بایدن

رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن ۸۰ ساله که مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده است، سه‌شنبه (۲۵ آوریل) گفت برای دومین دوره حضور در کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد.

بایدن قصد خود را برای شرکت در انتخابات در ویدئویی که تیم انتخاباتی جدیدش منتشر کرد، اعلام کرد و گفت که وظیفه او دفاع از «دموکراسی آمریکایی» است. این ویدئو با تصاویری از حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ حامیان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات آتی آغاز شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    مترقی بودن تشیع انقلابی که همان اسلام ناب محمدی است بر نظام های حزبی ولیبرال دموکراسی به دلیل همین اعلام نامزدی بایدن گیج برای انتخابات سال بیست بیست و چهار است. در تشیع انقلابی پذیرش هر مسئولیتی از امامت جماعت یک مسجدگرفته تا رئیس جمهور و مرجع و ولی فقیه شرایط عمومی قابل توجه و یکسانی دارد از جمله « سلامت جسم ، سلامت عقل ، سلامت روح ، آگاهی ، پاکدامنی و عدالت » عدالت در شرایط عمومی پذیرش مسئولیت از جانب یک شیعه یعنی در برخورد با موضوعات مختلف بین دوست و غریب ، خانواده و بیگانه تفاوتی قائل نشدن است. برای شیعهٔ متصف به صفت عدالت منافع ملی و عمومی بر هر منافع حزبی ، باندی، فامیلی ، محلی و‌‌... ارجحیت دارد. خب این شرایط مترقی وقتی در کنار شرایط تصاحب منصب ها در دیار شییاطین دیده شود مترقی بودنش نیاز به اثبات ندارد‌. در دیار شیاطین منعی برای نامزدی فرد آلوده و متهم و بلکه مجرم ، ناتوان جسمی ، دارای زوال عقل ، فساد مالی کلان ، جنون ادواری ، دوقطبی و گیجی چون بایدن وجود ندارد. برای شیاطین عقل و سلامت بایدن اهمیت ندارد آن چه که اهمیت دارد این است که نعشی متحرک چون بایدن باشد که از منافع یک درصدی ها با شدت و حدت دفاع کند حالا بایدن راهش را گم می کند ، پله های هواپیما را دو تا یکی کرده و نقش بر زمین می شود ، با اجنه دست می دهد ، با مخاطب های « نا آشنا و ناپیدا » سخن می گوید و... اصلا اهمیت ندارد.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    آقا مبارکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس