کد خبر 1489452
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
لیبرمن

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به قدرتمندتر شدن نیروهای مقاومت در جنوب، گفت که در شرایط توالی جنگ‌ها [در اراضی اشغالی] نمی‌توان زندگی کرد.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اشاره کرد که ساکنان اراضی اشغالی از شمال و جنوب تحت محاصره نیروهای مقاومت قرار دارند.

بنابر گزارش امروز (یکشنبه) شبکه «المیادین»، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ اخیر در اراضی اشغالی فلسطین گفت: «نمی‌توان بین این جنگ و آن جنگ زندگی کرد.»

آویگدور لیبرمن که در ادامه اظهارات خود به صورت ضمنی به توانمندتر شدن نیروهای مقاومت در جنوب فلسطینی اشغالی اشاره کرد، افزود: «ما نمی‌توانیم حزب‌الله دیگری را در جنوب تحمل کنیم.»

ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد سه‌شنبه هفته گذشته، اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «سپر و پیکان»، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات این رژیم به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد. با میانجیگری مصر و قطر، دیشب، آتش‌بس برقرار شد و آرامش به نوار غزه بازگشت.

«ستاره داوود سرخ» (MDA) نیز پس از برقراری آتش‌بس میان دوطرف آمار نهایی تلفات رژیم صهیونیستی را ۲ کشته و ۷۵ زخمی اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس