کد خبر 1498041
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
روزنامه کیهان

گفت: از قرار معلوم بار دیگر شیطان از زبان جرج سوروس و نتانیاهو، پیاده‌نظام خود را برای مقابله با اسلام فراخوانده است !

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بعد از آن که خاتمی ضرورت حجاب را انکار کرد و با استناد عوام‌فریبانه به کلام «لا اکراه فی‌الدین»، انجام همه احکام اسلامی را هماختیاری ! دانست، حالا خانم منصوری دبیرکل حزب مدعی اصلاحات گفته است هر نوع اجباری تحت لوای دین باطل است !

گفتم: لا اکراه فی‌الدین به معنای آن است که در پذیرش دین اجباری نیست ولی کسی که اسلام را پذیرفته است باید به قوانین و احکام آن تن بدهد. اگر این‌طور نبود آن‌همه آیات قرآن درباره ثواب و عقاب چه مفهومی داشت ؟!

گفت: در کلام خدا آمده است «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَهًَْ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَیٰ أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ... سرانجام کسانی که به کارهای زشت و پلید روی آوردند به آنجا کشید که آیات خدا را تکذیب و تمسخر کردند».

گفتم: از کسانی که جرج سوروس صهیونیست را پیشوای خود می‌دانند و نتانیاهو آنها را «سرمایه اسرائیل در داخل ایران» معرفی می‌کند و آنها نیز جرأت تکذیب آن را ندارند چه انتظاری هست؟!

گفت: از قرار معلوم بار دیگر شیطان از زبان جرج سوروس و نتانیاهو، پیاده‌نظام خود را برای مقابله با اسلام فراخوانده است !

گفتم: یارو در بیابان دست به کار بسیار زشت و پلیدی زد و بعد از آن که به او اعتراض کردند که نمی‌دانستیم تا این اندازه پست و پلید هستی، گفت؛ لعنت بر شیطان ! همانجا شیطان ظاهر شد و گفت؛ مردک، لعنت بر خودت ! من تازه این کار پلید را از تو یاد گرفته‌ام !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    مخالفت این جماعت اصلاح طلب با بحث حجاب ادم یاد مخالفت ضد انقلاب با قانون اسلامی قصاص در اوایل انقلاب می اندازد
    • محمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      سلام بعضی حتی مطلب رو نمی خونن ونظر میدن.میگه وقتی اسلام رو پذیرفتی (یعنی چه تو خانواده مسلمون به دنیا آمدی یا در خانواده غیر مسلمون به هر حال پذیرفتی )از اینجا به بعد باید به احکام اسلامی مقید باشی.
  • شریفی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 1
    جناب آقای دکتر خاتمی نمی دانستند قبل از هر سخنرانی باید مطالب را به نظر کیهان و عقل کل کشور شریعتمداری برسانند و اجازه بگیرند.
  • رضا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 1
    این صفحه گفت و شنود کیهان حقیقتا خوب سر و تن رسواهای داخلی و اجنبی رو شستشو میده، دمش گرم. حالا فردا خاتمی میره شکایت میکنه! آب زیرکاه دودوزه باز
    • فاطمه دهباشی زاده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      2 0
      عالی بود✌
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      1 1
      تو ایران چند میلیون مسیحی و یهودی و زرتشتی زندگی میکنند .تازه وقتی یه نفر تو خانواده مسلمان به دنیا اومده دلیل بر این نمیشه که حتما خودش مسلمان باشه .همین طور که خیلی ها تو خانواده مسیحی دنیا اومدن و بعد ها مسلمان شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس