کد خبر 1496519
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
چی کوفت کردی؟! (گفت و شنود)

گفت: در جریان جنگ ۸ ساله، آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه‌ای آن در اوج قدرت بودند و ایران تقریباً دست خالی بود ولی امروزه طرف مقابل با ضعف فراوان روبه‌روست و ما از اقتداری مثال‌زدنی برخورداریم.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفته است؛ گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است!

گفتم: مگر تا به حال نبود؟! آمریکا و متحدانش ۸ سال با ایران جنگیدند و در حالی که همه توان خود را به میدان آورده بودند، هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

الان هم اگر کمترین احتمال موفقیت می‌دادند، در استفاده از گزینه نظامی کمترین تردیدی نمی‌کردند!

گفت: در جریان جنگ ۸ ساله، آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه‌ای آن در اوج قدرت بودند و ایران تقریباً دست خالی بود ولی امروزه طرف مقابل با ضعف فراوان روبه‌روست و ما از اقتداری مثال‌زدنی برخورداریم.

گفتم: افسر راهنمایی ماشینی را که کج و کوله می‌رفت و تعادل نداشت، متوقف کرد و دهان راننده را بو کرد و پرسید؛ عرق کوفت کردی؟! گفت؛ نه قربان! پرسید؛ پس این بوی گند عرق چیه که از دهنت بیرون میاد؟

گفت؛ از بس حرف مفت زدم دهنم عرق کرده؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    2 1
    امریکا ومتحدانش هیچ غلطی نخواهندکرد
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 1
    د امریکاییها وقتی اسلحه پردارند رجز میخوانند وقتیخالی شد هم باز رجز میخوانند ومعتقدهستند اسلحه خالی هردو امیترساند حال که قرار است من بترسم بگذار حریف راهم بترسانم اما الان شرایط کاملا فرق کرده خشاب ماپرتر از یانکیها ست خطا کنند اول دردانه انها دود وبرهوا خواهد رفت بعد نوبت انها میشود که دیوار پنج متری دور خودشان بکشند
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • ... IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    شما ابلیسان تمام گزینه های روی میز زیر میز چپو راست میز میز همسایه هارو رو کردین ولی نتونستین هیچ کود انسانی بخورید تا زمانی که اسم امام زمان رو این کشوره سید علی رهبره و واژه شهادت در قلبو جانمان هک شده شما هیچ غلطی نمیتونید بکنییییییییییید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس