
  • محمد FR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    سلام این بخش از تحلیل شما ایراد دارد . آنچا که نوشته اید : "آمریکایی که با وجود کشته شدن سفیرش در لیبی اما به روابط با لیبی ادامه داد؛ چرا باید از بابت از اشغال یک سفارت آنهمه با یک کشور کین‌توزی کند " وقتی سفیر آمریکا در لیبی کشته شد دولت مستقر لیبی ان را تایید نکرد و به آن کار ادامه نداد . اما در کشور ما ، مستقل از درست بودن یا نبودن تصرف سفارت ،کار دانشجویان مورد تایید قرار گرفت و برای مدتی طولانی کارکنانش به صورت زندانی نگه داشته شدند. طبعا هر دولتی به این امر واکنش نشان می دهد . ما هم بودیم واکنش نشان می دادیم
  • علی ولی خدا عبا دالله IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    شما که برجام را اتیش زدین پس چرا اینقدر با اندن نام برجام اشفته می شوید
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    آدمی را می شناسنم صبح تا شب مرگ بر آمریکا می گه و همه بدیهارا زایده آمریکا می دونه ولی بدون قرص ها و داروهای آمریکایی یک روز نمی تو نه زنده بمونه . آیا این نفاق نیست ؟؟؟ اگه آمریکا و غرب بد است همه چیزش بد است .
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      0 1
      آمریکا اونهایی رو که نابود کرده چند صد برابر اونهایی که بهشون کمک کرده . و اگر به کسی کمک کنه چند برابرش میدوشه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    آدم های کثیف بی وجود
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    بعد از امضای برجام ایران بود که آمریکا را تحریم کرد و تمام منافع برجام را متوجه اروپا و چین و روسیه کرد .خودرو های آمریکایی از گمرک بر گشتند.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    امثال مفت خورهایی مثل ربیعی دنباله حاکمیت سرمایه داری است. ثبات برای حضور این انگل ها سم است. اصولاً این انگلها نانشان در اغتشاش است.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    آمدن به خیابان و اعتراض مسالمت آمیز حق مردم است
  • علی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    برجام یعنی کاسبی کردن روحانی و دارو دسته اش از مردم ایران .
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 1
      ترامپ پاره مبکنه ربیعی داره رفو‌میکنه عباد‌ملت ما بقول حضرت امام ره از امت رسول خدا جلوترند خجالت نکشیدی مردک
  • US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    غربزده ها از غربی ها مزخرفتر، حال به هم زنتر و بد بو تر هستند.....
  • US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 2
    چه عواملی باعث می شود چنین افراد فتنه طلب و سمی در یک کشور انقلابی و اسلامی بتازند....
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    کسی که خودش را بخواب بزند هر گز بیدار نمی شود
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    هشت سال مردم رو بدبخت کردن این جماعت
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اگر تندروها قدرتی داشتند پس اساسا اجازه نمی‌دادند روحانی رئیس جمهور شود یا برجامش را در دستور کار بگذارد!....
  • داوود IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ربیعی یک در حادثه سانچی دست رو دست گذاشت و اشک تمساح ریخت و هیچ قدمی بر نداشت، تازه بعد یه هفته که وقت گذشته بود از خواب بیدار شد.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    نه اینگه الام مثل ادمیزاد زندگی می کنیم
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    اینکه حیوان هایی مثل اصلاح طلبها آرزوی زندگی آدمیزاد دارند از محالات و عجائب روزگاره !
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    برجام‌یعنی عقب راندن توان هسته ای ایران و معطل نگه داشتن یک کشور با تمام ظرفیت هایش.برجام یعنی پل اول بدای خلع سلاح ایران.بدجام هیچ تحریمی رو باز نکرد بلکه بر تحریم ها افزود وقتی ما یک اهرم قدرتمون رو دادیم رفت.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 1
    اگر برجام اژدها شود و تمام دوستداران خودش رو ببلعد باز هم از دل آن اژدها ندا می‌شنوی که جانم برجام هورا برجام خوارج همیشه خوارجند.
  • BE ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    آخه یکی نیست به این بی شرفها بگه مگه شرط غربیها را قذافی قبول نکرد چه بلایی سر لیبی آوردند چرا این بی ش ها میخواهند بلایی که سر لیبی وعراق وافغانستان آمد سر ایران بیاد زهی خیال باطل ایران سرزمین فرزند انسان وشیران است نه شغال وکرکس وروباه
  • کارمند ساده IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    او یک فرد امنیتی مظلوم نما است که می خواهد خود را از خ ی ا ن ت تطهیر کند....و تو خود بخوان حدیث ....
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    شما که پیام ما را منتشر نمی کنید اما می گویم اگر شیعه گری مثل شما بود همان صد سال اول منقرض شده بود .رفتار سیاسی شما شبیه فرقه خوارج است. نه شیعه دوازده امامی شما چیزی از تقیه و مصلحت سنجی نمی دانید رفتید با قوی ترین کشور دنیا که اگر اراده کند ایران که سهل است همه دنیا را پودر می کند سر شاخ شدید .
  • ایرانی با غیرت IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 1
    اگر بخواهیم با زبان ساده برجام را برای ملت و افراد کف خیابان توضیح دهیم که قابل فهم و هضمش ساده باشد باید گفت " برجام جفت پوچ " !
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    آقا أین که یک عده چیزی را توصیف کنند توصیفشه دیگه....
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    حال مردم از بی کفایتی دولت ها دیگه داره بهم میخوره . دلار چنده ها چرا خفه شدید میوه چنده چرا خفه شدید گوشت چنده مرغ چنده چرا خفه شدید همش وعده همش دروغ خدا بزنه تو کمر همتون له زمین گرم بشینید
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    چرا حرف های آدم های وازده را انتشار می دهید؟ مگر در حلال خدا حساب نیست. حرف های این نوکران غرب، سمّ در کالبد جامعه ی اسلامی است. انتشار حرف های نادرست و منتشرکردن افکار گژ فکران، کار ناپسندی است.
  • هادی بهمنی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    آخر نکته مهم این هست که بدون برجام هم کاری از دستتون ساخته نیست. ادامه‌ی روند فعلی نتیجه ای جز تخریب آخرین قله های اقتصاد ،فرهنگ، بنیاد خانواده و .‌. ندارد.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    از ربیعی اصلاح طلب مدافع برجام تیم روحانی بیش از این انتظار نمیره
  • ناشناس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    آدمیزادی مانند شما .
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 1
    برجام و رابطه با آمریکا رو به رفراندوم بزارین
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    برجام مرد دیگر برجامی وجود نداردبرجام دست پخت روحانی بود
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    بروید گم شید جماعت مزخرف دارو دسته شیخ بنفش حسن روحانی یاد تان هست جهانگیری با کفش رفته بود داخل چادر زلزله زده گان کرمانشاهی
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    یاد تان هست جهانگیری با کفش رفته بود داخل چادر زلزله زده گان کرمانشاهی
  • فرزاد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    این اقایان با چشمهای خود و با تمام وجود دیدند که برجام یک تعهد یک طرفه بود و در قبال امتیازهایی که به طرف غربی دادیم نه تنها تحریمها لغو نشد بلکه بیشتر هم شد این را هم دوستان دیدند هم دشمنان دیدند هم خود بانیان داخلی برجام و هم هشتاد و پنج میلیون ایرانی دیدند منتها کسی که نتایج خسارت بار برجام را که مثل روز روشن است را نمیبیند در واقع خود را به ان راه زده و به جلو فرار میکند برای اینکه جوابگو نباشد با این جور افراد منطقی حرف زدن اصلاً فایده ای ندارد مثل اب در هاون کوبیدن.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    زمان روحانی تموم شده الان دریابیدتوروخدا
  • امید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    یکی نیست به اینا بگه برام قبول کردید تمام هست و نیست مملکت به باد فنا دادید بعد یار شفیق شما آمریکاییها زدن زیر همه چی آخه با چه رویی می آیید از این فرداد ننگین تعریف تمجید میکنید
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    رو و باندش توی همه چیز نجومی هستند در اختلاس در دروغگویی در خیانت در جاسوسی در تحلیل های غلط و ...
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 2
    توله سگ غربی ها به تمام زندگی کمونیستهای ضد خدا ارزش دارد
    • منصف IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      معلومه تو یک فسیل زنده واقعی هستی که هنوز توی دوران کمونیسم زندگی میکنی، اخر ادم حسابی کمونیسم سالهاست که از بین رفته و در حال حاضر کافرترین و ضد خدا ترین حکومتها همین غربیها و امریکای لیبرال هستند، انها توی روز روشن در سوئد که از اقمار امریکاست قران را اتش میزنند دیگر چه دلیلی محکمتر از این میخواهید که باور کنید امریکا و غربیها ضد خدا و نجس هستند، ولی پوتین این کار غربیها را محکوم کرد(جدا از اینکه بخواهیم شخص پوتین را تایید یا رد کنیم) ایا شما واقعاً درد دین دارید؟ اگر راست میگویید چرا خدا را ول کرده اید و به کدخدا چسبیده اید؟
  • US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 2
    رفراندوم بزارین
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    احراز صلاحیت شدن هربار🤔لابد جنگ زرگریه
  • احمد SA ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    مقصر ق ق هست که اینا جرات جسارت دارن
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    ربیعی خدا نابودت کنه
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    از درون سیاست مداران اگر دنبال احمق ترین آنها بگردی بهتر از تو پیدا نمی کنند
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 2
    وقتی نظرمیذاریم نمی زاریدمتاسفم فقط کسایی که بدون هدف ‌و طرفدارانه نظر میزارن اونم چون دارندنفعی بهشون می رسه رونظرشون رومیزارید
  • سید فروزان CH ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 2
    ربیعی ،حیوان خودت هستی و دوستان اصلاح طلبت ، احمق دنیا عوض شده ، جهان شما غربکدایان (امریکا ،انکلیس فرانسه ) دیکر اعتباری در دنیا ندارند
  • م IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    به جای نشر این حرفها اگر میتوانید برجام را آتش بزنید
  • هالو IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    اگر یکبار با چشم باز اوضاع جامعه کنونی را نظاره کنید کشتی تایتانیک غرق شده را می بینید که گروه ارکست آن مثل شما هنوز دارند می نوازند
  • BE ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لنگه کفشم تو برجام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس