کد خبر 1489648
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
لیبرمن: تحمل یک حزب الله دیگر در جنوب اسرائیل غیر ممکن است

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی گفت: وجود یک حزب الله دیگر (جنبش حماس) در جنوب فلسطین اشغالی (غزه) غیر قابل تحمل و پذیرش است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری فلسطینی«سما» آویگدور لیبرمن روز یکشنبه افزود: حماس در اتاق عملیات مشترک در کنار جهاد اسلامی نشسته بود و این گروه است که قواعد بازی را تعیین می کند و هزینه‌ای نیز نمی‌پردازد.

وی اضافه کرد: حماس بدون هیچ مانعی در حال توسعه توان خود است و تا سه سال دیگر به یک حزب الله دیگر در جنوب اسرائیل (نوار غزه) تبدیل می شود.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد از سیاست بنیامین نتانیاهو درباره غزه گفت: حماس در حال دقیق و دوربرد کردن موشک های خود است و ما شاهد تشکیل یک حزب الله دیگر در مقابل چشمانمان هستیم و همه می خواهند دوره حکومتشان با آرامش سپری شود.

لیبرمن بیان کرد: ما باید اوضاع را ارزیابی کنیم و بیاندیشیم که آیا امکان دارد بتوانیم خطر حماس را در جنوب از بین ببریم.

وی گفت: حماس به یک ارتش دارای تیپ و گردان تبدیل شده است و همه چشم خود را براین موضوع بسته اند همانطور که درباره حزب الله رفتار می شود.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هفته گذشته با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

منابع خبری شنبه شب و پس از پنج روز درگیری، از آغاز اجرای توافق آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس