کد خبر 1489609
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
تظاهرات یمنی ها در حمایت از فلسطین

مردم یمن در تظاهراتی گسترده در مناطق مختلف این کشور بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.

به گزارش مشرق از رسانه های یمنی، مردم صنعا و دیگر استان های یمن روز یکشنبه در تظاهراتی با عنوان«انتقام آزادگان» با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

این تظاهرات هم اکنون در صنعا پایتخت، صعده، الجوف، تعز، حجه، ذمار، الضالع، المحویت، عمران و الحدیده در حال برگزاری است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در جمع تظاهرکنندگان در صنعا گفت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین و شاخه نظامی آن موفق شد با دیگر گروه های مقاومت در اتاق عملیات مشترک، این نبرد را با اقتدار مدیریت کند.

«احمد عبدالرحمن برکه» افزود: گروه های مقاومت توانستند با اعمال فشار بر دشمن صهیونیستی، آن را به پذیرش شروط مقاومت وادار کنند.

وی اضافه کرد: مقاومت فلسطین، بینی دشمن را به خاک مالید و دشمن از مهارت و تاکتیک های مقاومت در اداره نبرد و تحمیل قواعد جدید درگیری تعجب کرد.

برکه تصریح کرد: موشک های مقاومت، خانه ها را برسر صهیونیست های اشغالگر ویران کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت:ادامه بمباران شهرک های صهیونیست نشین تا چند ثانیه پیش از آتش بس، نشانه توان نظامی مقاومت در ضربه زدن به دشمن غاصب تا نابودی کامل آن است.

وی با تقدیر از ملت و رهبران یمن در دفاع از ملت فلسطین افزود: اطمینان دارم که اگر امکان داشت، عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب ملت یمن و همه مردم این کشور سلاح خود را برمی داشتند و برای جهاد به فلسطین می رفتند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هفته گذشته با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

منابع خبری شنبه شب و پس از پنج روز درگیری، از آغاز اجرای توافق آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس