کد خبر 1487869
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
نیمه‌کاره شدن سفر وزیر خارجه تل‌آویو به هند از بیم تنش‌ها با غزه

اولین سفر «الی کوهن» به عنوان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به هند، از بیم تنش‌های ایجاد شده در نتیجه تجاوزات این رژیم به نوار غزه، زودتر از برنامه قبلی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که ساعاتی قبل برای دیدار با مقام‌های هند وارد دهلی نو شده است، این سفر را نیمه‌کاره به پایان می‌رساند.

در شرایطی که تجاوزات بامداد روز سه شنبه (امروز) رژیم صهیونیستی به نوار غزه تنش‌های جدیدی در این منطقه ایجاد کرده است، خبرها از نیمه کاره شدن سفر وزیر خارجه این رژیم به هند حکایت دارد.

وزارت بهداشت نوار غزه، امروز (سه‌شنبه)، درباره حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌ و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند.

طبق اعلام جهاد اسلامی فلسطین، «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی «سرایا القدس»، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که برای دیدار با مقام‌های هند به دهلی نو رفته است، در صفحه توئیتر خود خبر داد که این سفر را زودتر از برنامه قبلی پایان خواهد داد.

این مقام ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو ساعاتی قبل در توئیتی به زبان عبری نوشت: «کمی قبل وارد دهلی نو پایتخت هند شدم و به سرعت به محض فرود آمدنم، آخرین گزارش امنیتی را دریافت کردم. با توجه به تحولات در اسرائیل، تصمیم گرفتم که سفر دیپلماتیکم به هند را کوتاه کنم و بعد از دیدار امروزم با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند به اسرائیل برگردم».

نیمه کاره شدن سفر از قبل برنامه ریزی شده این مقام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که گروه‌های مقاومت از پاسخ قطعی به جنایت تازه صهیونیست‌ها خبر داده‌اند. «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هم در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ترور رهبران ما با یک عملیات خائنانه امنیت را برای رژیم اشغالگر به ارمغان نخواهد آورد...ترور رهبران ما، مقاومت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ دشمن تاوان جنایتش را خواهد داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس