کد خبر 1499122
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
مگه کوری؟! (گفت و شنود)

گفت: چرا غربگراهای داخلی از سفر رئیس‌ جمهور به ونزوئلا، ماتم گرفته و اخم‌های‌شان توی هم رفته و گروهک‌های اپوزیسیون فراری، از عصبانیت مثل اسفند روی آتش جیلیز و ویلیز می‌کنند و بالا و پایین می‌پرند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چرا غربگراهای داخلی از سفر رئیس‌ جمهور به ونزوئلا، ماتم گرفته و اخم‌های‌شان توی هم رفته و گروهک‌های اپوزیسیون فراری، از عصبانیت مثل اسفند روی آتش جیلیز و ویلیز می‌کنند و بالا و پایین می‌پرند؟!

گفتم: چرا عصبانی نباشند؟! موفقیت‌های رئیسی بدجوری اعصاب آنها را به هم ریخته است‌.

گفت: حق دارند! غربگراهای داخلی می‌گفتند دنیا در آمریکا و چند کشور اروپایی خلاصه می‌شود و منتظر بودند اجازه آب خوردن مردم هم از آن‌جا بیاید! و حالا می‌بینند که دولت جدید بدون برجام و FATF از ده‌ها سنگر عبور کرده است و اپوزیسیون خارج‌نشین هم که زیر دُم آمریکا لانه کرده بودند حالا می‌بینند این حیوون زبون‌بسته از ترس رَم کرده است و...

گفتم: خبرگزاری‌های غربی هم با وحشت نوشته‌اند جمهوری اسلامی بعد از حضور نظامی در منطقه و روابط اقتصادی با همسایگان خود و ‌شانگهای و بریکس حالا به پالایشگاه‌سازی فراسرزمینی در آن سوی دریاها در کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا و... رسیده و میلیاردها دلار به ایران سرازیر می‌کند.

گفت: هفت پشت آمریکا و اروپا و پادوهای داخلی آنها هم به ذهن‌شان نمی‌رسید که از کجا ضربه می‌خورند!

گفتم: راهزنان به قلعه‌ای حمله کرده بودند. یکی از بالای قلعه سنگی‌ انداخت که به ملاج رئیس ‌راهزنان خورد و او را نقش زمین کرد و درحالی که خون از سر و صورتش جاری بود به نگهبان قلعه گفت؛ مگه کوری؟! سپر به این بزرگی رو نمی‌بینی که وسط مَلاجم می‌زنی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 2
    آره جون عمت اگه قرار بود میلیاردها دلار به کشور سرازیر بشه زمان سفر احمدی نژاد به ونزوئلا که 12 سال پیش بود تا حالا سرازیر شده بود
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    ما باید یک پایگاه بزرگ چند صد هکتاری از ونزوئلا بمدت 99 سال (یا حداقل) 50 سال اجاره کنیم برای ایجاد یک پایگاه موشکی نزدیک خاک آمریکا. رژیم کثافت آمریکا دورتادور ایران پایگاه زده. چیزی که عوض داره گله نداره.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 1
    والا ما از ادغام ایران در سوسیالیسم جهانی نگرانیم کشورهایی مثل چین کره شمالی کوبا ونزوئلا و روسیه که به غارت طبقه حاکم علیه ملت اعتقاد دارند و اسمش رو سوسیالیزم گذاشتن
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    ساعت 10 و نیم صبحه و کم کم دیگه باید کار رو شروع کرد!!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس