قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم

سخنگوی نظامی گردان‌های القدس فلسطین تاکید کرد که این نیروها از لحاظ نظامی در بهترین شرایط قرار دارند.

به گزارش مشرق، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنان روز یکشنبه خود تاکید کرد: ما به ملت آزاده فلسطین و نیروهای مقاومت در هر جایی، این اطمینان را می‌دهیم که رهبران مقاومت، به عهد خود با برادران شهیدشان پایبند بوده و به مأموریت خود در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی، به بهترین وجه ممکن عمل کردند.

وی در ادامه افزود: ما بار دیگر با خون رهبران خود و مبارزان فلسطینی، حماسه‌ای دیگر از حماسه‌های صبر و فداکاری و ثابت قدم بودن در مسیر پیروزی و آزادسازی فلسطین، رقم می زنیم.

ابوحمزه اضافه کرد: نتانیاهوی جنایتکار ترسو، قصد داشت با خون رهبران شجاع ما یک پیروزی برای خود درست کند اما واکنش میدانی ما با یک تاکتیک جدید عمق رژیم صهیونیستی را بیش از هر مکان دیگری به نوار غزه نزدیک کرد.

وی تصریح کرد: حرکت دشمن صهیونیستی به سمت سیاست ترور رهبران مقاومت با هدف پایان دادن به پروژه مقاومت دیگر بی فایده است. رهبران جدید مقاومت، نبرد «انتقام آزادگان» را با یک حمله موشکی به عمق رژیم صهیونیستی به پایان رساندند. این عملیات پیام مهمی در خود داشت؛ ساختار نظامی نیروهای مقاومت فلسطین در بهترین شرایط خود قرار دارد.

ابوحمزه تاکید کرد: شهدای فلسطینی با خون خود پلی برای عبور به سمت آزادی و رهایی از چنگال دشمنمان و دشمن امت و انسانیت، ایجاد کردند. ما بر عهد و پیمان خود با خون شهدا، باقی خواهیم ماند.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی قصد داشت گردان‌های القدس را در انزوا قرار دهد اما گروه‌های مقاومت بدون هیچ تأخیری وارد عمل شده و همگان به تکلیف خود عمل کردند. ما از نیروهای اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین و در رأس آنها برادران گردان‌های القسام قدردانی می‌کنیم.

ابوحمزه در ادامه گفت: خطاب به جهانیان اعلام می‌کنیم که ملت فلسطین هرگز دست از مقاومت برنخواهد داشت. از محور مقاومت به ویژه سوریه و حزب الله در لبنان و یمن شجاع و جمهوری اسلامی ایران و نیروهای سپاه پاسداران و نیروی قدس که قدم به قدم در عملیات انتقام آزادگان در کنار ما بودند قدردانی می‌کنیم.

پیش از این، رسانه‌های عبری با اذعان به قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی فاش ساختند که غرش موشک‌های مقاومت در اراضی اشغالی عملاً طی ۵ روز درگیری حیات اجتماعی صهیونیست‌ها را «فلج» کرد.

شبکه خبری المیادین یکشنبه شب گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی در توصیف عملکرد نظامی ارتش طی پنج روز تجاوز نظامی و موشکی به نوار غزه نتوانستند حجم سراسیمگی و هراس شدید آنان را کتمان کنند.

رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گزارش دادند که طی پنج روز تجاوز نظامی به غزه، نیمی از اراضای اشغالی به تعطیلی کشیده شد و اذعان کردند که «این مسئله کار ساده‌ای نبود».

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    چرانباشه باید هم باشه
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      منظور ؟
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    احسنت . ولی نیاز به اعلام عمومی نیست که ما هم تحریم بشیم
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      شما ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس